בירה לנצח ולנפש!

מי שמבין בבירה יודע שבירה טרייה היא הדבר האמיתי והיא טעימה רצח, מה שאי אפשר להגיד בפה מלא על חברותיה המסוננות או המפוסטרות. צילום unsplash
הבירה לעולם נשארת חלק מההווי. אם אתם מחפשים לרענן את הרפרטואר של הבירות שלכם, אספנו עבורכם כמה המלצות

אם יש דבר שלא יחלוף מהעולם זו האהבה לבירה. במשך אלפי שנים אנשים ברחבי העולם שתו ושתו ושתו בירות כיד המלך הטובה, ונראה כי התופעה לא תיעלם גם באלפי השנים הבאות. יש משהו בשיכר המבעבע הזה, שמגיע במגוון גוונים וטעמים, שהוא לא ניתן להתעלמות, ואולי בכלל היה צריך לכתוב " בירה תשמח לבב אנוש" כי היא באמת עושה את זה.

לא משנה אם אתם יושבים בבר עם חברים על שליש, חצי, או בקבוק, או אולי בכלל צופים במשחק כדורגל בנוחות סלונכם הביתי עם שישייה צוננת, או עם חבר'ה בחוף הים חיים את הרגע. הבירה לעולם נשארת חלק מההווי. אם אתם מחפשים לרענן את הרפרטואר של הבירות שלכם, אספנו עבורכם כמה המלצות.

מבשלת בירה

מי שרוצה לחקור באמת את ההיסטוריה של הבירה ולהבין מהם ההבדלים בין בירה טרייה לכזו שמגיעה בבקבוק, מוזמן להגיע אל מבשלת בירה אמיתית שמכינה בירות בוטיק שהן לא פחות ממדהימות. במקום תוכלו לצאת לסיור במבשלה, להתרשם מהמכלים עצומי הממדים המכילים בירה בשפע כמיטב המסורת האירופאית, לטעום בירות ברמה גבוהה מאוד שמתפארות בחומרי הגלם המצוינים שלהן, מהטריות שלהן, מהטעמים השונים והמגוונים שמיד ניתן להרגיש כבר בשלוק הראשון, מהצבע השונה שיש לכל בירה בהתאם לחומרי הגלם שמהם היא עשויה, וכל זאת לצד מטעמים קלילים וטריים שמוגשים בדרך כלל במקום לצד הבירות. חוויה מדהימה שאסור לפספס.

צילום unsplash

בר בניחוח אירי

מי שרוצה לשחזר את געגועיו לאירלנד הרחוקה או לחלום כיצד יהיה זה לבקר בה. יכול לפקוד את הברים האיריים שנמצאים באזור רעננה. תוכלו למצוא שם ברים מעוצבים בסגנון מודרני משולב עם נגיעות איריות למשעי, דוגמת עבודות עץ וויטראז'ים שעשו עלייה לארץ הקודש כל הדרך מאירלנד. בחלק מהברים תוכלו למצוא אף את האפשרות לערוך בהם אירועים פרטיים. הברים האיריים מתאפיינים ככאלו שיש בהם מוזיקה מחשמלת ומסכי ענק, שמבטיחים לכם את חווית הצפייה האולטימטיבית כשיש משחקי ספורט, או סתם את האפשרות לרקוד לצלילי המוזיקה אל מול הקליפים של ההופעות החיות. הברים האלו אלופים בבירות, ובחלקם אף תוכלו למצוא מבחר מטורף של אלכוהול שכולל לא פחות מ- 12 סוגים שונים של בירה מהחבית. כן, גן עדן זה בעצם כאן. בנוסף תוכלו להשביע את רעבונכם עם אוכל מצוין כיאה לברים האיריים שממוקמים ברעננה וגם ברחבי הארץ.

בר אירי שכונתי

מי שאוהב ברים אינטימיים יותר, יכול לפקוד דווקא את הבר השכונתי שלרוב יהיה אינטימי וכיפי, שבו תוכלו לשתות בירות קרות וטריות תחת ברנדים מקומיים של חובבי בירה ישראלית לגמרי. מי שמבין בבירה יודע שבירה טרייה היא הדבר האמיתי והיא טעימה רצח, מה שאי אפשר להגיד בפה מלא על חברותיה המסוננות או המפוסטרות. בירה טרייה מציע לכם טעמים עמוקים וייחודיים, שלא ניתן למצוא בשום בקבוק. כפי שבוודאי הסבירו לכם במבשלת אלכסנדר (אם הגעתם אליה בהמשך להמלצתנו), תהליך התסיסה הטבעי מעניק לבירה גזים עדינים, קלילות והרגשה של בירה שמתגלגלת על הלשון. מחפשים בירות בטעמים חדשים? בר שכונתי יכול בהחלט להפתיע אתכם עם מגוון רחב של בירות חיטה, לאגר וטעמים חדשים שטרם טעמתם כמו פירות יער. אם אתם לא רוצים לצאת אל הבר המצוין הזה על בטן ריקה, עצרו לפני לאכול משהו קליל כמו פיצה רעננה, והמשיכו בדרככם על בטן מלאה שתוכל להחזיק היטב את כל הבירה המצוינת שאתם הולכים לשתות.

בר מסעדה

מי שחובב ברים אבל רוצה גם ממש לשבת ולאכול מנות גדולות ומכובדות, ולא רק נשנושים קלים או מנות פתיחה, יכול בהחלט לפקוד בר מסעדה שיעניק לכם את החוויה במלואה. גם מגוון רחב של בירות טריות וטעימים, גם אוכל מצוין שלא מבייש שום מסעדה מעולה, וגם מסכי ענק שתוכלו ליהנות לצפות בכל משחקי הספורט האהובים עליכם, תוך שאתם לוגמים בירה קרה ומצוינת ואוכלים אוכל מעולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר