שלושה רעיונות לארוחת ערב לילדים שאסור לכם לפספס

ארוחת ערב היא בין הארוחות החשובות ביום עבור ילדים, אבל לא תמיד יש לנו רעיונות מקוריים לאוכל טעים ומזין. הנה כמה אפשרויות שיכולות ללוות אתכם לטווח רחב של גילאים

ארוחת ערב היא בין הארוחות החשובות ביום עבור ילדים, אבל לא תמיד יש לנו רעיונות מקוריים לאוכל טעים ומזין.

הורים לילדים צריכים לחשוב בעיקר על הפרטים הקטנים. בין היתר, עליהם לשים לב לשילוב בין תזונה נכונה, פעילות גופנית ושתיית מים. השאלה היא כיצד מיישמים את כל העקרונות הללו גם בארוחות יום יומיות. כך למשל, ניתן לדאוג לארוחת ערב מזינה שתשיג את מטרותיה ותעניק תחושת שובע לאורך זמן.

הנה שלושה רעיונות לארוחת ערב שאפשר לשלב בכל יום נתון ולהכין עבור טווח רחב של גילאים:

1. ארוחת ערב קלאסית: חביתה, גבינות ומעדנים
הרעיון הכי פשוט ובסיסי, הוא להכין חביתה ולהגיש אותה יחד עם גבינות ומעדנים. רצוי לתת עדיפות לגבינות דלות שומן, אבל אפשר לתת לילדים לבחור בעצמם את המעדנים. השאיפה היא לחסוך זמן וגם להציע מאכלים מזינים ובריאים. מי שרוצה לגוון את ארוחת הערב המסורתית, יכול כמובן גם להחליף את החביתה בביצת עין, ביצה מקושקשת, או חביתה עם תוספות מיוחדות.
היתרון של ארוחת ערב קלאסית, הוא בכך שהיא מתאימה גם למבוגרים. במילים אחרות, הורים וילדים יכולים לאכול יחד את הארוחה הזו. כל מה שצריך לעשות זה לדאוג מראש למרכיבים הנדרשים, ולהניח אותם במקרר.

2. ארוחת ערב מסורתית: לביבות בטטה ממולאות גבינה
הורים שרוצים להפתיע את הילדים, אבל עדיין לדאוג לארוחה מסורתית, צריכים להכיר את המתכון של לביבות בטטה ממולאות גבינה. המצרכים הם שתי בטטות, 5 כפות שמן, כוס קמח, פירורי לחם, פלפל שחור גרוס ומלח. את המילוי מכינים עם פטריות טריות, פרחי כרובית קטנים ומאודים וגבינה בולגרית, בעוד למטבל השמנת תצטרכו שמנת חמוצה, 2 כפיות שום כתוש, 2 כפיות מיונז, עירית קצוצה, מלח ופלפל.
מרתיחים את המים ומבשלים את הבטטות עד שהן רכות, מועכים ומוסיפים תבלינים. אחר כך מכינים כדורים בגודל של פינג פונג וטומנים בכל אחד כרובית, פטריה או קוביית גבינה בולגרית. מצפים את הכדורים בפירורי לחם ומכניסים לתנור בחום בינוני של 180 מעלות ל-20 דקות כל צד. מגישים אחרי התקררות קלה וסופגים את המחמאות באהבה.

3. ארוחת ערב בריאה: סלט טבולה
כדאי להרגיל ילדים למאכלים בריאים מגיל צעיר, וקל לעשות זאת עם סלט טבולה. המצרכים למתכון המומלץ הם כוס בורגול דק, 3 עגבניות, חצי כוס נענע קצוצה, מיץ מחצי לימון, 2 כפות שמן זית חצי כוס כוסברה קצוצה, 2 שיני שום כתושות ומלח ופלפל.
משרים את הבורגול במים רותחים, מעבירים למסננת ואחר כך לקערה. קוצצים את העגבניות, מוסיפים לבורגול ומכניסים נענע, מיץ לימון, שמן זית, שום, כוסברה, מלח ופלפל לפי הטעם ומערבבים היטב.

מקווים שההמלצות שלנו בכתבה זו יתקבלו על ידכם בברכה. במידה וממש אהבתם ומעוניינים במתכונים נוספים, היכנסו לעמוד הבא שכל כולו מתעסק בנושא ארוחת ערב לילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר