גילרו נבחרה לספקית הבלעדית של הדפסי עוגה אכילים לרשת Mercadona מספרד

גילרו נחשבת למובילה עולמית בתחום ה- Cake Decoration
Mercadona נחשבת לרשת המזון הגדולה ביותר בספרד ופורטוגל ומוכרת מדי שנה עוגות מעוצבות ב-10 מיליון יורו

חברת גילרו הישראלית, המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, חתמה על עסקת ענק עם רשת המזון הגדולה בספרד Mercadona. במסגרת ההסכם תספק גילרו למי שנחשבת לרשת המזון הגדולה ביותר בספרד ופורטוגל ומונה כ- 1,600 סניפים, דפים אכילים וקישוטי עוגה למפעל העוגות של הרשת המייצר עוגות מוכנות בהקפאה עם הדפסים בהיקף כספי של 10 מיליון יורו בשנה. את פעילותה בספרד תנהל גילרו באמצעות חברת CakeArt ההולנדית שבבעלותה.

החתימה על ההסכם מהווה עבור גילרו, הנחשבת למובילה עולמית בתחום ה- Cake Decoration, נתח חשוב בפעילותה הבינלאומית. בפרויקט משתתפת חברת  Dekora, יצרנית ומשווקת ספרדית של קישוטי עוגות  המוכרת בכל אירופה ולקוחה וותיקה של גילרו, לה מייצרת החברה מגוון מוצרים. Dekora הינה בעלת זכויות יוצרים למותגים עבור דפים אכילים בספרד ופורטוגל.

העוגה הפופולארית ביותר שנמכרת ברשת
העוגה הפופולארית ביותר שנמכרת ברשת

עוגת מרקדונה נחשבת לעוגה הפופולארית ביותר שנמכרת ברשת. העוגה קפואה עם שכבות ביסקוויטים וקרם שוקולד, המעוטרת בדף אכיל מודפס עליה בדמויות שונות ממותגות כמו צבי הנינג'ה, אנגרי בירדס, המיניונים וכו'. בשנת 2016 מכרה הרשת יותר ממיליון עוגות מוכנות, הנמכרות בכ-10 יורו ליחידה.

הדפים האכילים של גילרו נבחרו לאחר בדיקה מדוקדקת של הרשת, שכללה בדיקה של איכות הדף, איכות ההדפסה עליו, והתנהגות הדף על העוגה הקפואה.   אבי גלברד, בעלים ומנכ"ל חברת "גילרו", אומר כי בכוונת החברה להעתיק את מודל ההתקשרות עם מרקדונה לרשתות מזון נוספות באירופה ובארה"ב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר