ארוחות באוויר הפתוח – כשלאכול בחוץ זה באמת בחוץ

לנו הישראלים לאכול בחוץ נראה כמשהו רגיל, אבל בעולם זו יכולה להיות חוויה המעצבת טיול
Booking.com- המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המבחר הגדול ביותר של מקומות לינה, בדקה ביותר מ-1.6 מיליון מקומות האירוח שלה הפועלים ביותר מ-128,000 יעדים ברחבי העולם, כדי לגלות את יעדי ה- Al fresco השווים ביותר, מגגות פתוחים עם נופים פנורמיים של העיר ומסעדות לצד המים, עד לבתי קפה חבויים בחצרות שטופות שמש

שמש ואוכל הם שניים מהרכיבים החשובים ביותר למטיילים כאשר הם בוחרים את יעד החופשה הבא שלהם. לפי נתוני Booking.com, 59% ממטיילים מכל העולם ציינו שאיכות האוכל היא גורם מרכזי בהחלטה על היעד הבא שלהם לחופשה, ו-53% מהמטיילים מעניקים משקל מרכזי למזג האוויר. אז אפשר לשלב בין השניים עם ארוחות באוויר הפתוח – Al fresco dining (אל-פרסקו), המאפשרות ליהנות ממזג האוויר ומשעות האור הארוכות בקיץ.

סירוקו בבנגקוק נחשבת למסעדת אל-פרסקו הגבוהה בעולם

סירוקו בבנגקוק נחשבת למסעדת אל-פרסקו הגבוהה בעולם Booking.com– המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המבחר הגדול ביותר של מקומות לינה, בדקה ביותר מ-1.6 מיליון מקומות האירוח שלה הפועלים ביותר מ-128,000 יעדים ברחבי העולם, כדי לגלות את יעדי ה- Al fresco השווים ביותר, מגגות פתוחים עם נופים פנורמיים של העיר ומסעדות לצד המים, עד לבתי קפה חבויים בחצרות שטופות שמש.

מסעדת גרוטה פלאצזה (Grotto Palazzese) במונופולי, איטליה, תופסת מקום ברשימת המשאלות של חובבי אוכל מושבע. המסעדה שנבנתה לפני מאות שנים בתוך מערה על החוף בדרום איטליה, מספקת חוויה ייחודית, עם נוף עוצר נשימה אל הים התיכון בעת שאתם יושבים לצד שולחן מואר קלות וצופים בגלים.  מטיילי בוקינג המליצו באזור של מונופולי בעיקר על ערים עתיקות, חוף הים, המבנים העתיקים, והאוכל הטעים. המדינות מהן הגיעו הכי הרבה מטיילים לאזור הן צרפת, גרמניה ואנגליה.

היכן ללון? B&B Relais Del Senatore, נמצא במרחק שתי דקות הליכה לאורך הרחובות מימי הביניים של פוליניאנו א מארה (Polignano A Mare), היכן שתמצאו את מסעדת גרוטה פלאצזה. ה-B&B הזה נמצא בתוך מגדלור מהמאה ה-18, ומציע אפשרות לסעודות במרפסת הקיץ המאובזרת בשולחנות וכיסאות נוח.

בנגקוק בירת תאילנד, היא עיר של ניגודים. ניתן למצוא בה סצנת חיי לילה סוערת לאורך רחוב קאו-סאן, לצד מקדשי התפילה הרבים. חוץ מאתרי תיירות ושופינג, בנגקוק מומלצת על ידי מטיילי בוקינג.קום בעיקר בזכות האוכל. Sirocco היא מסעדת האל-פרסקו הגבוהה בעולם, ונחשבת לביקור חובה עבור חובבי ריגושים קולינריים. מסעדת גג ידועה זו צופה לנופים של בנגקוק הסואנת, בליווי של הרכב ג'אז ותפריט טעימות של השף. מטיילי בוקינג ממליצים על בנגקוק בעיקר בזכות קניות, אוכל ומקדשים. המדינות המובילות בתיירות בבנגקוק הן סין, גרמניה ואנגליה.

היכן ללון? מוצע להתארח ב-lebua at State Tower, המלון בו שוכנת Sirocco. יש בו מגוון רחב של סוויטות מפוארות עם נופים מרשימים של קו הרקיע של העיר, והוא ממוקם בסמוך לנהר הצ'או פראיה, בי.טי.אס. סקייטריין והכביש המהיר, כך שיש גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות בעיר. בנוסף, הבילוי במסעדת Sirocco וב-Sky Bar נמצא במרחק מעלית אחת.

עם השמש האוסטרלית והטמפרטורות החמות בפורט דאגלס לאורך השנה, מטיילים יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות לסעודות אל-פרסקו. המיוחדת בהן היא כנראה מסעדת Flames of the Forest, הממוקמת בלב של צפון קווינסלנד הטרופית, והינה המסעדה היחידה באוסטרליה בה ניתן ליהנות מאוכל משובח  בתוך יער גשם. המסעדה משלבת בין התוצרת המקומית לבין יופי היער שמסביב. ניתן לבחור בין התנסות בתרבות האבוריג'ינית (כולל סעודה של שבע מנות והופעת פולקלור אבוריג'ינית), או חוויית סעודה ביער הגשם (כולל תפריט טעימות טרופי של שש מנות). ההמלצות המובילות של מטיילי בוקינג עבור פורט דאגלס הן מנוחה, מסעדות וחוף הים. תיירים בולטים שביקרו במקום ואינם אוסטרלים, הם בריטים, ניו זילנדים ואמריקאים.

היכן ללון? פורט דאגלס מתאימה למטיילים המחפשים יופי טבעי ונופים עוצרי נשימה, מיער הגשם דיינטרי (Daintree), דרך מפלי בלומפילד, ועד 4 קילומטרים של חוף. עיירה טרופית זו ידועה גם בבתי הקפה, המסעדות והברים הבוטיקיים שלה על החוף; בהם ניתן להשתזף בקרני השמש בזמן שנהנים מהאוכל. Martinique on Macrossan apartments הוא מקום אידיאלי ללון בו – רק 50 מטרים מחוף הים ונסיעה של 15 דקות ל-Flames of the Forest . הדירות מרווחות, ויש בכל אחת מהן מרפסת פרטית. המתחם מוקף בגנים טרופיים שופעים, ויש בו בריכת שחייה עם מים מלוחים ומתקני ברביקיו.

ביקור בדרום אפריקה צריך לכלול טעימה מהמטבח הדרום אפריקני, ומקום מתאים לכך נמצא בסידרברג ונקרא Embers at Bushmans Kloof, בו ניתן לאכול תחת שמי אפריקה באמפיתאטרון טבעי העשוי אבן חול. המסעדה ממוקמת על גבי צוק, משקיפה אל עמק יפהפה, ומוארת באש הבוערת במגוון של נרות ועששיות שיוצרים אווירה מיוחדת מירב המבקרים במערב הכף של דרום אפריקה מגיעים מהולנד, גרמניה ושוויץ.

היכן ללון? מקום האירוח Bushmans Kloof Wilderness Reserve and Wellness Retreat שוכן למרגלות הרי סידרברג, וכולל ספא, מרכז בריאות, בריכת שחיה חיצונית מחוממת וגנים סמוכים.

ונסיים בלונדון, בירת בריטניה. הבריטים יודעים שחודשי הקיץ מסתיימים מהר, ולכן צריך להזמין שולחן בחוץ בכל פעם שניתן. מסעדת Coq d’Argent, המתמחה במטבח הצרפתי, מתאימה מאוד לארוחות באוויר הפתוח. מהגג של המסעדה נשקף נוף קו הרקיע של הבירה האנגלית, ומספק חוויה של אוכל טוב ונוף אורבני. מטיילי בוקינג ממליצים בעיקר על אטרקציות, קניות ומוזיאונים בלונדון, ושיאני המבקרים בעיר, חוץ מבריטים, הם צרפתים, איטלקים וגרמנים, וגם לישראלים מקום מכובד ברשימה.

היכן ללון? מעבר לכל המלונות שהישראלים רגילים אליהם, בבוקינג.קום מציעים את המלון היפה והמעוצב Ham Yardבו יש מסעדה עם תפריט המתעדכן בקביעות, ומרפסת גג וגינה ירוקה המשקיפים על קו הרקיע של בירת אנגליה.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר