רשת אילן'ס תרכוש חלב ממחלבת טרה

רשת אילן'ס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מחלבת טרה, במסגרתו תרכוש אילן'ס חלב מטרה ויפותחו משקאות קפה חדשים. עד כה רכשה רשת אילן'ס חלב ממחלבת תנובה והיא עוברת לעבוד עם טרה

רשת אילן'ס – בית של קפה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מחלבת טרה, במסגרת ההסכם תהייה מחלבת טרה ספקית החלב הבלעדית של רשת אילן'ס ותספק חלב לכל סניפי הרשת ולביה"ס לקפה – אילן'ס סקול.

במסגרת שיתוף הפעולה, מעבר לקנית תצרוכת החלב שלה, תשתף אילן'ס פעולה עם טרה בפיתוח משקאות קפה איכותיים, וטרה תפנה לקוחות נבחרים לקבלת קןרסי קפה מקצועיים באילן'סקול – בית ספר לקפה.

הבחירה של רשת אילן'ס בחלב טרה נבעה בעקבות בדיקות ומבחני טעימה שערכו הבריסטי לחלב טרה ומצאו כי לחלב טרה יתרון גדול יותר בהקצפה ובטעם. שוק מוצרי החלב בשוק המוסדי מוערך בכ – מיליארד ש"ח וטרה נחשבת לשחקן שני ודומיננטי בשוק זה.

אילן שנהב, מנכ"ל רשת אילן'ס, "עד כה הייתה תנובה ספק החלב הבלעדי שלנו. בעקבות בדיקות ומבחני טעימה שערכנו לחלב טרה עלו תוצאות טובות של משקאות הקפה הן ברמת הקצפת החלב והן ברמת הטעם. כחיבור לערך "איכות" שלנו אנו בטוחים שהחיבור למחלבת טרה יתרום לבידול משקאות אילן'ס כמשקאות קפה פרימיום המובילים את תרבות הקפה בישראל".

עוד במסגרת הסכם שיתוף הפעולה טרה תיקח חסות על ביה"ס לקפה של אילן'ס.

אודות אילן'ס
רשת אילן'ס – בית של קפה הוקמה ב – 1994 ע"י שני חברים שלמדו מנהל עסקים – אילן שנהב ואמיר גרינברג. כיום מונה רשת אילן'ס 12 סניפים ומתמחה בהכנת משקאות קפה חמים וקרים, בקלייה ומכירה של קפה משובח במשקל הביתה, בהכנת קפה לאירועי פרימיום וכן ביבוא ומכירה של אביזרים להכנת קפה איכותי בבית ובמשרד.
בנוסף, לרשת בית ספר לקפה הראשון בישראל, אילן'סקול, המציעה מערך של שיעורים וקורסים מקצועיים בתחום הקפה ועסקי הקפה. מערך סדנאות העונה על בקשות וצרכים של אוהבי הקפה, בנוסף מגוון קורסים ושיעורים משלימים בתחום הבישול והאפיה.

אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ – 12% – 14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר