קמפאי סטריט ווק מגיעה לכפר סבא וזה טעים

פאד קפאו – נראה שזו מנה פופולרית ברשת
הרשת שנולדה בבאר שבע מתרחבת. סניף אוכל רחוב חדש בכפר סבא בו ביקרנו, בבאר שבע, וסניפים בדרך בנתניה ונתיבות

יש לנו כאן סיפור בתוך סיפור וגם אוכל שכיף לאכול אותו. נתחיל מהסיפור של רשת קמפאי, שאולי אינו מוכר לכולם, אך בהחלט מעניין. מדובר בקבוצת בילוי ומסעדנות גדולה שקמה והתמקדה בבאר שבע עם מסעדות קמפאי, קפאסה, הספריה, בטי בר בוטיק, כפרה בר אנד טאפס ורינגלבלום.

קמפאי בבאר שבע
קמפאי בבאר שבע

אחרי שכבשה את בירת הדרום ולמדה כל מה שצריך לדעת על אוכל, שתייה ובילוי, החלה התרחבות הקבוצה לערים אחרות בארץ, והיא עושה זאת עם רשת קמפאי סטריט ווק שלה – דלפקי שירות עצמי של אוכל אסיאתי, שפועלים בבאר שבע כמובן, שרונה בתל אביב, אשדוד, ירושלים, מודיעין. ממש לאחרונה הצטרפה מסעדת קמפאי סטריט ווק כפר סבא, בה ביקרנו, ובקרוב גם נתניה ונתיבות – בהחלט התרחבות מרשימה של קבוצה שנראה כי אנשיה יודעים מה הם עושים.

הדמיה של קניון אושילנד עם המגלשה במרכז
הדמיה של קניון אושילנד עם המגלשה במרכז

הסיפור השני הוא על מיקומו של הסניף הכפר סבאי: במתחם הקניות והבילוי אושילנד שמיועד לכל המשפחה, עם חנויות, שוק אוכל, פעילויות לילדים, משחקיות ו-18 בתי קולנוע. הקניון שייך לחברת אושירה של איש העסקים סמי קצב, שחיפוש שמו בגוגל מעלה מעורבות ערה שלו בתחומי תעשיות ביטחוניות ונשק, מספנות, בנייה ומה לא. אז למה לא גם קניון שעשועים בנוסח אמריקה? שטח המבנה כ- 50 אלף מ"ר והוא ממוקם באזור התעשייה עתיר ידע בדרום־מזרח כפר סבא, צמוד לכבישים 531 ו- 40, וקרוב מאוד לכביש 6 – מה שעושה אותו נגיש ואטרקטיבי לרבים עקב העובדה שהחנויות והמסעדות פתוחות גם בשבת. יש כאן תחושה חוצלארצית כי הלכו כאן בגדול, כולל המגלשה הצינורית שאורכה 30 מטרים וממוקמת בלב המבנה.

שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים
שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, צילום אפיק גבאי

בימי חול בצהרים מגיעים לקמפאי סטריט הרבה היי-טקיסטים מהחברות ב'עתיר ידע' הצמוד. עכשיו מתחילים גם במשלוחים לסביבה הקרובה, מה שיעזור להרגיע את הרעב של עובדים קצרים בזמן. אנחנו הגענו בשישי בצהרים, רגוע ופנוי יותר. הצצנו בתפריט ולמדנו כי יש כאן מנות של אוכל רחוב אסיאתי וסושי בר שבחר שף דרור שושן, יוזם ושותף בהקמת הרשת, והתאים לסועד הישראלי, ומכינים אותן טבחים מהמזרח הרחוק עם קבלת ההזמנה. התרשמנו מהשימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, והדגש על בישול בריא שמאפיין המטבח האסיאתי על סגנונותיו השונים.

מגוון מנות פתיחה
מגוון מנות פתיחה, צילום אפיק גבאי

חשוב לדעת שהסטריט ווקים של קמפאי הם בשירות עצמי, אז אל תתפלאו שלא ניגשים אליכם מלצרים. ועוד משהו שכדאי לדעת וקשור לתכנון הארוחה שלכם: כשתזמינו תקבלו זמזם, וכשתבואו לקחת את המגש שלכם תקבלו עליו את כל הארוחה, כך שאם אתם רוצים להפריד בין מנת פתיחה למנה העיקרית שלכם – הזמינו תחילה ושלמו עבור מנות הפתיחה, ואז גשו שוב, הזמינו ושלמו, ויקראו לכם לקחת את ההזמנה החדשה. מסורבל? בהחלט מוצע לטפל בכך. למרות שהקונספט הוא של אוכל רחוב ולא של מסעדה ממוסדת, אנחנו יודעים איך זה אצלנו: לסועד הישראלי רצונות משלו.

סלט פאפאיה וסלט ווקאמה עם סשימי סלמון
סלט פאפאיה וסלט ווקאמה עם סשימי סלמון, צילום פאפא רצי

כל זה לא כל כך חשוב, כי האוכל כאן באמת טרי וטעים. לפתיחה הזמנו מגזרת הסלטים: סלט פאפאיה – סלט רחוב תאילנדי עם פאפאיה ירוקה, עגבניות שרי, שעועית ירוקה, כוסברה ובוטנים כתושים ברוטב צ'ילי, ליים ולמון גראס – 29 ₪. סלט פיקנטי שהוכתר כמרענן, טרי וטעים. סלט ווקאמה – עשוי מאטריות שעועית שקופות, אצות ומלפפון בתחמיץ סויה, ליים, ג'ינג'ר ובצל ירוק – 24 ₪, ועם תוספת סשימי סלמון צרוב, כפי שהזמנו – 39 ₪. סלט קריספי, שטריות העשייה שלו עושה אותו לפתיח מוצלח לארוחה.

טוקיו נודלס ופאד קפאו
טוקיו נודלס ופאד קפאו, צילום פאפא רצי

המנות העיקריות שלנו היו טוקיו נודלס – מאגף מנות אטריות ווק, ופאד קפאו מאגף אורז ווק. הטוקיו נודלס זכו מהביס הראשון לתואר 'מנה נהדרת'. היו כאן אטריות עם נתחי עוף, בקר, אווז מעושן וירקות ברוטב טריאקי, ג'ינג'ר ושומשום קלוי. המחיר 49 ₪. מנה נהדרת, כבר אמרנו. הפאד קפאו עשוי מבשר בקר קצוץ עם צ'ילי אדום, ג'ינג'ר, בצל סגול, למון גראס, בזיליקום, כל זה על אורז יסמין מאודה, ומעל ביצת עין מטוגנת. המחיר 52 ₪. איך המנה? אז ככה, יש לי רושם שזו מנה פופולרית מאוד ברשת, אבל בהשוואה בינה לטוקיו נודלס – הנודלס מנצחת. אחרי כמה ביסים של הפאד קפאו מבינים את הפרינציפ של בשר קצוץ על אורז. סליחה פאד קפאו, אל תכעס.

את התפריט המלא של סניף כפר סבא תמצאו כאן, ותראו שיש כאן גם עסקיות ב- 59 ₪ וארוחת ילדים ב- 39 ₪. בכלל, לא רק שהמחירים של האוכל בקמפאי סטריט ווק סבירים ביותר, אז המנות העיקריות גדולות מאוד, ושניים יכולים לחלוק אותן. מנה ראשונה, שותפות במנה העיקרית ושתייה, ואתם תצאו מכאן שבעים ותיהנו מהארוחה. סניף כפר סבא של הרשת אינו כשר, כי פתוח כאן בשישי בערב ובשבת. עם זאת, אין כאן שימוש בחלב ומוצריו.

 

קמפאי סטריט ווק כפר סבא, מתחם אושילנד, עתיר ידע 2 כפר סבא. פתוח גם בשישי-שבת, שפע חניה. מרכז הזמנת משלוחים 6288*

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר