מסעדת בשרים כשרה חדשה בתל אביב – R11

מסעדת הבשרים הכשרה שמשלבת בתוכה בר מציעה תפריט בשר איכותי עם מגוון רחב של אלכוהול ומוזיקה. צילום ניסים לוי
ברחוב רוטשילד בתל אביב נפתחה לאחרונה מסעדת בשרים חדשה – כשרה. מבחר מעניין של מנות ראשונות ומנות עיקריות עשירות בטעמים המטופלות היטב על ידי שף הבית ברק אלמיש. זה הזמן להגיע ולהכיר את המנות החדשות בתקופת ההרצה של המסעדה

רחוב רוטשילד במרכז תל אביב הינו אחד מהרחובות המשופעים ביותר במסעדות בעיר ללא הפסקה. כל חלל מסחרי בו נתפס די מהר ונפתחת מסעדה חדשה . הכתובת רוטשילד 11 כבר חוותה מסעדות באופי משתנה – פעם ספרדי, פעם צמחוני בריא, ולאחרונה נפתחה במקום מסעדת בשרים כשרה. הוזמנו חבורה של טועמים להכיר את המסעדה בתקופת ההרצה.

לתקופת הרצה במסעדה יש מספר יתרונות וגם חסרונות – הכול חדש, וזה אומר תפריט בהתהוות, צוות שלומד את העבודה, וגם מחירי המנות נמוכים מהממוצע המקובל.

חלל המסעדה  של R11  מרשים ביותר – מבנה רחב שמעוצב בקפידה. בר גדול במרכז החלל שמאפשר ישיבה לצדו. שני מתחמי מרפסת מאפשרים לסועדים ליהנות מנקודת תצפית יפה על המתרחש בחלל. שנדליירים מעוצבים לצד כדורים זכוכית מרחפים מאירים את המקום ומקנים אווירה מיוחדת, מלכותית משהו.

חלל המסעדה גדול, במרכזו בר מרשים – צילום ניסים לוי

התפריט שהוגש לנו נקבע ברובו קבוע מראש. המנות הראשונות נבחרו על ידי שף המסעדה ברק אלמיש – מבחר של טעימות, חלקן נחמדות (נאמר רגילות), וחלקן מיוחדות שהציגו יכולת קולינרית מעניינת והשאירו בנו רצון לאכול מהן עוד. קיבלנו לחם טרי וצלחת טחינה שומרונית, מטבל עגבניות וסלמון עם סלק. טרטר סלמון עטוף במלפפונים הייתה אחת המנות הטובות בפתיחה, בעלת שילוב טעמים טוב של דג טרי בחמצמצות עדינה עם האבוקדו. גם דרך ההגשה הייתה מיוחדת ויפה. מנה נוספת שהפתיעה אותנו לטובה, היו שקדי עגל שהוכנו במדויק והגיעו נימוחים, בתיבול עדין שהשתלב מצוין ברוטב אותו נהנינו מאוד לספוג בלחם הבית.

שקדי עגל עשויים במדויק המוגשים על קרם ארטישוק ירושלמי – צילום ניסים לוי
סביצ'ה סלמון בגלילת מלפפונים ואבוקדו – צילום ניסים לוי

למנה העיקרית הוצעה לנו בחירה בין אנטריקוט, סינטה, צלעות טלה או קבב. בחרנו סינטה וצלעות טלה שהגיעו על מגש אלומיניום עם נייר  – הגשה פחות אסתטית מהגשה לשולחנות הרגילים כאן לארבע סועדים, על מגש עץ בוצ'ר עם לאפה חמימה כבסיס. אבל העניין היה הבשר, וזה נעשה טוב. הסינטה נצרבה נכון לדרגת מדיום (למרות שלא שאלו אותנו), עם תיבול טוב בפלפל שחור מלח ורוזמרין. צלעות הטלה היו עסיסיות מאוד, והוגשו ברוטב טריאקי מתקתק שהוסיף להן הרבה. לאחר המנה העיקרית היה ברור לנו ששף ברק אלמיש יודע לטפל יפה בבשר.

מגש בשרים מרשים – אהבנו מאוד את צלעות הטלה – צילום ניסים לוי

איכות מסעדה כשרה נמדדת בעיניי במנות האחרונות שהיא מגישה. ב- R11 המנות האחרונות מפתיעות בטעמיהן. אהבנו מאוד את פאי הלימון במתיקות מעודנת, קראנצ'י וגם נימוח. גם המאפה השוקולדי טוב מאוד, אך קרם הברולה סטנדרטי ולא השאיר לנו בפה טעם של עוד.

מבחר המנות האחרונות – פאי הלימון הוא הבחירה שלנו – צילום ניסים לוי

אם יהיו לי אורחים שומרי כשרות שחפצים בארוחת בשרים – מסעדה זו תהיה ברשימת ההמלצות שלי.

את התפריט המלא של R11 לתקופה זו (תפרסם בתחילת ינואר 2023) ניתן לראות כאן.

R11 – שדרות רוטשילד 11 תל אביב, 03-5356433. א'-ד' 12:00-23:45, ה' 12:00-02:00, מוצ"ש מצאת השבת-01:00

הכותבת היא איריס לוי  –  בפייסבוק  אינסטגרם הייתה אורחת מסעדת R11

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר