אפליקציית FeedMe מאפשרת לייצר בקלות סיפורים סביב קולינריה ולשתף ברשתות חברתיות

השף אורון פרנקו (בתמונה), שהשתתף בעונה הראשונה של "משחקי השף" ששודרה אצל זכיינית ערוץ 2 "רשת", ידע מגיל צעיר שההתעסקות עם אוכל תלווה אותו כל החיים. אחרי עבודה במקסיקו, ניו יורק וישראל ושלל חוויות קולינריות בעולם, הוא רוצה כעת לעזור לאחרים ליצור ולשתף גם את הסיפור שלהם

השף אורון פרנקו (בתמונה), שהשתתף בעונה הראשונה של "משחקי השף" ששודרה אצל זכיינית ערוץ 2  "רשת", ידע מגיל צעיר שההתעסקות עם אוכל תלווה אותו כל החיים. אחרי עבודה במקסיקו, ניו יורק וישראל ושלל חוויות קולינריות בעולם, הוא רוצה כעת לעזור לאחרים ליצור ולשתף גם את הסיפור שלהם.

אורון, מנכ"ל ושותף מייסד ב- FeedMe, אומר לאכול ושאטו: "כשאנחנו חווים ארוחה מסעירה במסעדת שף, מבשלים בעצמנו מתכון חדש בבית, או מבקרים בשוק אוכל מעניין שרק נפתח, אנחנו רוצים לשתף את החברים שלנו ולקבל תגובות בחזרה. במחקר שנערך לאחרונה נמצא ש- 52% מהתוכן המשותף ברשתות החברתיות שייך לקטגורית האוכל , ונראה שהשיתופיות של החוויה הופכת אותה למהנה ושלמה יותר. לחלקנו כבר לא מספיק להעלות תמונה לפייסבוק או לאינסטגרם, וכתיבת בלוג מחייבת השקעה גדולה מדי".

הפתרון מוצע עם FeedMe (פידמי) אפליקציה חדשה שפותחה במיוחד כדי לשרת את הדחף העמוק שלנו לשתף את החברים שלנו בחוויות הקשורות לאוכל, דרך הרשתות החברתיות בהן אנו פעילים.

פידמי מאפשרת לחובבי הקולינריה שיתוף תוכן קולינרי ויזואלי ממוקד וקצר, כאשר האפליקציה עוזרת למשתמש להפוך את החוויה שלו לתוכן שניתן לשתף בקלות. זאת על ידי שילוב של תמונות, קטעי וידיאו קצרים וטקסט, ולאפשר לחברים להגיב, לשתף. בקיצור: יקר- לחוות את הרגע הקולינרי.

אורון פרנקו מציין כי האפליקציה פשוטה לשימוש, ועוזרת למשתמש ליצור את הסיפור המושלם. היא מתממשקת לפרופיל האינסטגרם, כך שניתן להשתמש בתמונות שנוצרו ושותפו באינסטגרם, כחומר גלם ליצירת הסיפור.

לדבריו, כיום, מרבית המשתמשים באפליקציה הם שפים, בשלנים ביתיים וחובבי אוכל. "כל אחד מייצר תכנים בנושאים האהובים עליו, ונוצר פסיפס מרתק של אוכל ברמות שונות, מחומרי גלם מגוונים, ובעיקר חוויות אמיתיות שיעשו אתכם רעבים", אומר פרנקו. "אם גם אתם מצלמים ומתעדים בעזרת האייפון שלכם כל מתכון, כל מנה וכל טיול יקבים בצפון, אפליקציית FeedMe היא החברה החדשה הכי טובה שלכם".

בין יועצי החברה שהתמקמה בניו יורק, ניתן למצוא בכירים מ-Yelp ו- Bloomberg, ויזם ותיק בשם ג'ף ראגובין (Jeff Ragovin), אחד ממייסדי BuddyMedia שנמכרה ל-SalesFroce בכ-700 מיליון דולר.
כל המעורבים במיזם הם אוהבי אוכל מושבעים, אשר רואים את עתיד המדיה הקולינרית ברשתות הדיגיטליות. לאחרונה הצטרף לחברה ביועץ בכיר פאביו ויואני (Fabio Vivani), משתתף גמר העונה החמישית של התכנית Top Chef בארה"ב, כיועץ בכיר לחברה.

להורדה למכשירי אייפון

דוגמא לסיפור כפי שמוצג ברשת 'דג מעושן'

דוגמא לסיפור כפי שמוצג ברשת 'ארוחה במסעדה'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר