המשפחה מכורה לטכנולוגיה? קבלו יעדים לטיול

בין אם המשפחה שלכם מעדיפה גיימינג, רובוטיקה, תכנות, או פשוט לגלול בפיד של הרשתות החברתיות – כדאי לכם לבקר ביעדים שבוקינג.קום מציעה וליהנות מחופשה טכנולוגית

קיימברידג' בריטניה

לקיימברידג' יש היסטוריה ארוכה ועשירה, אבל אולי לא ידעתם שהיסטוריה זו כוללת רטרו גיימינג, ערבי קומדיה בנושא טכנולוגיה וסדנאות האקינג לילדים. המרכז להיסטוריית מחשבים (Centre for Computing History) בעיר, מחזיק באוסף הגדול ביותר של טכנולוגיית מחשבים בבריטניה, ואחת הרכישות האחרונות של המרכז הוא רובוט העונה לשם ג'ניפר. לאחר ערב משחקים משפחתי במרכז, מוצע להמשיך עם ארוחה במסעדה, לבקר במרכז המדע של קיימברידג', או לנצל את שירות השכרת האופניים החינמי של Gwydir Street House.

טוקיו יפן

מחוז אקיהברה (Akihabara) בטוקיו ידוע באווירה האלקטרונית המחשמלת המורגשת ברחובות, ומשפחות רבות נהנות מאינספור חנויות משחקי הוידאו הממלאות את המחוז. בנוסף לשופינג מעולה, האזור מארח גם כנסי קומיקס, תערוכות מחשבים ואירועים טכנולוגיים אחרים לאורך השנה. אקיהברה הוא המרכז התרבותי של האוטאקו (otaku) – אנשים המגלים אובססיה לתחומי עניין כמו מנגה ואנימה, ולכן צפייה באנשים ברחוב מעניינת לא פחות. אם המשפחה שלכם מעדיפה סוג שונה של אנימציה, מלון Mitsui Garden Hotel Prana Bay מפעיל הסעות יומיות בחינם לדיסנילנד טוקיו.

סידני אוסטרליה

תכנות, רובוטיקה ואנימציית סטופ-מושן; את כל אלו תוכלו למצוא במחנות הקיץ הטכנולוגיים לגילאי 8-12 שמפעילה חברת TechScience באוסטרליה. הזוג שהקים את TechScience עשה זאת בין השאר במטרה כדי להפוך את הטכנולוגיה למעניינת ומזמינה עבור בנות – ולכן יצרו גם סדרה של תוכניות מיוחדות המיועדות לבנות. בעוד הילדים נהנים במחנה, ההורים יכולים להתחיל לטייל בסידני, או להגיע אל מקום האירוח Manly Paradise Beachside Apartments, ולבלות את שאר היום על חוף הים.

שנגחאי סין

ילדים בני 5-12 שמאוהבים בטכנולוגיה, חייבים לבקר במוזיאון המדע והטכנולוגיה בשנגחאי. האטרקציות במוזיאון כוללות 13 תערוכות קבועות (לרבות תערוכה בשם 'עולם הרובוטים'), קולנוע תלת-ממד, ושלושה אולמות המציגים סרטי מדע. בני נוער והורים ייהנו מסיור במחוז פודונג (Pudong) ובמוזיאון הקומיקס והאנימציה של שנגחאי. אם המשפחה מתגעגעת לרשתות החברתיות, מוצע לשהות במלון IFC Residence – המלון עם האינטרנט האלחוטי המהיר ביותר בשנגחאי.

וושינגטון ארה"ב

בין אם אתם מזדהים עם Q או עם 007, אין ספק שתהיו מרותקים במוזיאון הריגול הבינלאומי בוושינגטון. כאן תוכלו למצוא את האוסף הגדול ביותר בעולם של חפצים וטכנולוגיות ריגול, והוא גם מארח מסיבות פיג'מה למרגלים מתחילים, מחנות קיץ בנושא ריגול, ואפילו סדנאות כתיבה לספרות מרגלים. בני משפחה המתעניינים בהיסטוריה, יוכלו ליהנות מתערוכה המציגה את סיפור הקמת רשת הריגול האמריקאית הראשונה על ידי ג'ורג' וושינגטון. מלון Hive הממוקם ליד הבית הלבן הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר באזור בקרב משפחות.

אוסלו נורבגיה

כל המשפחה תצא מרוצה מביקור במוזיאון הטכנולוגיה של נורבגיה, בו מכונות מוזיקה אלקטרונית מתחרות על מקומן עם מדפסות תלת-ממד, מכוניות וינטג', חפצים רפואיים ומשחקי וידאו נוסטלגיים. המוזיאון הזה אולי נראה קטן, אבל הוא מציע רשימה ארוכה של מיצגים וסדנאות מהנות. בני משפחה יוכלו לטייל לאורך נהר אקר (Aker) היפהפה הזורם בקרבת מקום. מוצע ללון במלון Scandic Victoria הממוקם במרכז העיר.

מרקש מרוקו

לאחר שתסיימו לשוטט ברובעי המדינה התוססים של מרקש, צאו לפארק הסייבר של העיר כדי להתרענן. בפארק יש מדשאות רחבות שעליהן הילדים יכולים להתרוצץ, כמו גם חיבור אינטרנט אלחוטי מעולה ואינטרנט קפה מרכזי, בו תוכלו לשלוח לחברים או לפרסם באינסטגרם את התמונות מהחופשה. משפחות שרוצות לשהות ליד הפארק ייהנו ממקום האירוח The Red House שמתאים למשפחות צעירות.

Booking.com הינה אחת החברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט, ומשקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בתכנון נסיעות, כשהיא מחברת בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי, עד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ, ואפילו איגלואים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר