נספרסו מציעה קפסולות קפה מותאמות לאייס קפה

התערובות הראשונות של החברה שנרקחו במיוחד עבור משקאות קפה קר
Intenso on Ice  – קלויה ועוצמתית; Leggero on Ice – ארומטית ומרעננת

מומחי הקפה של נספרסו רקחו שתי תערובות קפה חדשות המיועדות במיוחד לאייס קפה – קפה קר. הקפסולות החדשות במהדורה מוגבלת מוצעות בשתי גרסאות: Intenso on Ice – קלויה ועוצמתית; ו- Leggero on Ice – ארומטית ופירותית, למשקה קפה מרענן לחודשי הקיץ החמים, בשילוב עם מים קרים או חלב.

בנספרסו מציינים כי אלה התערובות הראשונות של החברה שנרקחו במיוחד עבור משקאות קפה קר. Intenso on Ice היא תערובת קפה בעלת טעם עוצמתי, תווי קלייה ותווים דגניים עם נגיעה של תווי קקאו. בתוספת חלב קר מקבלת התערובת מרקם חלק וקטיפתי. תערובת Leggero on Ice מאופיינת בטעם פירותי מעודן, עם ארומות לימוניות ומרקם עשיר וחלק. בתוספת חלב מורגשים תווי קלייה וטעם מתקתק.

שתי תערובות קפה חדשות המיועדות במיוחד לאייס קפה - קפה קר
שתי תערובות קפה חדשות המיועדות במיוחד לאייס קפה – קפה קר

לצד הקפסולות החדשות מציעה נספרסו ספל לדרך – Travel-mug במהדורה מוגבלת. זוהי כוס טרמית לנסיעות וטיולים, שמגיעה בגימור לבן מט עם דפוס גיאומטרי כחול, תואם לעיצוב מהדורת קפסולות הקפה לקיץ. הכוס הטרמית מתאימה לקפה קר או חם מחוץ לבית, הודות לשכבת אלומיניום הכפולה השומרת על טמפרטורת הקפה לאורך זמן.

המהדורה המוגבלת זמינה עד גמר המלאי. ניתן להשיגה דרך אפליקציית נספרסו, באתר האינטרנט, בטלפון 2500* או בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר