סקר גוונים מערכות מזון: מעבר לרכישת בשרים במעדניות

אחד הנתונים הבולטים בסקר הוא היחלשות מוסדות ההמבורגר ב- 11 אחוז, לעומת עליית כוחן של המעדניות והדליקטסיות המוכרות בשר ב-7 אחוזים

"יש מגמה ברורה, ולפיה העם יורד מההמבורגר ועובר לרכוש בשרים במעדניות". כך אומר שי עובד, מנכ"ל חברת "גוונים מערכות מזון" שערכה במשך 6 שבועות סקר מזון מקיף ראשון מסוגו בקרב 10,000 תושבי ישראל בגילאים 25-60, ומפרסמת לראשונה את המסקנות.

אחד הנתונים הבולטים בסקר הוא היחלשות מוסדות ההמבורגר השונים בשיעור של 11 אחוז בהשוואה לסקר דומה שערכה החברה בדצמבר אשתקד. לעומת זאת עלה כוחן של המעדניות והדליקטסיות המוכרות בשר, ב-7 אחוזים.

עובד, שעוסק בייעוץ ארגוני, תכנון ושיווק מערכות מזון, מספר כי עסקים קטנים שמכרו המבורגרים במספרים יפים נעלמים מהמפה: "ההמבורגר לא נגמר, רשתות גדולות ממשיכות למכור אותו בהצלחה, אבל פחות. ההמבורגריות הקטנות, מאידך, נמחקות מהמפה. המעדניות האמריקניות שמחלחלות יותר ויותר לארץ תופסות מקום מכובד במפת האוכל והבשר הישראלית".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר