ארבע מסעדות מיפן ברשימת 50 המסעדות הטובות בעולם 2022

הגסטרונומיה היפנית מתגאה במגוון רחב של מנות עם איכות יצירתיות ואומוטנשי (אירוח) המספקים חווית אוכל בלתי נשכחת. הצילום ממסעדת Den בטוקיו
יפן מהווה יעד עבור תיירים ישראלים מהיבטי תרבות, אומנות, אתרי טבע מרשימים, וכמובן אירוח אדיב ואיכותי וקולינריה מעולה. החל מיוני 22 חודשה התיירות ביפן לתיירות מישראל במסגרת קבוצות וטיולים מאורגנים. בעוד שנסיעה עצמאית עדיין אחנה אפשרית, יפן ממשיכה להיערך לקבלת פני תיירים בינלאומיים

בטקס ההכרזה השנתי של סן פלגרינו ואקווה פאנה –  S.Pellegrino & Acqua Panna אשר התקיים  בלונדון, נבחרו 50 המסעדות הטובות בעולם לשנת 2022 . הרשימה כוללת ארבע מסעדות יפניות בטוקיו ובאוסקה: Den מטוקיו יפן דורגה במקום ה- 20 – המסעדה הטובה ביותר באסיה, Florilège  מטוקיו דורגה במקום ה- 30,Cime   La  מאוסקה – מקום 41, ו- Narisawa  מטוקיו במקום ה- 45.

Den טוקיו

טוויסט עכשווי למטבח היפני המסורתי. התפיסה היצירתית של השף האסגאווה (Zaiyu Hasegawa) היא חדשנית, ולפעמים אפילו הומוריסטית. השף פתח את Den ב- 2007, ומאז המסעדה מופיעה ברשימת המסעדות הטובות ביפן.  התפריטים מושרשים במסגרת הקאיסקי, מסורת האוכל של יפן. במסעדה תוכלו למצוא כבד אווז במתאבנים המלוחים של המונהקה, סלט Den קלאסי עם 20 מרכיבים, וכנפי דנטאקי פרייד צ'יקן  – מנת הדגל של השף.

פרטים נוספים על המסעדה כאן  

Florilège – טוקיו

מטבח צרפתי-יפני יצירתי, עם תפריטי טעימות של השף Hiroyasu Kawate והצוות שלו. הארוחות מוגשות על ידי השפים, כך שהלקוח יכול ללמוד על רקע המרכיבים, העונה ותרבות האוכל היפנית. המתאבנים כוללים לביבות שחורות מט של חצילים מוגשות על רקע עץ חרוך כמעט באותו צבע בדיוק, וקרפצ'יו בקר בר-קיימא מבשר פרות בוגרות בנות 13 שנים.

פרטים נוספים על המסעדה כאן  

La Cime אוסקה

מטבח יפני מובהק שהתמזג עם טכניקות צרפתיות. השף Yosuke Takada עבד במסעדות יוקרתיות בפריז, כולל Taillevent וכן במסעדת 3 כוכבי מישלן Le Meurice. מאז שנפתחה ב-2010 במרכז אוסקה נחשבת המסעדה לאתר חובה עבור גסטרונומים שמבקרים באזור קנסאי שבמערב יפן. השף טאקאדה שגדל בדרום יפן, מביא לבישול את שורשיו. התפריט שלו כולל גם שילובי טעמים יוצאי דופן, כמו כבד דגים עם אפרסמון ובצל ירוק, ומלפפון ים עם לפת ופרח כוכבים.

פרטים נוספים על המסעדה כאן

Narisawa טוקיו

צרפתית משובחת פוגשת מאכלים כפריים ביפן חדשנית כבר כמעט 20 שנה. השף נריסאווה יושיהירו (Narisawa Yoshihiro) נולד למשפחה של קונדיטורים, ופיתח סגנון ייחודי משלו בהשראת התוצרת והטרואר של מולדתו. השף מציג את המערכת החקלאית המסורתית של סאטואמה – יפן הקדם-מודרנית (גידול, גידולי יער וציד)’ ומיישם אותם במאכלים שלו. כמו כן הוא מוביל את קמפיין 'שמור על קשר עם חקלאי', המעודד את הצרכנים בעיר לקנות תוצרת ישירות מהספקים האמינים שלו.

פרטים נוספים על המסעדה כאן

ארגון התיירות הלאומי של יפן (JNTO) מקדם את יפן כיעד פנאי ועסקים, במטרה לעודד מבקרים בינלאומיים להעמיק בתרבות היפנית ולקדם את התיירות בין יפן לעולם הרחב. משרד JNTO בלונדון פועל ברחבי 7 שווקים ייעודיים כדי להפיץ מידע על יפן, לפרסם ולהציג סביב נסיעות ליפן ולפתח תיירות ליפן.  בישראל, מיוצג  JNTO על ידי AVIAREPS Israel – חברת שיווק בינלאומית המתמחה בתיירות ותעופה.

מידע נוסף על JNTO כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר