מטריקס ואטיביו הטמיעו מערכת לשיפור הגישה למידע העסקי בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים

חברת אטיביו (Attivio), ספקית פתרונות של גישה אחודה למידע (Unified Information Access), בשיתוף עם חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס המייצגת את פתרונות החברה בישראל, הטמיעו מערכת של אטיביו לשיפור הגישה למידע העסקי בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים

חברת אטיביו (Attivio), ספקית פתרונות של גישה אחודה למידע (Unified Information Access), בשיתוף עם חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס המייצגת את פתרונות החברה בישראל, הטמיעו מערכת של אטיביו לשיפור הגישה למידע העסקי בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים – יצרנית המשקאות המובילה בישראל ובעלת הזיכיון של קוקה קולה.

משה גולדברג, מנהל המידע בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים, אומר: "יישום פתרון אטיביו ממלא צורך מהותי בחברה, למפות את כל הנתונים הרלוונטיים ממגוון רחב של מקורות מידע מבוזרים. המערכת מאפשרת לגשת בקלות לכל הנתונים הרלוונטים. ההטמעה של פלטפורמת אטיביו הינה צעד חשוב ביצירת תרבות ארגונית טובה יותר סביב ניהול מסמכי הקבוצה ונכסי המידע שלה".

פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אומר: "הפתרון המוטמע מאפשר לחברה המרכזית למשקאות לאחד ולנתח מידע ארגוני וכך לסייע בקבלת החלטות עסקיות אסטרטגיות".

נחמן גבע, מנכ"ל אטיביו ישראל, מוסיף: "מוצרי אטיביו מאפשרים ללקוחות בארץ ובעולם לקבל מענה מלא לצרכים ואתגרים ארגוניים רבים כגון: Big Data, תמונת לקוח אחודה, חווית משתמש, מחקר, חיפוש ארגוני ועוד. מוצרי החברה מעניקים תמונת מצב מלאה של המידע הארגוני, ומאפשרים קבלת החלטות בזמן אמת והעצמת היתרון התחרותי של הארגון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר