ספר הבישול הקטן-גדול

444 מתכונים בספר בישול קטן מלא רעיונות גדולים. הספר לוקח את האוכל ברצינות, אבל גם את הקוראים-מבשלים. לכן אין בו דפים גדולים שבפינתם מתכון קטן, וגם לא תמונות אוכל אומנותיות. את אלה מחליפים עמודים קומפקטיים, שצילומים ברורים בצידם

ספר הבישול הקטן-גדול
ספר בישול קטן מלא רעיונות גדולים
מאת קרלה בארדי
תרגום תמר פוקס
הוצאת כּרטא
המחיר: 98 ש"ח


מרקים ופסטה, אורז וריזוטו, פוקאצ'ה וקישים, פיצה וקלצונה, ביצים ודגים, עוף ובקר, עגל וכבש, ירקות וסלטים, קינוחים וקרפים, עוגות ועוגיות, ריבות וכבושים. וגם רטבים.
קרלה בארדי, המסקרת את תחום המזון באיטליה זה שנים, קיבצה את הטובים שבמתכונים לספר אחד חכם, טעים, פשוט ובעיקר – כזה שמכניס את כולם לכיס הקטן.

ספר הבישול-הקטן גדול (היוצא בישראל בגרסה כשרה) הוא הראשון מתוך סדרת ספרי בישול איטלקית, שתורגמו לעשרות שפות ונמכרו בעשרות אלפי עותקים בעולם.
זה לא עוד ספר בישול, אלא כזה הממוצב ע"י הוצאת הספרים כספר המתכונים השימושי ביותר שתיתקלו בו.
444 מתכונים איטלקיים מחולקים לנושאים ולתתי-נושאים. מנות ראשונות פשוטות מאוד לצד מורכבות יותר, קינוחים ברגע לצד קינוחים שדורשים השקעה. אין צורך לחשב. ספר הבישול הקטן גדול עשה זאת עבורנו. לצד כל מתכון מופיע דירוג: 1 (קל), 2 (בינוני), 3 (מסובך).

הספר לוקח את האוכל ברצינות, אבל גם את הקוראים-מבשלים. לכן אין בו דפים גדולים שבפינתם מתכון קטן, וגם לא תמונות אוכל אומנותיות. את אלה מחליפים עמודים קומפקטיים, שצילומים ברורים בצידם. הכריכה הקשה למחצה מאפשרת הצבה נוחה של הספר, בכל עמוד שהוא, כך שלא ייסגר באמצע הבישול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר