שרונה מרקט: המתכונים האהובים מתחברים לשוק בסמארטפון

השקת יוזמה זו יצאה לדרך לקראת החגים, בהם יש קניות מוגברות של מצרכים
בחנויות מתמחות אין כל הרכיבים שמרכיבים את המתכון השלם. לכן היה צורך לבנות רשימת קניות שתתפלג על פני כמה חנויות מתמחות, כך שסל הקניות יהיה מלא בסיום הסיבוב בשרונה מרקט

הסטארט-אפ Crazy SOB יוצר חווית קניה חדשה לאוהבי מתכונים של מאכלים מיוחדים, כאשר אלה הופכים בסמארטפון לרשימת קניית מצרכים בחנויות בשרונה מרקט. המיזם של היזמים הצעירים אבישי יוסמן – מייסד משותף ומנכ"ל, ואיתי לב-ארי – מייסד משותף ומנהל תפעול ראשי, פותח במסגרת TLV-Generator.

היזמים הצעירים אבישי יוסמן - מייסד משותף ומנכ"ל, ואיתי לב-ארי - מייסד משותף ומנהל תפעול ראשי
היזמים הצעירים אבישי יוסמן – מייסד משותף ומנכ"ל, ואיתי לב-ארי – מייסד משותף ומנהל תפעול ראשי. צילום אבי וייס

החדשה עליה מספר לנו אבישי יוסמן, היא סגירת שת"פ עסקי עם 'שרונה מרקט' במתחם שרונה בתל אביב. "עלינו לאוויר עם רשימת מתכונים, שנבחרו ע"י בעלי החנויות בשרונה ביחד איתנו. המתכונים הופכים אוטומטית לרשימת קניות בסמארטפון של המשתמשים, ואפשר לרכוש את המצרכים בכמויות המתאימות ובמבצעים ייחודיים, בחנויות בשרונה מרקט".

השקת יוזמה זו יצאה לדרך לקראת החגים, בהם יש קניות מוגברות של מצרכים. המערכת תציע למשתמשים קופונים ומבצעים כדי לעודד קניה נבונה ומותאמת אישית בהתאם למתכונים שכל אחד אוהב.

את האפליקציה של שרונה מרקט (לאייפון ולאנדרואיד) ניתן להוריד מאתר שרונה מרקט

יוסמן מספר על הנעשה מאחורי הקלעים של ההסכם: "בשרונה מרקט היינו צריכים לבצע התאמות ספציפיות למבנה של השוק, כי יש בשוק הזה המון חנויות מתמחות, כאלו שיש להן המון מוצרים ייחודיים אבל מסוג אחד או שניים. בניגוד לסופרמרקט בו יש הכל, בחנויות מתמחות אין כל הרכיבים שמרכיבים את המתכון השלם. לכן היה צורך לבנות רשימת קניות שתתפלג על פני כמה חנויות מתמחות, כך שסל הקניות יהיה מלא בסיום הסיבוב בשרונה מרקט, לפי המוצרים הנדרשים במתכון שהמשתמש בחר בו".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר