גילרו הציגה בסלון השוקולד בפריז טכנולוגיה של הדפסה אישית על פרלינים 

הטכנולוגיה החדשה מיועדת לרשתות מזון, קונדיטוריות, מפיקי אירועים ומעצבי עוגות
החברה השתתפה בתערוכת הנחשבת בעולם בתחומה והציגה טכנולוגיה פורצת דרך של הדפסה על גבי שוקולד באמצעות מדפסת A4 רגילה

חברת גילרו המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, השתתפה בסלון השוקולד שהתקיים בפריז, בו הציגה טכנולוגיה חדשנית של הדפסה אישית על פרלינים, וזכתה להתעניינות רבה של מבקרים בתערוכה, בהם קונדיטורים, מעצבי עוגות וקנייניים של רשתות מזון עולמיות. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת יצירה של פרליני שוקולד בהתאמה אישית באמצעות מדפסת A4 רגילה, ומיועדת לרשתות מזון, קונדיטוריות, מפיקי אירועים ומעצבי עוגות. לצד המדפסת וערכת העיצוב המיוחדת הכוללת דפים אכילים וצבעים למדפסת, בייצור עולמי של גילרו, הציגה החברה שלל מוצרי עיצוב משלימים בתחום קישוטי העוגות.

ביתן Cake Art (גילרו) בסלון השוקולד בפריז. מימין אבי גלברד מנכ"ל גילרו
ביתן Cake Art (גילרו) בסלון השוקולד בפריז. מימין אבי גלברד מנכ"ל גילרו

אבי גלברד, בעלים ומנכ"ל גילרו, אומר: "עולם השוקולד ועיצוב העוגה הופך יותר ויותר להיי-טק. עם הזמן הרחבנו את טווח המוצרים שלנו עם פריטים מודפסים נוספים לעוגות ועיטור שוקולד. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת הדפסה של קישוטי אמנות בפרלינים ועוגות, בקלות ובתמיכה טכנית מלאה. אנו מוכרים את המוצרים שלנו ברחבי העולם, מצ'ילה לסין ומקנדה לאוסטרליה, ושמחים להוות חוד חנית בתחום מתפתח זה".

מפעל גילרו בבעלות משפחת גלברד, שוכן באזור התעשייה בית שמש ומעסיק כ- 250 עובדים. בתחום ה- Cake Decoration נחשבת גילרו למובילה עולמית. החברה משווקת בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, ומגוון מוצרי קישוטי עוגה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר