רגעים טעימים עם השף איתי שלו

איתי שלו מוכיח בספר כי ניתן ליצור ארוחות גורמה עם מוצרים הנמכרים במרכולים – של שופרסל ואחרים – והרבה כישרון שלו. הספר הנעים לעין, מחולק לפרקים על פי שעות היממה: בוקר, צהרים, ערב – עם פרקים מיוחדים לאוכל בים, אוכל קטן, אוכל בחוץ, ומתוקים

רגעים טעימים
עם השף איתי שלו
סטיילינג: נורית קריב
צלמים: יסמין ואריה
כתיבה: עופר גולן
עיצוב ועריכה גרפית: נאו גרופ, פיליפ בולקיה, דקלה רובינסון
מוציא לאור: שופרסל
המחיר: 30 ₪ בחנויות שופרסל (או קניית מוצרי מותג הבית "שופרסל" ב- 29.90 ₪ + 10 ₪ לספר)



ככל הידוע, "רגעים טעימים" הנו ספר המתכונים הראשון של השף איתי שלו, שהקריירה שלו כוללת לימודים ועבודה בפריז ובניו יורק, עבודה בארץ במסעדת כפות תמרים האיכותית (ז"ל), הקמת מסעדת "שלו ביער" בטבעון, ייעוץ קולינרי למסעדות, והדרכה בבתי ספר וסדנאות בישול.

איתי שלו מוכיח בספר כי ניתן ליצור ארוחות גורמה עם מוצרים הנמכרים במרכולים – של שופרסל ואחרים – והרבה כישרון שלו.
הספר הנעים לעין, מחולק לפרקים על פי שעות היממה: בוקר, צהרים, ערב – עם פרקים מיוחדים לאוכל בים, אוכל קטן, אוכל בחוץ, ומתוקים.

ממתכוני הבוקר נסו אנשובי טריים כבושים על סלט עלים וקרוטונים; בפיקניק בים: פוקצ'ת עוף ופטריות במרינדה; בצהרים: ניוקי תפוחי אדמה וזעתר ברוטב סיציליאני עשיר.
אוכל קטן: קבבוני דגים צלויים על שיפורי לימונית; בחוץ: שווארמה פיצוץ מבשר טלה; לארוחת ערב: טונה אדומה צרובה על סלסלת מנגו ועגבניות1; ומתוקים: בקלאוה בננות ואגוזים.

בהרבה מהמתכונים תמצאו את היצירתיות של איתי שלו, ועם זאת תיאורי הכנת המנות מפורטים מאוד, כך שמעקב קפדני אחריהם יניב לכם את התוצאות הרצויות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר