תנובה שף: גידול של 35% בהזמנות מוצרי מזון במלונות בישראל בקיץ 2005

היקף ההזמנות מוערך בלמעלה מ– 30 מיליון ₪, ומיוחס לעליה הדרמטית שחלה בתיירות הנכנסת השנה

"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 35% בהזמנות המזון בבתי המלון בישראל בקיץ 2005. נתונים אלו מתייחסים להזמנות שהתקבלו עבור החודשים יולי-אוגוסט, בהשוואה לחודשים המקבילים אשתקד. היקף ההזמנות מוערך בלמעלה מ- 30 מיליון ₪

מנתוני החברה עולה כי מבין סל המוצרים במלונות בולטת במיוחד צריכת מוצרי היסוד כגון חלב ומוצריו, פחמימות ובשרים, המהווים בסיס לארוחות המוגשות במלון.

הנתונים מתייחסים לפעילות החברה במלונות בכל רחבי הארץ, כאשר הפילוח מאופיין בתיירות פנים במלונות באזורי אילת, טבריה וים המלח, ובתיירות נכנסת, בעיקר ממדינות אירופה, במלונות במרכז הארץ.

עוד מדווחת החברה כי בעקבות מתכונת האירוח החדשה שהחלה מסתמנת במספר מלונות בישראל המכונה "הכל כלול", חל גידול בכמות מוצרי היסוד הנצרכת במלונות אלו. מדובר בשיטת אירוח המבוססת על אספקת המלון את כלל המזון והשתייה במהלך השהות במלון, וחוסכת מהאורח את הצורך לצאת מגבולות המלון ולשלם תשלום נוסף עבור מוצרי מזון שנצרכים בין הארוחות, שתייה וכד'.

"עם העלייה בביקוש למוצרי מזון במלונות, תגברה "תנובה שף" את מערך פעילותה בבתי המלון, והכשירה צוותים קולינאריים ייעודיים, הפוקדים את בתי המלון ומספקים ייעוץ וליווי מקצועי, תוך דגש על התמחות וחיזוק המצוינות.

"תנובה שף" הנה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי, ומובילה את השוק עם היקף פעילות שנתי של כ- 700 מיליון ₪.
החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים, וחברות בנות של קונצרן תנובה בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, תופאפ, דגי תנובה, ואוליביה.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר