הטופ של מזקקת גלנפידיך מגיע לישראל -Glenfiddich Grande Couronne 26

גלנפידיך 26 שמגיע באריזה עם עיטורי זהב הינו וויסקי רך ועדין עם שילוב מתיקות של פירות יבשים ודבש, טעמים של עץ אלון וארומות של עץ, קפה, וניל וסיומת ארוכה ומתוקה

חברת 'הכרם' השיקה בבר W בשרונה תל אביב, את הטופ שבסדרת 'גרנד' של מזקקת הוויסקי גלנפידיך – גרנד קורון 26 ((Grande Couronne 26. מדובר בסינגל מאלט שהתיישן במשך 26 שנים בחביות עץ אלון, עם פיניש של שנתיים אחרונות בחביות ששימשו ליישון קוניאק.

הוויסקי רך ועדין, עם שילוב מתיקות של פירות יבשים ודבש, טעמים  של עץ אלון וארומות של עץ, קפה, וניל, וסיומת ארוכה ומתוקה. מחיר הגלנפידיך 26 שמגיע באריזה עם עיטורי זהב, הינו 2,800 ₪.

גלנדפידיך 26  מצטרף לגלנדפידיך 23 גרנד קרו, ולגלנדפידיך 21 גרנד רזרבה, אותם טעמנו עם יוני שי ממועדון הוויסקי בישראל. גלנפידיך גרנד רזרבה 21 Glenfiddich Gran Reserva  הוויסקי שהתיישן 21 שנה בחביות עץ אלון אמריקאי, מועבר לפיניש של מספר חודשים בחביות רום מהקריביים. לוויסקי סיומת ארוכה ומעט יבשה, עם ארומות של ווניל, הדרים ועץ מהחביות האמריקאיות, וטעמי טופי, בננה וקרמל המגיעים מחביות הרום. המחיר 900 ₪.

גלנפידיך גרנד קרו Glenfiddich Grand Cru 23 Year Old סינגל מאלט אשר התיישן 23 שנים בחביות עץ אלון אמריקאי שהכילו קודם לכן ברבן, ובחביות עץ אלון אירופאי שהכילו שרי. לאלה מתווסף פיניש בחביות עץ אלון צרפתי ששימשו לייצור שמפניה. לוויסקי ארומות וטעמים של פרחים, ווניל ועץ. פירותיות ותבלינים מהחביות האמריקאיות והאירופאיות,  וארומות קרמיות של אגסים וענבים לבנים מחביות השמפניה. המחיר 1,300 ₪.

הבקבוק עם התכשיט של מירית ווינשטוק. צילום טל אזולאי

לאירוע ההשקה חברה 'הכרם' לקרן 'אאוטסט'- עמותה בינלאומית שמתמחה בפיתוח יזמות פילנטרופיות חדשניות, לתמיכה באמנות עכשווית. בשנים האחרונות עובדת העמותה על פיתוח קשרים וחיבורים בין אמנים ועבודות אמנות, לשילוב בין חזון כלכלי לקידום ותמיכה ביצירה מקומית עם ערך מוסף ותרומה לקהילה.

גלנפידיך גרנד קורון 26 על רקע הפורושקי של מירית ווינשטוק. צילום טל אזולאי

במסגרת הקמפיין העולמי להשקת הבקבוק, פנתה חברת הכרם לאומנית ומעצבת התכשיטים מירית ווינשטוק, כדי שתעצב תכשיט שיתכתב עם אריזת הבקבוק. בנוסף לתכשיט עיצבה מירית בד מסורתי פורושקי יפני, לעטיפה ולנשיאה. באירוע התקיימה מכירה פומבית של הבקבוק עם חתימת המאסטר בלנדר בריאן קינסמן, יחד עם התכשיט  והפורושקי, וכל ההכנסות הועברו לקרן אאוטסט. בהחלט רעיון יפה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר