מסעדת לודנס הטבעונית ברעננה צומחת לרשת לודנס אקספרס

רשת בריאות טבעונית בבעלות היזמים אורן ומיכל פטאל, שנולדה מתוך מסעדת לודנס ברעננה הפועלת כבר חמש שנים
 לפי התכנית יוקמו מסעדות קטנות ברחובות ראשיים בערים מרכזיות ברחבי הארץ. בשלב הראשון יפתחו סניפים בתל אביב, השרון ובמתחם הבורסה ברמת גן

המסעדה הטבעונית החביבה והטעימה לודנס ברעננה, הופכת ליסוד של "לודנס אקספרס" – רשת המזון המהיר הטבעוני הראשונה בישראל. מדובר ברשת בריאות טבעונית בבעלות היזמים אורן ומיכל פטאל, שנולדה מתוך מסעדת לודנס הפועלת כבר חמש שנים, עם קהל לקוחות נאמן, שירות משלוחים, ותפריט מגוון של מנות במחירים נוחים.

תפריט המנות יותאם למסעדת מזון מהיר
תפריט המנות יותאם למסעדת מזון מהיר

הרשת תפעל באמצעות זכיינים ברחובות ראשיים ברחבי הארץ, כאשר כל מסעדה תפעל משעות הבוקר עד הערב, ושטחה יהיה 50-60 מ"ר – כולל דלפק הגשה, מטבח, מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. תפריט המנות יותאם למסעדת מזון מהיר, כגון בוריטו שווארמה, קציצת פלאפל, נקניקיה וכן המבורגר – כולם מרכיבים טבעוניים, פיתוח של שף גל ברזילי, היועץ הקולינרי של הרשת. כל המנות מוצעות בצלחת או בבוריטו או בלחמנייה מחיטה מלאה, או ללא גלוטן.

בשלב הראשון ייפתחו סניפים בהרצליה פיתוח ורמת גן, ובהמשך השנה בערים נוספות, כשעד סוף 2017 מתוכננות לפעול ברשת שמונה מסעדות, עם חזון שאפתני של 80 מסעדות תוך חמש שנים. המסעדות יתוכננו בקו עיצוב אחיד, וכן יוגש תפריט אחיד בכל הרשת. את הרשת החדשה מלווה צוות מקצועי המורכב מהיועץ הקולינרי והשף גל ברזילי, מחלוצי הטבעונות בארץ ומי שהיה הבעלים של מסעדת MEZZE בתל אביב, וכן יועצת התזונה לרשת, הדיאטנית הקלינית רוני עמיצור-לוי המתמחה בתזונה טבעונית.

מנה עיקרית ב- 25 ₪, וארוחה עסקית הכוללת עיקרית ותוספת ב- 33 ₪
מנה עיקרית ב- 25 ₪, וארוחה עסקית הכוללת עיקרית ותוספת ב- 33 ₪

בנושא המחירים, הכוונה להציע מנה עיקרית ב- 25 ₪,  וארוחה עסקית הכוללת עיקרית ותוספת ב- 33 ₪. הישיבה תהיה חופשית במתחם המסעדה בפנים ובחוץ, ההזמנה תיעשה מהדלפק וללא שירות מלצרים, מתוך תפריט המותאם לרשת מזון מהיר. שף גל ברזילי, היועץ הקולינרי של הרשת ירכיב במיוחד עבור "לודנס אקספרס" שישה תבשילים ומרקים אשר יוצעו בכל סניפי הרשת, מנת המבורגר וסדרת רטבים. הדיאטנית הקלינית רוני עמיצור-לוי תרחיב את התפריט, ותרכיב מנות ייעודיות לספורטאים ומנות דלות קלוריות.  בסך הכל יהיו בתפריט 10 עד 12 מנות, עם תוספות שונות כגון אורז, פוטטו או פירה. במסעדות יציעו סלט בהרכבה אישית – כפי שיש היום במסעדת לודנס ברעננה, וכך גם מבחר תבשילים ומרקים המשתנים במהלך השבוע, ומיצים סחוטים ושייקים. הרשת הינה כשרה ואינה פועלת בשבת.

בסך הכל יהיו בתפריט 10 עד 12 מנות, עם תוספות שונות כגון אורז, פוטטו או פירה
בסך הכל יהיו בתפריט 10 עד 12 מנות, עם תוספות שונות כגון אורז, פוטטו או פירה

על פי נתונים של מכון המחקר רושינק עבור "לודנס אקספרס", עולה כי אחד מכל חמישה ישראלים שוקל להיות טבעוני (מתוך שאלת סקר שבוצע בקרב 501 נשאלים המהווים מדגם ארצי מייצג), מהערכות שונות בשנים האחרונות עולה כי ישנם בישראל כ- 3% טבעוניים, והקהל הישראלי מודע כיום יותר ליתרונות האוכל הטבעוני. מנתוני לודנס אקספרס עולה כי כיום יש כ- 32 מסעדות ברחבי הארץ המגדירות עצמן טבעוניות (לא כולל מעדניות, פלאפל או חומוסיות). בתל אביב יש 18 מסעדות טבעוניות, 3 באזור גוש דן, 3 באזור השרון, 2 בירושלים, 5 באזור בנימינה וצפונה, ומסעדה אחת טבעונית במצפה רמון. 17 מסעדות מתוך ה- 32 הקיימות תפריט אוכל ביתי, שתי מסעדות הן  למעשה בתי קפה, יש פיצרייה טבעונית אחת, ו- 3 שלוש מסעדות טבעוניות על טהרת מאכלי המזרח הרחוק. 5  מהמסעדות מציעות בתפריט מנות המבורגר ושווארמה טבעוניות במחיר ממוצע של 35 ₪ למנה, כאשר ברשת "לודנס אקספרס" אותה מנה תוצע ב- 25 ₪.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר