קפה לנדוור חונך את חנות הקפה האינטרנטית הגדולה ביותר בישראל

קפה לנדוור, יצרנית הקפה הוותיקה בישראל, חונכת את חנות הקפה האינטרנטית הגדולה בישראל, שלדברי החברה נותנת מענה לכל עולמות התוכן של הקפה, ומציעה מגוון רחב של תערובות קפה, מכונות קפה ואביזרים משלימים לחוויית הקפה בבית או במשרד

קפה לנדוור, יצרנית הקפה הוותיקה בישראל, חונכת את חנות הקפה האינטרנטית הגדולה בישראל, שלדברי החברה נותנת מענה לכל עולמות התוכן של הקפה, ומציעה מגוון רחב של תערובות קפה, מכונות קפה ואביזרים משלימים לחוויית הקפה בבית או במשרד.

בחנות ניתן למצוא את מגוון תערובות הקפה והאספרסו של לנדוור, כמו גם מותגים אחרים, בנוסף, ניתן למצוא מגוון קפסולות ופודים של מותג illy, אותו לנדוור מייבאים לישראל באופן בלעדי. בתחום מכונות הקפה לנדוור מציעה מגוון מכל הסוגים: אוטומטיות, ידניות, מכונות קפה לבית, למשרד. כמו כן מוצע מגוון רחב של אביזרים נלווים להשלמת חווית הקפה, כדוגמת כוסות, מקציפי חלב, קופסאות אחסון, מוצרי תחזוקה למכונות קפה.
 
בחנות גם יוצעו מוצרים אשר נמכרים בלעדית אך ורק בחנות האתר, בחנויות החברה ברמת החייל ועין ורד או ברשת בתי הקפה, כדוגמת תערובות קפה ייחודיות שפיתחה לנדוור, הנושאות עימן ניחוחות וטעמים מאזורים אקזוטיים ברחבי העולם, כשמאחורי כל תערובת ישנו סיפור ייחודי, היוצר את מאפייניה של התערובת.

שש תערובות הקפה אותן ניתן לרכוש אך ורק באתר החברה:
הודו – תערובת הקפה מהודו מאופיינת בטעמי אדמה, חומציות נמוכה ומניבה קפה עדין. מתאימה להכנת אספרסו, טורקי ופילטר.
אפריקה – תערובת פראית עם טעמים וניחוחות של אדמה, אגוזים, פירות אדומים ושוקולד מריר, בעלת גוף בינוני עד חזק. מתאימה להכנת אספרסו, פילטר, מוקה וטורקי.
HOUSE BLEND – תערובת עם קרמה מודגשת וכהה, בעלת טעם עשיר ומרתק, שופע טעמי פירות, אדמה, מעט אגוז וסיומת ארוכה של שוקולד מריר. מתאימה להכנת אספרסו ופילטר.
שחור דרך הקפה – תערובת קפה שחור גורמה, בעלת גוף מלא ומרירות עדינה הפונה לכל חך. מתאימה להכנת קפה שחור, טורקי ושחור בוץ.
אתיופיה – תערובת בעלת טעם פראי פיקנטי עם חומציות נמוכה, בשילוב טעמי שוקולד עדין של זני ה- SIDAMO וה- DJIMA. הפולים שסופגים את המינרלים ואת הנופים המיוחדים באזור זה מביאים למשקה את התבלינים המתובלים והמיוחדים של המטבח האתיופי. מתאים להכנת אספרסו, פילטר ומוקה.
קולומביה – תערובת בעלת טעמים פירותיים עדינים בשילוב פיקנטיות וחמיצות מעודנות. מתאימה להכנת קפה פילטר וטורקי.

בחברה אומרים כי לנדוור זיהתה את פעילות הסחר באינטרנט כמנוע צמיחה אפשרי עבורה, ופעילות זו משתלבת עם האסטרטגיה הכללית השואפת להיות בכל נקודת מפגש של הצרכנים עם עולם הקפה, בין אם זה בבית, במשרד או במקומות הבילוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר