גם לילדים מגיע – ארוחת בוקר בקלאסה

בתקופה זו של אי ודאות וסגר, רובנו מבלים יותר זמן בבית ויכולים להרשות לעצמנו להתפנק בארוחה רצינית ומיוחדת יותר. קבלו רעיונות…

שעות הבוקר המוקדמות, לפני שמלווים את הילד לגן ונוסעים לעבודה, הן לרוב לחוצות. צריך להעיר את הילדים, להתלבש ולהתארגן. כשמגיע הזמן לאכול ארוחת בוקר, פעמים רבות מסתפקים בקערת דגנים או כריך עם גבינה, ולא מספיקים להשקיע בארוחה מפנקת ומושקעת. בתקופה זו של אי ודאות וסגר, רובנו מבלים יותר זמן בבית ויכולים להרשות לעצמנו להתפנק בארוחה רצינית ומיוחדת יותר. קבלו רעיונות…

פריטטה – לקחת את החביתה שלב אחד קדימה

ארוחת בוקר לילדים צריכה להיות לא רק בריאה ומזינה, שתועיל לגופם הגדל והמתפתח של ילדכם, אלא גם טעימה. הרי ילד שלא אוהב את מה שיש לו על הצלחת – לא תמיד יסכים לאכול, והדבר יכול ליצור התנגדות ומתח בלתי רצוי כבר בשעות הבוקר המוקדמות. לכן, פריטטה טעימה היא פתרון אידיאלי. בדומה לחביתה, פריטטה היא תבשיל עשוי מביצים מטוגנות, אך עם שדרוג מפתיע שנותן לה את המעמד המכובד של אוכל פינוקים. ניתן להוסיף לפריטטה מגוון גבינות, ירקות, עשבי תיבול, בשר, פסטה, ואפילו אורז מטוגן. היא מאוד משביעה ויכולה לעזור לכם ולילדכם להחזיק מעמד עד ארוחת הצהריים בלי נשנושים בין הארוחות.

פנקייקים – לבוקר מהסרטים

לא סתם בסרטים האמריקאים, כשרוצים להעביר מסר של ארוחת שחיתות מפנקת, מוצג על גבי המסך הר של פנקייקים מגרים עם סירופ מייפל ושוקולד. פנקייק הוא לא מאכל קשה להכנה, וניתן להכינו ממצרכים שיש לכולנו בבית (קמח, אבקת אפייה, ביצים, סוכר וחלב). הוא מאוד מגוון, שכן ניתן לעשות אותו מלוח ולא רק מתוק, וכמובן טעים במיוחד. עוד לא נולד הילד שיתנגד לארוחת פנקייקים מפנקת בבוקר שבת. אפשר גם לשדרג את הפנקייקים אם מוסיפים להם שבבי שוקולד, אוכמניות, רסק תפוחים או מחית בננה. יתרה מכך, יש מגוון רחב של מתכונים באינטרנט שמציעים אלטרנטיבות בריאות ודיאטטיות לפנקייקים, במיוחד למשפחות שרוצות להתפנק בלי לפגוע בשגרת הבריאות המשפחתית.

סלט פירות – ערבוב טעמים מתוק

זה נכון שלא רצוי לפתוח כל בוקר עם סלט פירות מתוק, אך לא יקרה כלום אם מדי פעם תפנקו את ילדכם עם קערה טעימה ומתוקה במיוחד שמכילה מגוון ויטמינים רחב. לא חובה להוסיף סירופ, וכך גם אפשר לשמור על המנה בריאה יחסית. בין אם תוסיפו בננה, תפוח ואפרסק או שזיף נקטרינה ומלון, כל שילוב יתקבל בברכה, ולכן בלי הרבה הכנה אפשר להרים ארוחת מלכים טעימה ומשביעה.

בורקס פינוקים – קצת מושחת אבל בהחלט טעים

מנה זו היא כנראה הכי מושחתת מבין המנות המוצעות, אך לא יכולנו להתאפק והיינו חייבים להוסיף אותה לרשימה. את הבורקס אפשר להכין מאפס, או לבחור בדרך הקלה ולקנות בורקס מוכן. כמובן שיש גם את אופציית הביניים, לקנות בצק עלים ולמלא אותו בכל טוב. אפשר להוסיף בתוך הבורקס ביצה קשה, מלפפון חמוץ ואפילו עגבנייה ולשדרג אותו כל מה שאתם אוהבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר