בושוויק: אחד מהבראנצ'ים הכיפיים

הסגרים מאחורינו, האינפלציה איתנו, מיתון אולי לפנינו. העולם לא יציב, בלשון המעטה. הבראנץ' של הבושוויק הוא אסקפיזם מושלם לתקופה זו של השנה, והחיים בכלל

היציאה מתקופת הסגרים הממושכת, מאפשרת לעוד ועוד עסקים לחזור לפעילות אותה הכרנו לפני מרץ 2020. אחד מהם הוא בר בושוויק, שהחזיר לחיים את הבראנץ' המוכר שלו; בשלב זה רק בימי שישי, ובהמשך גם בשבתות.

צילום בן יוסטר

הבר, השוכן בלב תל אביב כחלק ממלון 'פבריק', פועל לאורך השבוע בשעות הערב. בימי שישי הוא מציע, החל מהשעה 12:00, את אחד הבראנצ'ים הכיפיים שאנחנו מכירים. זה קורה בזכות תפריט שלא נכנע לבנאליות, אלא משלב בין מנות מוכרות עם טוויסט, לבין מנות ייחודיות.

צילום שחר בן-פורת

מה למשל? בתפריט המנות הקטנות תמצאו סלט חסה. אבל לא עוד סלט חסה מוכר לעייפה, אלא כזה שיש בו חתיכות קטנות ופריכות של סלרי, חסה טרייה (כמובן), ורוטב של גבינה כחולה (18 שקלים).

צילום שחר בן-פורת

גם טבעות הבצל בורחות מהשגרה – הן עשויות בצל סגול, עטופות בטמפורה לא עבה ולא דקה, עם חזרת קצוצה מעל וקטשופ צ'יפוטלה בצד (22 שקלים).

צילום שחר בן-פורת

הנאגטס בייקון ודלעת מנסה להיות ייחודי – קוביות בייקון מטוגנות עם דלעת יפנית ברוטב המשלב תה, פלפל שחור וג'ק דניאל (38 שקלים). הרוטב מצוין, מתקתק ומעושן גם יחד, והדלעת עשויה היטב. רק הבייקון טוגן יתר על המידה עד שנעשה קשה לאכילה. קצת פחות טיגון וזו הייתה מנה מעולה.

צילום שחר בן-פורת

בין המנות הגדולות יש צ'יפס פוטין, לא פחות ולא יותר. לשמחתנו, הצ'יפס לא פתח במלחמה על מערכת העיכול שלנו, וזו ידעה להתמודד בכבוד עם שילוב של פלחי תפוחי אדמה אפויים ורכים, המוגשים עם רוטב כבד המשלב בקר וגבינת מוצרלה (32 שקלים).

צילום שחר בן-פורת

מקפיש – דג ים מטוגן ומצופה בקורנפלקס, המוגש בתוך לחמנייה רכה עם צ'דר, חמוצים, חסה ורוטב טרטר (58 שקלים) – היה מספק במיוחד. גם המסיביות של הלחמנייה לא פגמה בקלילות המנה.

צילום שחר בן-פורת

לחובבי הבשר מציעים כאן פנקייק סטיקי טופי. לא ברור איך השם קשור לשילוב של רצועות טורטייה מטוגנות, סלסה ורדה, קרם פרש, גבינת ריקוטה, 150 גרם של סטייק פלאנק צלוי וביצת עין (74 שקלים), אבל מה זה משנה. הבשר עשוי היטב, שילוב עם הגבינות והרוטב עובד מצוין, ורק הטורטייה הופכת סמרטוטית מדי אם לא אוכלים את המנה במהירות. ואין סיבה למהר, באמת שלא – החצר האחורית מזמינה ומסבירת פנים (אם אתם מסוגלים להתמודד עם הלחות של תל אביב. אם לא, יש מקומות ישיבה ממוזוים בפנים), המלצרים אדיבים, האווירה משוחררת וכיפית, והקוקטיילים מעולים.

צילום בן יוסטר

הסגרים מאחורינו, האינפלציה איתנו, מיתון אולי לפנינו. העולם לא יציב, בלשון המעטה. הבראנץ' של הבושוויק הוא אסקפיזם מושלם לתקופה זו של השנה, והחיים בכלל.

בושוויק – נחלת בנימין 28 תל אביב, 03-5678006. ימי שישי 12:00-17:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר