fbpx

תנובה מרקט: אתר אינטרנט צרכני חדש למכירה ישירה שיתמקד במוצרים טריים

בשלב זה (20.12.21) ניתן להזמין את השירות מהיום למחר באזור המרכז למזמינים עד 19:00. באזורים אחרים המשלוחים יגיעו מספר פעמים בשבוע ובהתאם לביקושים.
אתר תנובה מרקט יציע מאות מוצרים טריים ובהם ירקות ופירות בשיתוף עשרות חקלאים מקומיים, וגם מוצרי חלב, לחמים טריים ומוצרים נוספים. בתנובה אומרים כי זהו מהלך אסטרטגי המהווה הינו חלק מאסטרטגיית המכירה הישירה לצרכן של תנובה, ואחד ממנועי הצמיחה שלה לשנים הקרובות
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

תנובה מעלה לאוויר את אתר תנובה מרקט – פלטפורמת סחר לרכישה ישירה, אותה הקימה בשיתוף אתר 'שוקבוק' בניהולו של אייל יעקובי, המתמחה במכירה ישירה של פירות וירקות טריים ישירות מהחקלאים.

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, אומר: "מדובר במהלך אסטרטגי שהינו חלק מאסטרטגיית המכירה הישירה לצרכן של תנובה (D2C), ואחד ממנועי הצמיחה אותם הקבוצה הגדירה לשנים הקרובות. בעקבות הצלחת מהלך 'תנובה עד הבית' בתקופת הקורונה, זיהינו צורך בקרב הציבור לקבל מוצרים איכותיים וטריים עד הבית. תנובה, עם סל המוצרים הרחב שלה בשילוב היכולות של שוקבוק ואיכות המוצרים ישירות מהחקלאי, יאפשרו לצרכן ליהנות מחוויית קניה איכותית".

אתר 'תנובה מרקט', שעלה בימים אלה להרצה, יציע מגוון רחב של ירקות ופירות טריים, מוצרי חלב, לחמי בוטיק של 'לחם בטחנה' ושתילים, לרבות עשבי תיבול, וכן פסטות טריות, ומיצים. בהמשך יתרחב האתר לתחומים נוספים בעולם הטרי, כולל ביצים ובשר, וזאת בהתאם לביקושים.

אביבית רוטליין, מנהלת פעילות 'תנובה מרקט' ומנהלת צמיחה בתנובה, אומרת: "בכל העולם יצרני מזון מחזקים את הקשר הישיר עם הצרכנים, מגמה שהתחזקה עוד יותר עם פרוץ מגיפת הקורונה וצמיחת הקניות ברשת, כשתנובה הייתה מהחלוצות בענף המזון בישראל שפנתה ישירות לצרכן. הפעילות הישירה מאפשרת להכיר את הצרכנים מקרוב וללמוד על  הצרכים שלהם, ומהווה עבורנו מנוע צמיחה. המודל של 'תנובה מרקט' נבנה אחרי שזיהינו את הנכונות של הציבור הרחב לפצל קנייה ולרכוש מוצרים מקטגוריות שונות במספר מקומות, ולהפריד בין קניית ירקות ופירות, למשל, לבין שאר הקניות. שיתוף הפעולה עם שוקבוק – אחד השחקנים המובילים בתחום, יאפשר לנו להציע לציבור מגוון רחב של מוצרים  שיותאמו לפי הביקושים ולתמוך בחקלאים הישראליים".

לדברי רוטליין, "במערך הלוגיסטי של 'תנובה מרקט' הושקעו משאבים רבים במטרה להציע את הסטנדרט הגבוה ביותר בענף בכל ההיבטים. ראשית איכות וטריות המוצרים, כאשר הפירות והירקות מגיעים ישירות מהחקלאים, מוצרי החלב מהמחלבות של תנובה, הלחמים ממאפיות בוטיק שעובדות מסביב לשעון. בנוסף, המוצרים יגיעו ללקוחות באמצעות מערך משאיות קירור ישירות מתנובה מרקט עד בית הלקוח, וכן באמצעות מארזים הכוללים חומרים מבודדים".

אתר 'תנובה מרקט' מציע פריסה רחבה ומגיע ליותר מ-670 ישובים בין שדה בוקר בדרום עד הקריות בצפון. מספר הישובים יגדל בהתאם לביקושים. בשלב זה ניתן להזמין את השירות מהיום למחר באזור המרכז למזמינים עד השעה 19:00, ובאזורים אחרים המשלוחים יגיעו מספר פעמים בשבוע ובהתאם לביקושים.

הרכישה בתנובה מרקט קלה ופשוטה. עם סיום ההזמנה תגיע חשבונית מפורטת למייל הלקוח, כאשר החיוב יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח. 'תנובה מרקט' מעמידה לרשות הצרכנים מערך שירות לקוחות באתר, וכן מוקד טלפוני, הפועל בין 08:00-19:00, וזמינות עד השעה 23:00 לפניות לקוחות ובירורים. לרגל ההשקה (נכון ל-20.12.21), המזמינים מעל 100 שקל יקבלו משלוח חינם, לאחר מכן עלות המשלוח תהיה 35 שקלים למזמינים עד 100 שקל, 25 שקלים למזמינים בין 101-400 שקל, וחינם למזמינים מעל 400 שקל.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה