הסטארט-אפ יופיקס (YOFIX) שהחל את דרכו בחממת הפודטקThe Kitchen מקבוצת שטראוס, זכה במקום הראשון בתחרות החדשנות האירופאית של חברת הענק פפסיקו. יופיקס התקבל למאיץ החדשנות של פפסיקו, ופעל שם בחצי השנה האחרונה יחד עם מיזמי פודטק נוספים מרחבי אירופה, כאשר המיזמים קיבלו בחממה ייעוץ ומנטורינג של מומחי פפסיקו. יופיקס עלתה לשלב הגמר עם תשעה מיזמים נוספים, ועם הזכייה במקום הראשון יקבל החברה מענק של 100 אלף אירו. הנימוקים לזכייה היו ההשקה האסטרטגית של המוצר, וצמיחתה הקמעונאית המשמעותית של החברה במהלך התוכנית.
יופיקס הוא סטארט-אפ פודטק, שהוקם על ידי היזם רונן לביא ומנוהל על ידי סטיב גרון. החברה משווקת באמצעות שטראוס את מותג ONLY – מעדן Clean label מהצומח, שאינו מכיל חלב ומכיל חיידקים פרוביוטיים. המעדן מבוסס על חומרי גלם עשירים מהטבע, בהם שיבולת שועל, קטניות, זרעים ופירות. מחלבת שטראוס, שזיהתה את הפוטנציאל הטמון בחברה כבר מהשלבים הראשונים, השקיעה ב- YOFIX יחד עם הרשות לחדשנות, ובתום תהליך משותף שנמשך שלוש שנים, הושלם פיתוח המוצר, הוקם קו ייצור חדש במפעל בנתיבות, ונבנה מותג שנמכר כיום תחת השם ONLY. זהו הפרויקט הראשון שיוצא מהחממה והינו פיתוח ישראלי כחול לבן.
סטיב גרון, מנכ"ל YOFIX, אומר: "הזכייה בתחרות נותנת חותם רשמי לחדשנות והייחודיות של המעדן שלנו, גם ברמה העולמית. החלום שלנו, לפני שנכבוש את מדפי העולם, היה ש- ONLY יהיה נוכח בכל בית בישראל כחלק מהתפריט היומי, הודות לטעם ולערכים הבריאותיים שלו."