פשוט טרי – אוסף המתכונים של סנפרוסט

סנפרוסט אינה יצרנית המזון הראשונה המפרסמת מתכונים המבוססים על מוצריה, אבל "פשוט טרי – אוסף המתכונים של סנפרוסט", מתחרה בהצלחה מבחינת המראה שלו במיטב ספרי הבישול בשוק

פשוט טרי
אוסף המתכונים של סנפרוסט
בהוצאת סנפרוסט
(ראו בסוף הידיעה: מחיר והיכן ניתן לרכוש את הספר)


סנפרוסט אינה יצרנית המזון הראשונה המפרסמת מתכונים המבוססים על מוצריה, אבל "פשוט טרי – אוסף המתכונים של סנפרוסט", מתחרה בהצלחה מבחינת המראה שלו במיטב ספרי הבישול בשוק.
העיצוב של גבי סמלסון, והצילומים של נלי שפר, פיליפ מטראי, דני לרנר, גבי סמלסון וגלעד וגיא; יחד עם הפורמט הריבועי הנוח והקטן ביחס לאלבומי הבישול – תורמים רבות לאטרקטיביות של הספר.

פרק המבוא של הספר עובר מדיבור כללי על ירקות אל ירקות קפואים, הסוגיה של טרי מול קפוא, וסיום עם התייחסות לסיסמת סנפרוסט – "טרי יותר מטרי".
אז נכון שתוכלו להמיר את ירקות סנפרוסט בירקות טריים, אם כי תצטרכו לשנות את משך ההכנה בהתאמה, אך הנוחות והזמינות של ירקות סנפרוסט במקפיאים הן בהחלט נקודות יתרון למוצרים אלה למי שאינם מתגוררים בסמוך לשווקים.

פרקי הספר כוללים סלטים, מנות ראשונות, מרקום, תוספות, צמחוני, עיקריות, ומאפים.
בין המתכונים הבולטים: בצלים ממולאים בלקט לקוסקוס על מצע פול ירוק, מרק אפונה עם פסטו, מרק עוף עם נענע ולימון, חטיפי במיה בלימון, כרובית מוקרמת בטחינה וצנוברים, ירקות ופסטה ברוטב עשבי תיבול, תחתיות ארטישוק ממולאות בשר ואגוזים ברוטב לימון כבוש, טארט טאטן גזר גמדי, פשטידת בצל ביוגורט, ועוד רבים אחרים.

במבצע מיוחד ניתן לקנות שתי אריזות ממגוון מוצרי סנפרוסט ולקבל את ספר המתכונים בתוספת של 5 ₪.
המבצע יתקיים:
ברשת מגה – 2.3 – 29.3.08
ברשת קואופ ישראל – 2.3 – 31.3.08
בחנויות מובחרות של השוק הפרטי – 2.3 – 31.3.08

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר