אוכל של שגב קונספט עד הבית: הכל מתחיל באריזה

מלבד ההתפעלות מהאריזות הנוחות והיפות לעין, האוכל עצמו היה מספק
בסך הכל נהנינו מאוד. האוכל טוב, מזין ומספק, ממוקם במקום טוב בין בתי האוכל הבסיסיים לבין המסעדות היקרות, וההשקעה באריזות מוסיפה לרשת נקודת זכות

אנחנו אוהבים כאשר משקיעים בנו. במיוחד כאשר הדבר מגיע לאוכל במשלוח – קופסאות הפלסטיק הבנאליות הן אמנם חסכוניות לבעל העסק, אבל לנו, הצרכנים, פחות נעים כשמתייחסים אלינו דרך החור של הגרוש. מה עוד שככל שמדובר באוכל שעובר מסע על אופנוע כדי להגיע אלינו הביתה, מסע שבדרך כלל אינו מבשר טובות לאוכל שנכלא, על כל רכיביו, באותה קופסה סתמית.

לשמחתנו, השפים הידועים הבינו את העניין, והמשלוחים שיוצאים מהמסעדות שלהם כוללים בדרך כלל אריזות, שגם עושות לנו טוב בעין וגם עושות טוב לאוכל שלנו. התעלה מעל כולם בעניין זה השף שגב משה, שהשיק את שירות המשלוחים לסניפי "שגב קונספט". השירות, הזמין ביישובים רבים בארץ, מבוסס על תפריט שכולל מרקים, סלטים, מנות שף, פסטה, כריכים, כיסונים, כולל מנות עסקיות לאורך כל היום.

התעלה מעל כולם בעניין זה השף שגב משה, שהשיק את שירות המשלוחים לסניפי "שגב קונספט"
התעלה מעל כולם בעניין זה השף שגב משה, שהשיק את שירות המשלוחים לסניפי "שגב קונספט". צילום אנטולי מיכאלו

מה הזמנו? סלט קיסר המורכב מחסה, רוטב קיסר, שקדים, פרמז'ן וקרוטונים (44 שקלים); סלט נבטים הכולל סינים ומקלות צנון ברוטב איולי צ'ילי, כוסברה, קשיו, שומשום שחור ואפונה חריפה (44 שקלים); שיפודי פרגית עם מג'דרה, סלט עגבניות וטחינה (53 שקלים); וכריך חזה עוף (43 שקלים). בעוד הכריך הגיע ארוז באריזה סטנדרטית, השומרת על החום שלו, המנות האחרונות הגיעו בקונסטרוקציה שלא הכרנו קודם לכן. העיקר: הרטבים והתוספות נפרדים מהמנה העיקרית, וכך אפשר לבחור כמה מהרוטב לשלב בסלט, למשל, והעובדה שזה נעשה על ידי הלקוח אומרת שהסלט מגיע אסתטי, לא טובע ברוטב שנמרח על צדי הקופסה בדרך אלינו. כך גם המג'דרה, שהסלט והטחינה שלה מגיעים בנפרד מהמנה העיקרית.

ההשקעה באריזות מוסיפה לרשת נקודת זכות
ההשקעה באריזות מוסיפה לרשת נקודת זכות. צילום עידן ירדני

מלבד ההתפעלות מהאריזות הנוחות והיפות לעין, האוכל עצמו היה מספק. הסלטים נדיבים בגודלן, חומרי הגלם טריים, והרטבים  טעימים מאוד ובכמות מספקת, עובדה שאין להקל בה ראש כאשר מדובר במשלוח. כמות הבשר בכריך הייתה טובה והכל היה טעים, מעט פיקנטי בהתאם לקונספט שהזמנו, אחד משלושה המשפיעים על תכולת הכריך (שניים מהם ניתנים להזמנה בכריך ללא גלוטן, תוספת של 4 שקלים). הלחמנייה ללא גלוטן שהזמנו הייתה טובה, והחזיקה את הכל יפה. הפרגיות היו סטנדרטיות, וכך גם המג'דרה ושאר התוספות, אבל לשמחתנו זה סטנדרט טוב. בסך הכל נהנינו מאוד. האוכל טוב, מזין ומספק, ממוקם במקום טוב בין בתי האוכל הבסיסיים לבין המסעדות היקרות, וההשקעה באריזות מוסיפה לרשת נקודת זכות.

מינימום הזמנה: 80 שקלים. דמי משלוח: 12 שקלים. טווח משלוחים: הקריות, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, נתניה והיישובים בסביבתה, באר שבע, עומר, כפר סבא, הוד השרון והמושבים בסביבתה. להזמנות: 2955*. לתפריט המשלוחים

 

 

 

 

צילום: עידן ירדני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר