ביירן בחיפה? בהחלט

אחרי שטועמים נקניקיה אחת בהחלט אפשר לעבור לשנייה, ולקינוח אפשר לזלול פופקורן שניצל ובירה קרה. צילום איילת קרבצקי
ביירן זהו בהחלט פתרון נהדר לעוברים והשבים בקניון הסינמול בחיפה, לחובבי הז'אנר הגרמני של ביר מיט וורסט

קבוצת הכדורגל ביירן מינכן לא נחתה בחיפה למשחק נגד הקבוצות המקומיות, אבל דוכן ביירן של אוכל בווארי כן נחת בקניון הסינמול בעיר, והביא איתו את טעם דוכני האוכל מגרמניה. כי מה אוכלים בגרמניה? נקניקיות ועוד נקניקיות וגם קצת שניצל ואיזו בירה קרה על הדרך, כמעט כמו בעיר הגדולה מינכן.

הנקניקיות נעשות במיוחד על ידי השף עופר בן אור ואביו שגיא בן אור, אשר התמחו בבישול הגרמני הקלאסי. האוכל מוכן ברגע ההזמנה לעיני הלקוח, כפי שנהוג בדוכני אוכל הרחוב בגרמניה. חומרי הגלם של ביירן מרקט טריים ומיובאים לארץ באופן בלעדי. מוזיקה גרמנית קופצנית ושמחה משלימה את התמונה. השירות חייכני, והאוכל מוכן רק בהזמנה, אין בישול והקפאה. טרי וטעים.

השניצל דק ועטוף בפירורי לחם מתובלנים -  מנה גדולה, אבל מתחסלת במהרה. צילום איילת קרבצקי
השניצל דק ועטוף בפירורי לחם מתובלנים – מנה גדולה, אבל מתחסלת במהרה. צילום איילת קרבצקי

בין המנות: מולי גוס – נקניקיית עגל ואווז עם ביצה וחזה אווז מעושן (38 שקלים), שהייתה הפייבוריט שלי; צ'יזי דוג – נקניקיית עגל ואמנטל עם פונדו גבינות (38 שקלים); נקניקיית אנטרקוט (30 שקלים); נקניקיית עוף קלאסית (25 שקלים); וקאריוורסט קלאסי עם רוטב קארי אדום (22 שקלים). בנוסף מגישים כאן גם שניצל בורגר (38 שקלים) ופופקורן שניצל (32 שקלים).

האוכל עשוי נכון. הנקניקיות מאוד דומות למקור – וגם מוגשות בצורה אסתטית, השניצל דק ועטוף בפירורי לחם מתובלנים –  מנה גדולה, אבל מתחסלת במהרה.

האוכל מוכן ברגע ההזמנה לעיני הלקוח, כפי שנהוג בדוכני אוכל הרחוב בגרמניה. צילום איילת קרבצקי
האוכל מוכן ברגע ההזמנה לעיני הלקוח, כפי שנהוג בדוכני אוכל הרחוב בגרמניה. צילום איילת קרבצקי

ביירן זהו בהחלט פתרון נהדר לעוברים והשבים בקניון, לחובבי הז'אנר הגרמני של ביר מיט וורסט, וכמובן שיש כרוב כבוש, צ'יפס מתובל, חרדל וקטשופ למכורים.

הבירה המוגשת היא של פאולנר, ויש גם ברז של יגרמייסטר שעוזר לשרוף קלוריות. כי אחרי שטועמים נקניקיה אחת בהחלט אפשר לעבור לשנייה, ולקינוח אפשר לזלול פופקורן שניצל ובירה קרה.

רק לידיעה:  לביירן מרקט יש סניפים בשרונה מרקט תל אביב וב-יס פלנט בראשון לציון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר