דאסו סיסטמס מציגה אפליקציית 3DVIA Home לתכנון מטבחים וחללי בתים

אשף הצעות אוטומטי המוגן בפטנט, משנה את תהליך התכנון ומשפר את חווית הלקוח

חברת דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), השיקה רשמית את 3DVIA Home, אפליקציה חכמה לתכנון חלל בתים בתלת ממד, אשר מספקת לספקים ויצרני רהיטים, מטבחים וחדרי אמבטיה, את היכולת לתכנן חדרים על בסיס חוקים מותאמים אישית, וליצור חווית משתמש קצה. באמצעות אפליקציית תכנון החלל הביתי הזו, משתמשי קצה בבתים ויועצי מכירות בחנויות, יכולים לעצב במהירות ולהציג ויזואלית את המטבח, חדר האמבטיה או את אזור האחסון המושלמים.

3DVIA Home הינה אפליקציית תלת ממד מרובת ערוצים, המאפשרת תכנון משותף ע"י קמעונאים ולקוחותיהם. האפליקציה מאפשרת למעצבי מטבחים והלקוחות לשתף פעולה על בסיס חוויית משתמש זהה דרך האינטרנט או בחנות עצמה. השימוש הקל באפליקציה אינו דורש הכשרה מיוחדת.

עד עתה, פתרון 3DVIA Home עבר בדיקה אצל 1,800,000 לקוחות וקמעונאים מרוצים בתחום שיפוץ הבית, כגון Cuisine plus, FLY, Ixina, Lapeyre ו–Castorama, חברה של קינג פישר וקמעונאית השיפוץ לבית המובילה בצרפת.

3DVIA Home מכיל אשף הצעות אוטומטי המוגן בפטנט, אשר מפעיל חוקי עיצוב כדי ליצור אפיון למטבח שימושי. האשף מבטיח עמידה בתקנות של התעשייה, עמידה בדרישות עיצוב ואסטרטגיית מותג ומגבלות חלל. כך יכולים לקוחות להגיע להחלטות הטובות יותר ובביטחון גדול יותר, בעוד קמעונאים יכולים להגביר את התפוקה ואת הזדמנויות המכירה.

"אשף ההצעות האוטומטי משנה לחלוטין את תכנון המטבח. האשף מציע את כל פתרונות העיצוב האפשריים, ומאפשר לבעלי בתים לבצע סקירה מהירה שלהם ולבחור מתוכם העיצוב הטוב ביותר", מסביר האווי מרקסון, מנהל תחום 3DVIA בדאסו סיסטמס. "הגישה הידידותית למשתמש מחסלת את השימוש במיקום ידני של ארוניות וציוד, אשר פרוץ לטעויות אנוש וגוזל זמן., ומספקת חווית משתמש יוצאת דופן".

כאמור, 3DVIA Home משפרת את חווית המשתמש ומקלה על קמעונאים ליצור מעורבות של הלקוח בשלב מוקדם של תהליך הרכישה. הלקוח משתמש בתוכנת עיצוב חינמית ומבצע רישום כדי לשמור את הפרויקט. הטכנולוגיה מסייעת למשוך ולשמר לקוחות, להגביר את שביעות הרצון שלהם, ולהקטין סיכונים לשני הצדדים, מאחר והם זוכים למבט ויזואלי בתלת ממד של הפרויקט ושל הצד הפיננסי.

בנוסף, לתוכנה יש פונקציה חברתית המאפשרת לחברים ולמשפחה לתקשר סביב עיצובים, באמצעות שיתוף פרויקטים בפייסבוק ובאתרים חברתיים אחרים. יתרה מזאת, 3DVIA Home מתממשק בצורה מלאה למערכות ERP ו-CRM כדי לשפר את יעילות הייצור ואת שירות הלקוחות.

דאסו סיסטמס היא חברת התוכנה השניה בגודלה באירופה. פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס משמשת יותר מ- 190,000 לקוחות חדשניים, ביותר מ- 140 מדינות, בהם בואינג, יגואר לנד רובר, בנטלי, גוצ'י, גאפ, ופרנק גרי.

 

לפרטים נוספים על 3DVIA Home

דאסו סיסטמס ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר