פיתוח טכנולוגי חדש של חברת YCD מולטימדיה מאפשר לאורחים בבתי הקפה של "ארומה" ברחבי הארץ, לראות על מסכי הווידאו הפזורים בסניפים לא רק את שמו של השיר המתנגן ברקע, אלא גם את שמו של השיר הבא בתור. 
הרעיון שמאחורי הפיתוח הוא לעזור לאנשים לגלות את המוסיקאים והמבצעים שעומדים מאחורי שיר כעת שמתנגן באותה עת. החידוש מוגדר כראשון מסוגו בזירה הקמעונאית בישראל.
"זיהוי שם השיר המתנגן כבר אינו מספק את הלקוחות", אומר אביחי מיכאלי, מנהל פעילות ישראל ב- YCD. "מסקרי לקוחות שערכנו גילינ,ו שלא מעט מבקרים בבתי קפה מתרשמים מסגנון מוסיקה שמתנגן בשעות מסוימות, והיו מעוניינים לקבל את כלל רשימת השירים שעתידה להתנגן באותה עת. חלקם אף העידו כי גם בזמן שהם ממהרים, שיר טוב יכול לגרום להם להישאר עד סופו של השיר. רצינו לתת לאנשים את היכולת להרחיב את טעמם המוסיקלי, תוך כדי הבילוי, על ידי זיהוי שמי של השירים ששמעו, ומתוך הבנה שהקהל הישראלי מסוקרן גם לגבי זהות השיר הבא."
הדרישה לזיהוי שיר שמתנגן זכתה להכרה בינלאומית כשחברה דוגמת שזאם, שפיתחה אפליקציה לסלולר המאפשרת לזהות שירים במהלך השמעתם, חצתה את סף 50 מליון ההורדות.





