סיורי אוכל עצמאיים בירושלים עם אפליקציית bitemojo

סיורי אוכל עצמאיים בירושלים עם אפליקציית bitemojo
אפליקציית התיירות הקולינרית הישראלית bitemojo, שהושקה בברלין באוגוסט האחרון, מגיעה לירושלים עם מגוון סיורי אוכל

אפליקציית bitemojo, יוזמה של אנשי חברת תיירות השווקים "יאללה באסטה", מאפשרת לקיים באופן עצמאי סיורי אוכל בירושלים תמורת 110 ₪ לאדם. זאת בתום תקופת הרצה שנערכה במסגרת אירועי "מסעדות פתוחות" שהתקיימו בעיר בתחילת דצמבר.

אפליקציית bitemojo
אפליקציית bitemojo

מלבד החוויה הקולינרית, מבטיחים למשתמשים גם פעילות תיירותית. כך למשל, רוכשי הסיור "בעקבות המעמד היצירתי" ייהנו ממסלול באורך של 2.5 ק"מ, דרכו ניתן לחוש את האווירה התוססת  של הדור החדש בירושלים. המסלול עובר, בין היתר, במוסד הוותיק בצלאל; ממשיך דרך מיצגי במה וגרפיטי, קואופרטיבים של אמנים ויזמים; ונמשך בסמטאות והכיכרות המרכזיים של העיר.

הצד הטעים של סיור זה, יכלול מגוון מאכלים: סנדביץ' בריאות טבעוני עם ממרחי הבית וסלט שורשים; שלושה דים סאם עם מילוי לבחירה וירקות מאודים; כוס מיץ בריאות; טעימת גבינות מחמש מדינות עם שתי ברוסקטות וזיתים; שלושה צ'ייסרים של מרק חם ולחם עם טפאנד זיתים/ניוקי סלק וגבינות; חצי וופל בלגי עם ממרח לבחירה; כדור גלידה וקצפת.

כמו בברלין, גם עבור הסיורים הירושלמים יופעל מנגנון רכישה חכם ונוח, כאשר מערכת היישומון תצבור נקודות קרדיט ותזכה את רוכשי הסיורים בטעימות חינמיות. האפליקציה כוללת גם מערכת ניווט שמסייעת למטייל להגיע אל מיטב המסעדות ודוכני האוכל המיוחדים בירושלים, שנבחרו ע"י היזמים. האפליקציה מספקת חווית תוכן הכוללת מידע על הסיפורים האישיים של בעלי המקומות, מידע קולינרי על הטעימה, וכן מידע על נקודות עניין מקומיות ומעניינות המוצגות לאורך מסלול הסיור.

עוד סיורים לדוגמה בירושלים עם bitemojo:

סיור אוכל בשוק מחנה יהודה – הטעימות: צ'ילי קון קרנה ובירה; מאפה גרוזיני; עלי גפן ממולאים, סיגר וקובה; קציצת אנגוס על הפלנצ'ה; מיץ בריאות; קוקי קרים.

סיור בירושלים שבין מזרח למערב – הטעימות: חומוס סורי, בירת בוטיק, פולנטה, לחמה בעג׳ון, פלטת גבינות ויין, תה ערבי עם עוגיות מסורתיות.

סיור לילה ואלכוהול לבני 18 ומעלה – הטעימות בסיור: סנדוויץ בשר,  בירה וצ׳ילי קון-קרנה, קפה עראק, דים-סאם אסייתי,  צ׳ייסר לימונצ׳לו, בירת בוטיק.

פרטים ומידע נוסף – באפליקציה (להורדה בחנויות גוגל ואפל) ובאתר

ראו את האפליקציה בפעולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר