יקב רמת הגולן ושף שגב משה בקמפיין דיגיטלי מבוסס על מצלמת גו פרו

הקמפיין צולם כסרט דוקומנטרי כאשר השף שגב משה התקין על ראשו מצלמת גו פרו למשך שבוע
הקמפיין תחת הסלוגן: "סוגרים שבוע – פותחים יין", ולקראת חג הפסח הסלוגן הוא: "סוגרים תפריט לחג – פותחים יין"

יקב רמת הגולן בחר בשף שגב משה ליצירת קמפיין דיגיטלי, שאמור להימשך לאורך השנה. הקמפיין צולם כסרט דוקומנטרי, כאשר השף התקין על ראשו מצלמת גו פרו למשך שבוע, ותיעד את אורח חייו העמוס והצבעוני: הזגזוג בין הבית, הילדים, המשפחה, העבודה, התחביבים, והניסיון למצוא זמן קצת לעצמו. הסרט ערוך ב"קאטים" מהירים, ומראה את נקודת מבטו האישית של שגב, כולל לוקיישנים פרטיים שלו כגון הבית, המסעדה והאנשים המקיפים אותו – משפחה וחברים. הכל מסתיים ברגע אחד, בסוף השבוע, כאשר נחלץ פקק הבקבוק, היין נמזג לכוס ואפשר להתחיל להירגע: "סוגרים שבוע – פותחים יין".

יואב דור, סמנכ"ל שיווק ומכירות יקב רמת הגולן, אומר: "החיבור של יקב רמת הגולן עם השף שגב משה הינו טבעי. שניהם מדברים פונים לקהל בגובה העיניים, באותנטיות ובקריצה ואהבה  לקולינריה ולחיים בכלל".

הסרטון יעלה במדיה הדיגיטלית והחברתית החל מיום רביעי 29.3.17. לרגל ההשקה יוקם מיניסייט ייעודי באתר היקב בו יוכלו הגולשים ליהנות מתוכן מגוון, כגון מתכונים חגיגיים של שגב לחג, טיפים על רכישת יין לפי מצב הרוח וסיטואציית שתייה, שובר סיור זוגי במתנה במרכז המבקרים של היקב.

האשטגים: #myweek @golanwines @segevmoshe

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר