בוטיק סנטרל בחרה בפתרונות מדיה דיגיטלית של YCD Atmosphere להעצמת חוויית הלקוחות

רשת בוטיק סנטרל מוכרת מבחר עשיר של מאפים טריים, כריכים, עוגות, עוגיות וקישים הנאפים בקונדיטוריית הבית, לצד קפה

רשת החנויות בוטיק סנטרל – בית עוגות ופטיסרי, הוכרת מבחר עשיר של מאפים טריים, כריכים, עוגות, עוגיות וקישים הנאפים בקונדיטוריית הבית, לצד קפה; התקינה בשמונה סניפי הרשת ברחבי תל אביב וכן בסניף החדש במתחם הסינמה סיטי בירושלים, מערכות מסכי ווידאו ומוסיקה מנוהלת ומותאמת של YCD Atmosphere, המתמחה בפיתוח והטמעת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. המערכות החדשות יסייעו לרשת למקסם את חווית הלקוח ולהשלים את חווית הביקור בבוטיק.

 

"לפני כעשר שנים, כשפתחנו את החנות הראשונה, שינינו את חווית הצריכה האורבנית", אומרת תמר יערי, מנהלת הרשת. "יצירת אווירה נינוחה, רגועה ומזמינה חשובה להעצמת חוויית הלקוח שירצה לחזור לחנות גם בפעם הבאה. הגענו למסקנה, שכחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל צריך להתייחס בכבוד הראוי גם למוסיקה שהמבקר בחנויות שומע מבחינת הסגנון והתוכן, וכך יצרנו בעזרת הצוות של YCD 'פרופיל מוסיקלי' שמאוד מזוהה אתנו ועם הערכים שלנו. מסכי הוידאו ששולבו בחנויות משלימים את החוויה, והסרטונים שרצים עליהם נותנים, מעבר לאווירה נינוחה ומזמינה, גם מידע מצולם על איך אופים קרואסון או על תהליך ייצור הקפה. זוהי חלק מתפיסת עולם של שקיפות והצגה מהיכן מגיעים הטעמים שכולם אוהבים".

"המערכת של YCD Atmosphere נוחה לשימוש וברורה למשתמש", אומרת יערי. "לבוטיק סנטרל יש חנויות קטנות לצד חנויות קצת יותר גדולות, וב- YCD ידעו להתאים את המערכות לכל בוטיק לפי צרכיו, כדי שבמקומות היותר קטנים המסכים לא ישתלטו על האווירה הכללית, ובגדולים – לא ילכו לאיבוד".

"הרבה מאוד טמון ביכולת של השילוט הדיגיטלי החכם להציג מסרים נכונים, בזמנים נכונים ולקהלים ממוקדים. חוויית לקוח חיובית מעצבת את סיפור המותג, מקדמת מכירות ולמעמיקה את הקשר של מותג-לקוח", אומר גיא קונפורטי, סמנכ"ל השיווק של YCD Atmosphere. "אחד היתרונות הבולטים של הפתרון שלנו הוא ממשק יצירה ועדכון תכנים שיש לצוות השיווק של בוטיק סנטרל, שמאפשר להם להגיב בצורה מהירה ולייצר תכנים מונפשים במהירות ובגמישות תוך חסכון בעלויות ייצור אותם תכנים. מסקרים עולה ש-60 אחוז מכלל החלטות הרכישה כיום מתקבלות כאשר האנשים נמצאים כבר בשטח. מותגים רבים, גם בתחום ההסעדה ובתי הקפה, זיהו את הכח שבהכנסה של סוגי מדיה עשירים, להם רגילים הקונים מהבית (טלוויזיה, אינטרנט), היישר אל בתי העסק".

 

YCD Atmosphere

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר