תפריט חורף חדש ב- Temple Bar – Irish Pub

בין המנות החדשות: רצועות עסיסיות של אנטריקוט, בצל, עגבניות ופטריות בלחם חם, כבדי עוף בבצק בירה מיוחד בליווי סלט עלים ירוקים, כתף עגל בתנור אפויה שעות בבירה, פרסה וירקות

התפריט החדש של טמפל בר מציע מנות חמות, טעימות ומרגשות, שהותאמו במיוחד ללילות החורף הקרים.

בין המנות החדשות: רצועות עסיסיות של אנטריקוט, בצל, עגבניות ופטריות בלחם חם ( 42 שקל), כבדי עוף בבצק בירה מיוחד בליווי סלט עלים ירוקים (39 שקל), כתף עגל בתנור אפויה שעות בבירה, פרסה וירקות (45 שקל), נקניקיות עגל דשנות עם כרוב חמוץ ותפוחי אדמה ( 42 שקל) ואגסים מבושלים בבירת חיטה עם כדור גלידת וניל גורמה (32 שקל).

את מנות החורף כדאי ורצוי ללוות במבחר העשיר והמגוון של אלכוהול ובירות שניתן להשיג בפאב: הכוללות גם 16 ברזי בירה שונים מהחבית.

לאחרונה השיקו ב-Temple Bar את Temple Bar Draft Beer ומתגאים בבירה ממותגת, מתוצרת מבשלת הבירה הבלגית Palm . הבירה המיוחדת נושאת את שם הפאב והותאמה לו לאחר ניתוח מקיף של אופי המקום וקהלי היעד. Temple Bar גאה להיות הפאב האירי – ישראלי הראשון שמחזיק מותג בירה משלו .

Temple Bar Draft Beer, היא בירה פרימיום בהירה, באיכות גבוהה ביותר , המיוצרת בתהליך מיוחד שנקרא פילס ובתסיסה תחתית . הבירה, שתימכר בחבית בלבד , מכילה 5.4% אלכוהול ומורכבת מכשות שמקורו באיזור סאקס שבגרמניה ומלתת , שיובא ממחוז "קנט "באנגליה. את הבירה מייצרת מבשלת הבירה הבלגית הגדולה Palm ,שנמצאת בפאתי בריסל ואחראית בין השאר גם למותגים חזקים כמו Dobbel ו- Palm . הבירה מוצעת בגדלי 1/2 ליטר -19 ₪ וליטר – 35 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר