תזונה בריאה וטעימה

שני עוסקת בהדרכת בישול בריא ליחידים ולקבוצות, ומציעה תפריט בריא לאירועים וליחידים. את אהבתה לכתיבה שילבה עם ייעודה בחיים: לרפא ולעזור לאנשים, וכך, לאחר שנים של ניסיון, טיפולים ועבודה קשה, ראה אור הספר הנוכחי

תזונה בריאה וטעימה
אמנות הבישול והרכבת התפריט בעידן החדש
מאת שני ריף-פרופסורסקי, נטורופותית
בית המרפא של חן ושני – הוצאה לאור נטורופותית
מחיר קטלוגי 145 ש"ח
טל. 04-9890966
[email protected]


הספר "תזונה בריאה וטעימה" – אמנות הבישול והרכבת התפריט בעידן החדש, משלב את אמנות הריפוי עם אמנות הבישול.
הספר מכיל מתכוני בריאות רבים, אך יש לציין כי הוא מהווה ספר הדרכה או 'מורה נבוכים' המעניק הכוונה לחיים בריאים.

הספר מכיל הסברים מקיפים על תזונה בריאה, רעיונות כיצד לגרום למזון בריא להיות טעים, ואיך להפוך את הטעים לבריא.

כן כולל הספר פרק שלם על תפריטים לחגים, תפריטים לאנשים החולים במחלות שונות, תפריטים לנשים מניקות ונשים בהריון, תפריטים לילדים ונוער, ואפילו מילון מונחים.

מחברת הספר, שני ריף – פרופסורסקי, היא נטורופתית במקצועה, בוגרת הקולג' הישראלי לרפואה טבעית, מרצה בקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל ובקרוב בטכניון.
שני מתגוררת ביקנעם, ומנהלת יחד עם בן-זוגה חן את חוות הבריאות "בית המרפא של חן ושני", המשלבת טיפולים, נופש בריא ותפריט המותאם לפי הצרכים האישיים.
לבית המרפא אתר אינטרנט פעיל: www.naturopath.co.il

שני עוסקת בהדרכת בישול בריא ליחידים ולקבוצות, ומציעה תפריט בריא לאירועים וליחידים.
את אהבתה לכתיבה שילבה עם ייעודה בחיים: לרפא ולעזור לאנשים, וכך, לאחר שנים של ניסיון, טיפולים ועבודה קשה, ראה אור הספר הנוכחי.
נטורופתיה, לפי שני, היא השאיפה לאורח חיים טבעי ובריא, תוך שימוש במגוון הכלים והחומרים שהטבע נתן לנו, עם מינימום התערבות חיצונית מלאכותית. זה כולל רפואה מונעת (תזונה, יציבה נכונה, חשיבה חיובית, הרגלי שינה, נשימה והימנעות מרעלים) וטיפול טבעי (צמחי מרפא, מגע וכו').

הספר מיועד לצרכני חנויות טבע, לבני נוער הרוצים לעבור לצמחונות, למי שרוצה לקחת כל מתכון מהעיתון או מספר בישול ולהמיר את חומרי הגלם שלו בבריאים יותר, לתזונאים, תלמידים ומורים לתזונה, למטפלים בתחומי הרפואה והרפואה המשלימה, לאנשים הסובלים מבעיות בריאות שונות ורוצים או צריכים להיעזר בתזונה כחלק מהריפוי ולכל אדם החל מהטבעוני האדוק וכלה בזולל הבשר המצוי (ולחסידי כל שיטות התזונה שבדרך), הרוצה לגוון את התפריט במאכלים חדשים ומעניינים עם או בלי לבצע שינויים מרחיקי לכת במקרר או במזווה.

פירוט פרקי הספר:
חלק א' – הקדמה והקדשה:
למי מיועד הספר, על תזונה ו'תוספים', מזון "בריאות"?!, מהו אוכל 'אורגני'? כלים ושיטות בישול, מוצרים מן החי, שמנים ושומנים, אגוזים וזרעים, תבלינים, על ניקיון ואקולוגיה פנימית וחיצונית, מהי נטורופתיה?

חלק ב' – מתכונים:
מנות קלאסיות לארוחת בוקר ובראנץ'
סלטים
דגים
לחם, לחמניות ומאפים
ממרחים
שתייה
תבשילי דגנים, קטניות וירקות
ממולאים
מרקים
פשטידות ודברי מאפה שונים, בצקים וקלתיות
רטבים
דברי מתיקה
עוגות ועוגיות

חלק ג' – תפריטים:
הנחיות כלליות לבניית תפריט צמחוני, בריא ומאוזן. הצעות לתפריט תזונה בריאה כללית, המלצות לתפריט "לקחת לעבודה", מזון לבניית דם, מזון לנשים הרות ומניקות, תזונה בריאה לתינוקות, תפריט לילדים ונוער, תפריט למסיבת יום הולדת, תפריט לאירועים,
תפריטים לטיפול במחלות: לתקופת ניקוי כבד וכיס מרה, לשלושת ימי ניקוי כבד/כיס מרה, טיפול במחלות לב, טיפול בסוכרת, טיפול בקנדידה, שיקום מעיים, תפריט ללא גלוטן
תפריטי חגים: ראש השנה, יום כיפור, סוכות, חנוכה, ט"ו בשבט, פורים, פסח, יום העצמאות, שבועות וט"ו באב – חג האהבה.
הספר מסתיים במונחון.

את הספר ניתן להשיג ברשתות סטימצקי וצומת ספרים, ובחנויות הספרים המובחרות, כמו גם בבתי טבע מובחרים וישירות מהכותבת, שני (בתנאי מבצע מיוחדים לרגל צאתו לאור).





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר