סערה במטבח – ספר בישול קטלני לצעירים

לראשונה בעברית, ספר בישול לצעירים, בעיצוב צעיר ושפה צעירה, המעורר חשק לגשת למטבח ולהתחיל לעבוד. זהו ספר ראשון מסוגו. כשיצא באנגליה ב-2005 יצר רעש עצום, וכותבו הפך במהירות לבן טיפוחיו של ג'יימי אוליבר. מאז הוציא סם שטרן שני ספרים נוספים, גם הם הפכו לרבי-מכר, וב-BBC עובדים כבר על תוכנית הטלוויזיה שלו

סערה במטבח
ספר בישול קטלני לצעירים
סם שטרן
מאנגלית: תמי שם-טוב
דניאלה די-נור מוציאים לאור
המחיר: 98 ₪
להשיג בכל חנויות הספרים וברשת אגאדיר


לראשונה בעברית, ספר בישול לצעירים, בעיצוב צעיר ושפה צעירה, המעורר חשק לגשת למטבח ולהתחיל לעבוד.
זהו ספר ראשון מסוגו. כשיצא באנגליה ב-2005 יצר רעש עצום, וכותבו הפך במהירות לבן טיפוחיו של ג'יימי אוליבר.
מאז הוציא סם שטרן שני ספרים נוספים, גם הם הפכו לרבי-מכר, וב-BBC עובדים כבר על תוכנית הטלוויזיה שלו.
הספר תורגם לשפות רבות, וכמעט בכל מקום הפך לרב-מכר מייד עם צאתו.

"סערה במטבח" נכתב לצעירים על ידי כותב צעיר, בגובה העיניים ובשפה קולחת ומשעשעת. הוא מעוצב כמגזין קצבי, עתיר בצילומים של מתכונים ושל צעירים שחוגגים ונהנים מן החיים.
יש בו את ה-TOP TEN ההכרחיים ל"איך לשרוד את תקופת המבחנים" ופרק של אקסטרות "שהן העיקר", ובו טכניקות בסיסיות ומתכונים גאוניים, יש בו פרק שמוקדש ל"בישול שיעשה את זה לבנות", ועוד 20 טיפים שווים ביותר ממטבחו
של סם.

בסך הכל יש ב"סערה במטבח" שפע מתכונים פשוטים להכנה, טעימים ומתאימים לאנשים צעירים שאוהבים לאכול, אוהבים לחגוג, נהנים מבישול, או לכאלה שרוצים ללמוד לבשל.

בהמשך למגמת הבישול כבילוי, ששפע המסעדות הטרנדיות מהווות לה תפאורה תומכת ומקור השראה, תרמה רשת הבר-בורגרים "אגאדיר" חמישה מתכונים של המסעדה, המשתלבים היטב ברוח הספר.
בנוסף תוכלו לקנות את הספר במסעדות הרשת.

ג'יימי אוליבר מתמצת כך את תכלית "סערה במטבח": "אין ספק שסם שטרן הוא המלך החדש של השכונה. הוא מייצג את התפיסה שלי לגבי הקשר בין בישול, פשטות וכמה שיותר FUN. הוא צעיר, הוא יצירתי, הוא מוכשר, הוא מוקף בהרבה חברים, ואני יכול להעיד שהוא בהחלט יודע מה הוא עושה"

בין פרקי הספר: ארוחות בוקר גאוניות – כולל ארוחת בוקר אנגלית, חביתה צרפתית; ארוחות צהרים מהירות – כולל סנדביץ' גדול עם עוף צלוי בייקון וסלט, או מרק גזר עם חלב קוקוס וכוסברה; חזרה לחיים אחה"צ – אפילו עם תפוז סיני מצופה שוקולד; אוכל של ערב – פסטות או צלעות ברביקיו, ואפילו תבשיל קארי עם חומוס, תרד ותפודים; מנות לבנות העשרה – ירקות צלויים על קוסקוס, סלמון, או פוקצ'יה עם תוספות; אוכל לחברים – מרק בצל צרפתי, פסטה עם כדורי בשר ברוטב עגבניות, צלי בקר בנוסח סיני; ומה לעשות: ארוחות משפחתיות לסופ"ש: עוף צלוי בלימון, כבש בעשבי תיבול או פשטידת הדייג; קינוחים – רולדת ומוס שוקולד, סופלה לימון ארו עוגת גבינה; אוכל למסיבות – כנפיים חריפות, נקניקיות בחרדל ודבש, או סלט יווני על שיפוד.

ועצה לסיום: אם מחפשים ספר בישול נעים, טעים ומגוון, אז גם בלי להתיחס לגיל, "סערה במטבח" הנו ספר בישול חביב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר