מסעדת שף חדשה תיפתח במקום בו שכנה ין-ינג

באותו מבנה שמור והיסטורי בו שכנה מסעדת "יינג יינג" בשדרות רוטשילד, עומדת להיפתח בקרוב מסעדת שף חדשה ומיוחדת

בשדרות רוטשילד הציורית עומדת להיפתח במהלך חודש דצמבר מסעדת שף באווירה חמה וביתית, שתהווה מוקד משיכה לאניני טעם.
הבעלים- השף רוני גילמור – שף ישראלי צעיר אך בעל ניסיון רב, יצור מנות המורכבות משילובים מתוחכמים של חומרים מקומיים, טעמים מהילדות וניחוחות קולינריים מהמסעדות הטובות בעולם.

שם המסעדה "לוטס", מתחבר לקונספט של המקום. "לוטס" הוא שמה הקודם של העיר פריס, ומתקשר לקולינריה בסגנון צרפתי.

המסעדה תעוצב בסגנון ביתי וחם של עץ, אך תתאפיין בקו נקי מודרני. הצבעים הדומיננטיים יהיו גווני קפה ולבן שבור. על השולחנות יפרסו מפות, ולצדם יוסבו כיסאות מעור חום. הרצפה תורכב משילוב של פרקט ורצפות בצבע קרם.

לצד חדר הסבה שיוצב במרכז המסעדה, יחולק החלל לשני חדרים, אשר יוכלו להכיל כ-50 סועדים. במסעדה כולה לא יותר עישון. המסעדה ממוקמת בלב אזור העסקים של תל אביב ותציע גם תפריט עסקי.

טווח המחירים למנות ראשונות 54-37 שקל ולמנות עיקריות 58-89 שקל.

המסעדה תהיה פתוחה בימים ראשון עד שישי בשעות 12:00 עד 16:30, ותיפתח שוב בשעה 18:30, כאשר המטבח יסגר בשעה 23:00. המסעדה אמנם אינה כשרה אך תהיה סגורה בשבת.

רוני גילמור מספר על המסעדה: "מסעדת "לוטס" היא מסעדת שף בעלת תפריט ייחודי בפשטותו, יצירתי ומפתיע. אנחנו יוצרים מקום בו כל ישראלי ייהנה לבלות, כל מי שמעריך את הטעמים הייחודיים של ישראל, מאחמי"ם ומנהלים בכירים ועד בכלל, במחיר שהולם את התמורה".

רוני גילמור- רקע
בן 28, בוגר מצטיין של בית הספר "תדמור", עבד במטבחיהן של המסעדות הטובות בתל אביב, בין היתר: "קלואליס", "בראסרי", "פורל", "אסקובר" ו"סרגוס". כמו כן, עבד כשף במסעדת "בארקה" בבודפשט, והתמחויות באפיית לחמים, בישול פירות ים, קונדיטוריה וקינוחי עילית באיטליה. יחד עם איש העסקים עופר כהני יפתח בחודש דצמבר את מסעדת "לוטס".

הכתובת: שדרות רוטשילד 64 תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר