עצמאות במסעדות: לא על המנגל לבדו

סקר שפורסם לקראת יום העצמאות מצא כי שמונה מתוך עשרה ישראלים מוציאים את המנגל לקראת יום העצמאות. עשרים האחוז הנותרים ילכו למסעדות ושם מחכות להם מנות מיוחדות. לא על המנגל לבדו

חפלה ישראלית בגרגיר
לכבוד יום העצמאות מזמין אתכם 'גרגיר- חומוס בר בשר' לחאפלה ישראלית מלאת חומוס, מבחר בשרים, סלטים ותבשילים ביתיים מאגן המזרח התיכון.

גרגיר מציע חומוס שמיוצר על פי מתכון מיוחד וסודי, שהגיע היישר ממזרח ירושלים. בנוסף, בתפריט הקבוע ניתן למצוא טעמים ארץ-ישראלים עשירים, ושימוש במיטב חומרי הגלם: שמני זית משובחים מהגליל, בשר טחון בתבליני המזרח, טחינה יוצאת דופן, כוסברה, לימון, קטניות ופיתות, היישר מהתנור.

את הטעמים של גרגיר אתם מוזמנים לחוות במקום שמעוצב בסגנון מודרני וחם. אתם מוזמנים להתרווח על ספות עור שחוצות את מרכז החלל ויוצרות פינות ישיבה אינטימיות ומוטיבים אתניים, או להנות מפינה על הבר המאסיבי, כשסביבכם חלל בצבעי ירוק וחום מהודרים.

לדברי הבעלים, ירון ופלטיאל, "גרגיר הוא מקום עם הרבה נשמה, ובעיקר מאד טעים, שנוצר מתוך מה שאנחנו הכי אוהבים לאכול ומציע חוויה שלמה של אוכל טעים, אווירה של כיף והנאה".


בנוסף, בגרגיר מתגאים בבר אלכוהולי עשיר ומעוצב הכולל מבחר עשיר של בירות, יינות, משקאות אלכוהוליים איכותיים ומגוון של קוקטיילים מיוחדים מהם ניתן להנות לצד מנה או ארוחה מלאה.
גרגיר- חומוס בר ובשר
רחוב המנופים 9, מתחם אקרשטיין
שעות פתיחה: 10:00 עד חצות
טלפון: 09-9589563



יינות ישראליים בקלואליס
במהלך חודש מאי יתארחו בקלואליס הייננים של יקבי בוטיק מובילים בישראל. אורחי המסעדה יוכלו לשוחח עם היינן, לקבל הסברים על היין, וכמובן לטעום אותו.

4 במאי – יקב פלטר, טל פלטר
9 במאי – קלו דה גת, אייל רותם
11 במאי – שאטו גולן, אורי חץ
15 במאי – יקב פלם, גולן פלם
18 במאי – יקב קסטל, אלי בן זקן
23 במאי – יקב מרגלית, יאיר ואסף מרגלית
25 במאי – יקב ססלוב, ברי ססלוב
29 במאי – יקב מאור, דני מאור


מיוחד לחברי מועדון הלקוחות של מסעדת קלואליס: אפריטיף וקינוח על חשבון הבית בהזמנת ארוחה זוגית בתאריכים אלה.

להזמנת מקומות:
מסעדת קלואליס
דרך אבא הילל 16, ר"ג
טל. 03-5759060



פסטי-סברס: חגיגת עצמאות ישראלית במיוחד בבלגו בר
בערב העצמאות, הבלגו בר, מרחוב עתיר ידע באזור התעשייה החדש כ"ס, יציין את החג בפסטיבל קולינארי ואלכוהולי שעושה הרבה כבוד לפרי ולסמל הלאומי הישראלי- הסברס!!!
כל זאת לצד תרבות ה"על האש" החגיגית שבלעדיה אין חגיגת עצמאות.
בתוכנית האמנותית: DJ דון בלהיטים ישראליים מכל הזמנים שירקיד על רחבה שתיפתח במיוחד בחצר הקדמית.
בתפריט השתייה החגיגי:
חגיגה של קוקטיילים (38 שקל) וצ'ייסרים (10 שקל) המבוססים על מוצרים תוצרת הארץ כמו: קיץ ישראלי- (רוזטה) מיץ שקדים, קמפארי, לימונים וסאוור מיקס, דם חם- ליקר צ'ילי ישראלי בתוספת ליקר קוקוס ואננס
וקוקטייל צבר קפוא- עם סברס, ערק ותפוחים
תפריט חג על האש (32-42 שקל):
מיני המבורגרים עם טחינה ירוקה
שיפודי עוף במרינדה ישראלית פיקנטית
שיפודי שרימפס צרובים על הגריל
כנפיים חריפות אש
ופינוק על חשבון הבית:
סלט פירות ישראלי עם סברס, מלון ואבטיח ברוטב פסיפלורה אניס לצד כדור גלידת וניל
הפתעות למגיעים בלבן
בלגו בר
עתיר ידע 21 כ"ס (אזור תעשיה החדש). 09-7666077.
7 ימים, 18:00 עד אחרון הלקוחות



Black Bar 'n' Burger
במהלך חודש מאי הקרוב יארח צחי בוקששתר, השף והבעלים של מסעדת הבשרים הblack bar 'n' burger בסינמה סיטי, שפים עיליים למפגש פסגה לאומי של בשר איכותי . במהלך כל שבוע יתארח במסעדה שף אחר שירכיב יחד עם השף צחי בוקששתר מנה בשרית מיוחדת, שמאפיינת את תפיסות העולם הקולינאריות של שני השפים ואת המפגש ביניהם. את המנה המיוחדת יהיה ניתן להשיג רק באותו השבוע בו יתארח השף במחיר 64 שקל.
מפגש פסגת הבשרים יתחיל ב 7 במאי עם השף ארז קומורובסקי, השף המופלא של "לחם ארז".ב15 במאי יתארח במסעדה השף הכי ישראלי שיש, חיים כהן. ב21 במאי יתארח בblack bar 'n' burger השף הנצרתי המפורסם ממסעדת הבשרים דיאנה, דוחול ספדי. ב 28 במאי תסגור את מופע הבשרים השפית המוערכת אורית פרי.
Black Bar 'n' Burger, סינמה סיטי. טלפון :03-6991100

ברקרולה – קוקטייל Summer Line
מסעדת ברקרולה בכפר סבא תגיש בערב יום העצמאות קוקטייל SUMMER LINE על בסיס ג'ין בומבי ספיר, קוואנטרו, פלחי לימון וביטר למון. כמו כן ממשיכה המסעדה להגיש את תפריט הבר החדש המציע סימפוניית טעמם לצד אלכוהול משובח. בין המנות שמציע השף נעם דקרס: אווז קונפי וזעפרן על ברוסקטה חמה (25 ש"ח), שרימפס בפנקו וקרמל הדרים (25 ש"ח), מולים ביין לבן, מחאה ובצלצלי שאלוט (35 ש"ח).

ברקרולה, עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבא. 09-7669606

פסטיס – סרטנים כחולים בחלב קוקוס לבן
הביסטרו הפרובנסלי המתמחה בדגים ובפירות ים מציעים לחגוג את יום העצמאות ומפתיעים בשתי מנות מיוחדות שהן מחווה לצבעי הדגל. שתי המנות, שיוגשו בערב יום העצמאות וביום שאחריו. הן דג פורל כחול בחמאה לבנה ( 79 שקל), וכן קדירת סרטנים כחולים בחלב קוקוס, בטעמי ג'ינג'ר, צ'ילי וליים (86 שקל).
שד' רוטשילד 73 תל אביב, טל' 03-5250773, 03-6290964,

רוסטיקו – אוכמניות כחולות
ברוסטיקו מפנקים את חובבי האוכל האיטלקי שלא מוותרים עליו גם ביום העצמאות בפנקוטה לבנה במהדורה מיוחדת, עם אוכמניות כחולות (24 ₪). למי שמעדיף את החגיגות שלו אלכוהוליות יותר, מציעים ברוסטיקו מגוון קוקטיילים איטלקיים מיוחדים, יינות איטלקיים ושוטים במחירים נוחים של 20-30 ₪.
רוסטיקו שדרות רוטשילד 5, תל אביב ,טל' 03-5100039


ספגטים – יין על חשבון הבית
בסניפי ספגטים במקסים ובריב"ל בתל אביב חוגגים בערב וביום העצמאות יחד עם הסועדים ועם עשרות סוגי הספגטים – שהפכו מזמן לקלאסיקה ישראלית. בשני הסניפים מבטיחים לפנק את הסועדים לכבוד יום העצמאות בכוס יין על חשבון הבית, לכל המזמינים ראשונה ועיקרית.
רח' קינג ג'ורג' 48 תל אביב, 03-6207666
רח' ריב"ל 7 תל אביב,טל' 03-6876099



אנדרסן – קבב דגי ים
בביסטרו אנדרסן מציע שף אלי מזרחי (כתית) ביום העצמאות ואריאציות עדכניות למנות ישראליות מוכרות. בין המנות: קבב של דג ים על קציפת שום קונפי (32 שקל), שניצל חזה עוף עם קרם תפו"א וגזר מזוגג (49 שקל), חריימה בורי עם חציל קלוי על האש (65 שקל) ועוד.
אנדרסן ברנר 2, תל אביב, טל' 03-5251140


Humanature – חומוס אורגני
Humanature, או בעברית -טבע האדם, בית הקפה האורגני הראשון בישראל, יגיש ביום העצמאות, יום שלישי ה- 2 במאי בשעות בערב, ויום רביעי, ה- 3 במאי, גרסה אורגנית למנות ישראליות אהובות. בתפריט: חומוס ביתי אורגני וגרעיני חומוס חמים מוגש עם לחם אורגני תוצרת בית (21 ₪) לצד פיתות אורגניות דקיקות דמויות לאפה ומבחר סלטים יצירתיים, טחינה ביתית וחמוצים אורגניים של השף גיל נתן. את הארוחה מומלץ ללוות בבירות אורגניות: סמואל סמית וסנט פיטרס במבצע מיוחד: 20 ש"ח ל- 550 מ"ל בנוסף בין לקוחות בית הקפה תיערך הגרלה שהזוכה בה יזכה בארגז ביה אורגנית.
Humanature- בית קפה אורגני. בן יהודה 69 ת"א, 03-5290262

טיירה – יום עצמאות רגוע
טיירה- המקום הכי רגוע ומשחרר בתל אביב מציעים לכבוד יום ההולדת ה-58 של מדנית ישראל מסאז'ים מפנים ב-10 ₪ בלבד לעיסוי. ניתן יהיה כמו תמיד להינות מתפריט בריאות גורמה של השפית עדינה ברודי ולהריח חמצן מעורר ומרגיע.
"טיירה", ירמיהו 54, תל-אביב, טל' 03-6047222.

OLIVE LEAF – מסיבת ברביקיו
מסעדת Olive Leaf המחודשת תחגוג את יום העצמאות בפתיחת טרסה חדשה ומושקעת, המקיפה אל הים התיכון. האירוע יחגג במסיבת BBQ ישראלי ים תיכוני מול בריזת הים. הערב יכלול מבחר בשרים משובחים ללא הגבלה, מבחר עשיר של טאפסים וירקות קלויים על הגריל במחיר של 200 שקל לאדם. וכדי לשמור על מצב הרוח יוגשו לאורך הערב מרגריטות בטעמי שקדים ואניס וקוקטייל "מתחרות" בטעם הדרים (20 שקל למשקה). ובצהרי יום העצמאות – תוגש בטרסה ובמסעדה ארוחת יום הולדת למדינה בעלות של 69 שקל הכוללת- מנה ראשונה, עיקרית וכוס שתיה.
Olive Leafשרתון תל אביב, הירקון 115 תל אביב, טלפון: 03-5219300 (חנייה חינם)

אודאון – על האש ב-58 שקל
אודאון הרצליה חוגגים את עצמאות לפי מיטב המסורת הישראלית, השף מתן אברהמס מציע תפריט על האש במחיר של 58 ₪ ומה בתפריט:
פרגיות בגריל בליווי עגבניות ובצלים, לבבות עוף בליווי תפו"א כטושים עם שום ושמן זית, שישליק כבש בליווי תרד מוכרם…
אודאון הרצליה – הסדנאות 4 הרצליה פיתוח 09-9569567פתוח 24 שעות ביממה


Roy Chocolate – פרלינים כחול לבן
השוקולטייה רואי גרשון מציע לכבוד יום העצמאות פראלינים משובחים עשויים בעבודת יד ומודפסים בדגל ישראל בצבעי כחול לבן.
הפראלינים המיוחדים יוצעו בשלל טעמים מקוריים ומפתים דוגמת: וניל צרפתי, תפוז קוואנטרו, סאקה, קרם מנגו, אניס, צ'אי מאסאלה, ליקר פירות יער ועוד. מחירים: 4 שקל לפראלין, מארז של 12 יח'- 42 שקל, 18 יח'- 59 שקל. ועוד מציע Roy בית קפה עם שלל קינוחים מפתים, עוגות ועוגיות, ליקרים בטעמי שוקולד ועוד.
.Roy Chocolate – מקום של שוקולדיד חרוצים 15 תל אביב, טלפון: 03-6874411שעות פתיחה: 8:30 עד חצות.


פסיפיק בתל אביב- עסקית ב- 58 שקל
השף רונן כהן מציע בצהריי החג ארוחה עסקית במחיר מספר שנות המדינה – 58 ₪ הארוחה כוללת : פתיח , מנה ראשונה ומנה עיקרית. מוגש בין השעות 12:30- 16:00.
בערב תוצע ארוחה ב-158 ₪ לסועד שתכלול: מנה ראשונה , מנה עיקרית, כוס יין או קינוח .
פסיפיק – ביסטרו צרפתי עם נגיעות אסיאתיות שיהפוך לרגל החג לביסטרו צרפתי עם נגיעות ישראליות והשף רונן כהן יציע מנות על טהרת הטעמים הישראליים ; חציל בלדי , כוסברה , שום , שמן זית ועוד שלל טעמים ישראליים.
מסעדת פסיפיק הירקון 145, ת"א, מלון קראון פלזה, טל' 03-5201169


אג'נדה – קוקטייל חגיגי
מסעדת אג'נדה- גריל בר ישראלי המתמחה בשיפודים ו"על האש" בגריל פחמים מציעה לכבוד יום העצמאות קוקטייל מיוחד על חשבון הבית לצד מגוון בשרים ישראליים.
במסעדת אג'נדה ייפנקו את הלקוחות בקוקטייל יום העצמאות מיוחד על חשבון הבית לכל סועד . הקוקטייל יוגש בערב יום העצמאות ובערב שאחרי .
למי שרוצה להנות ממטעמי אג'נדה בבית או בפיקניק, ניתן להגיע למסעדה ולאסוף סלטים, לאפות, בשרים ועוד… מחירים לדוגמא: לאפה הנאפית במקום בטאבון – 3 שקלים ללאפה
סלטים ביתיים המוכנים במקום יום יום (יש מבחר עשיר של 15-20 סוגים המשתנים יום יום) הסלטים נעים בין 18-24 ש"ח לחצי קילו.
"אג'נדה" גריל ישראלי התערוכה 3 מתחם נמל ת"א שפך הירקון (מול ה TLV) טל': 03-5444418


טנדורי של רינה פושקרנה עצמאות הודית
ההודית הכי ישראלית שיש מציעים מנות גריל במיוחד ליום העצמאות- חג המנגלים והכל היישר מתנור הטנדורי הלוהט.
טנדורי- "מנגל הודי"- תנור חימר בעל מעלות גבוהות של 400 צלזיוס השומר על חומו ומחלקו בצורה שווה ולכן המנות עסיסיות מבפנים ופריכות מבחוץ
עוף קסטורי-נתחי עוף ללא עצמות נימוחים ופריכים בתערובת תבלינים עדינה צלויים על גחלים 49 שקל
צלעות כבש-צלעות עסיסיות צלויות על גחלים 72 שקל
קאטי קבב רול- רצועות קבב בקר מושרה בתבלינים ומוגש בלאפה טבולה בביצה – מעדן מכלכותה 22 שקל
רשת מסעדות "טנדורי":
רח' זמנהוף 2 ת"א טל.6296815-03
רח' משכית 32 הרצליה טל. 9546702-09
אילת, מלון לגונה טל. 07-6366666
קוהינור במלון קראון פלאזה טל' 6588867 –02



סושי מרוקאי ב-ORO
ב-ORO משיקים את הסושי המרוקאי הראשון לכבוד יום העצמאות
טאץ' קולינרי חדש מבית מסעדת אורו, מסעדת גורמה צפון אפריקאי – סושי מרוקאי.
שימוש בטכניקה היפנית עם חומרי גלם ים תיכוניים וצפון אפריקאיים . שילוב טעמים ממזרח ומערב שבעזרתו יוצר השף גיא פרץ , מעדנים שלא מהעולם הזה .
ORO- בכניסה למושב גאליה (בסמוך לתחנת דלק אלון) להזמנות 08-9316617


עצמאות ב-130 שקל בפביאן
בפביאן ביסטרו בר מקבלים את יום העצמאות עם תפריט מנות מיוחד
השף עמית בן טוב מציע לכבוד החג תפריט שכולו חגיגת עצמאות במחיר 130 שקל לסועד.
מנה ראשונה לבחירה ; קלמרי בגריל על מצע עגבניות בגריל וחציל בלדי חרוך בטחינה ירוקה וזרזיפי פסטו או סלט בטטה במנגל עם חזה עוף בגריל בויניגרט צ'יפוטלה .
מנה עיקרית לבחירה : סטייק פילה בקר בסיידר תפוחי עץ מעושנים ותפודים מן המדורה או סלמון בגריל וירקות אנטיפסטי עם ויניגרט עגבניות שרי חם .
לקינוח : שיפודי פירות וזביין ג'ינג'ר .
כוס יין אדום /לבן או 1/3 בירה מחבית .
"פביאן" פקריס 3 פארק המדע רחובות 08-9466111


מנפנפים במטרו
במסעדת מטרו מקבלים את חג העצמאות במנות ישראליות – הנפנוף עלינו וההנאה עליכם. מסעדת מטרו מציעה במיוחד לקראת החג מנות ישראליות מיוחדות במחירים מפתיעים בין המנות המומלצות : חציל קלוי קלוף-13 שקל, חומוס הבית/ טחינה ירוקה-12 שקל, סלט ערבי קצוץ-18 שקל.
אנטריקוט 300/500 גר'-78/98 שקל, אנטריקוט עם עצם 500 גרם-98 שקל, חזה עוף על הגריל ברוטב ג'ינג'ר תפוזים-51 שקל, חזה עוף על הגריל ברוטב טריאקי, חזה עוף על הגריל בתערובת תבלינים מטרו- 48 שקל, המבורגר מטרו – 45 שקל וכנפיים ברוטב סילאן (דבש תמרים) – 32 שקל.
הבשרים מוגשים עם תוספת לבחירה פירה/אורז/צ'יפס/ סלט ירוק.
"מטרו" ביסטרו, וייצמן 24, כפר סבא טלפון: 09-7457461

יום עצמאות מעושן ב-OM
ב- OM מציעים דילים מיוחדים במיוחד לחג העצמאות : בהזמנת ספריבס במירנדה של רוטב ברביקיו בדבש ( 74 שקל)
ביחד עם 1/2 ליטר בירה גולדסטאר – הבירה ב-13 שקל.
כרע עוף בתבלינים מעושנת עדין עם תירס בחמאת צ'ילי (54 שקל) ביחד עם 1/2 בירה לף – הבירה ב-17 שקל.
בנוסף עוד מנות מיוחדות : אנטריקוט עם פירה תפו"א ושום אפוי עם רוטב יין פורת ופלפלים -82 שקל.
לקינוח : אגס במילוי גבינת עיזים ,נענע ופקאנים אפוי בתנור ומוגש עם גלידה .
גולת הכותרת : קוקטייל מיוחד לכבוד החג : פרידוOM – freedoOM ; סברס , מולסה ווודקה – 28 שקל.
OM רסטו-בר, בני ברית 4 הוד השרון 09-7405853


"לה פנריה" – לחם ועוגה מיוחדים
קונדיטוריית "לה פנריה" מציעה לכבוד יום העצמאות את לחם המנגלים- לחם תפו"א אפוי על גחלים עם עשבי תיבול שנאפה בתנור אבן . מחיר – 14 שקל.
בנוסף מציעים ב"לה פנריה" עוגת מרשמלו מיוחדת – שכבות שוקולד מוס לבן ושכבות מוס מרשמלו . מחיר : 45 שקל לפס
La Paneria החרושת 32, איזור התעשייה רעננה 09-7404454


ערבסקה בצומת סגולה – פלטת בשרים ל-4 סועדים
הסועדים במסעדת ערבסקה מזומנים למסע קולינרי של טעמים וניחוחות מהמטבח הלבנוני, המשלב שמן זית משובח, כבש טרי, בשר על גחלים, קדירות מסורתיות המתבשלות שעות ארוכות, עשבי בר, ירקות בלאדי והרבה אהבה. לכבוד החג מציעה המסעדה פלטה שכולה בשרים, פלטת ערבסקה – קבב לבנוני, קבב שאמי, קבב זחלאווי, צלעות טלה, שישליק כבש ומחמר מוגש על מגש אוטנטי בתוספת מג'דרה, חשווי (אורז עם בשר וצנובר) ושורבטו (תבשיל בורגול עם עגבניות וגרגירי חומוס) .
מחיר לזוג : 150 שקל. מחיר ל-4 סועדים : 280 שקל.
ערבסקה- בן ציון גליס 4, פתח תקווה (צומת סגולה) 03-9044242


עצמאות פלאפל בבאגסי ביסטרו בר
בחג העצמאות, יערכו בבאגסי ביסטרו בר חגיגה ישראלית גדולה שתחל בשלישי בערב ותימשך (כמעט ברצף) עד למוצאי החג ביום רביעי.
בתוכנית האמנותית: די ג'ייס בק טו בק (גם ברביעי בבוקר) עם להיטים ישראליים מכל הזמנים. בתפריט: עושים כבוד למאכל הלאומי עם חגיגת פלאפלים מיוחדים (26 – 30 שקל):
פלאפל כרישה, פלאפל גבינת עיזים, ופלאפל חציל ופרמז'ן
לצד מתבלי טחינה ויוגורט.
וגם ארוחת עצמאות ב-58 שקל לסועד:
המבורגר באגסי, צ'יפס, סלט ירוק ברוטב ויניגרט קלאסי, וצ'ייסר הפתעה. (גם ביום רביעי).
בתפריט האלכוהול:
קוקטיילים ישראליים מיוחדים (39 שקל) כמו קיץ ישראלי (מרגריטה של וודקה, ליקר אבטיח, קוביות אבטיח, קרח כתוש וקוביית גבינה בולגרית לקישוט), אסקימו מלונענע (וודקה, שנאפס מלון, מונין מלון, טריפל סק, נענע), ועוד.
מומלץ להזמין מקום מראש
באגסי- בר ביסטרו
פלורנטין 26, 6813138- 03
7 ימים, 10:00- עד אחרון הלקוחות



קבב של עצמאות באלבטרוס
ביום העצמאות הקרב עלינו לטובה מסעדת האלבטרוס שממוקמת בצמידות למגרשי הגולף של געש תחגוג במיטב המסורת של יום העצמאות ותעשה הרבה כבוד למנה הכי ישראלית שיש- הקבב- שיוגש במחיר מיוחד במשך החג, 58 שקל כמספר שנות המדינה, בקדרת טאג'ין אישית מהתנור.
מנת הקבב סהרה, כפי שהיא מוגדרת במסעדה, מגיעה בקדרת טאג'ין אישית מהתנור עטופה בפיתת הבית, והיא כוללת קבב כבש שנקצץ על הסכין ברוטב עגבניות עסיסי על מצע של תבשיל אורז.
לצד הקבב סהרה תציע המסעדה מבחר בשרים ודגים על האש, כגון אנטריקוט ברוטב בצלים ורכז רימונים (85 שקל), פילה בקר בגריל (95 שקל), אוסובוקו טלה עם ירקות שורש ברוטב טלה לימוני (89 שקל), פילה דניס בגריל ברוטב יוגורט עזים סומק וצנוברים (77 שקל) ועוד.
אלבטרוס- מטבח מערבי ערבי
סמוך למגרשי הגולף, קיבוץ געש, געש
7 ימים, 07:30- לקוח אחרון. 09-9510325













כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר