תחרות THE VENTURE 2017 של וויסקי שיבאס ריגאל מאתרת מיזמים מבטיחים בעלי השפעה חברתית בעולם

כהכנה לאירוע הגמר יצאו 30 המיזמים הסופיים לאוקספורד, כדי להשתתף בשבוע אקסלרטור, בו קיבלו כלים למיומנות והכשרה
 הסטארט-אפ Intendu של המייסדת ד"ר סון פרמינג נבחר מתוך 97 סטארט-אפים בארץ וייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים בלוס אנג'לס ביולי 2017

יצרנית הוויסקי שיבאס ריגאל מקיימת השנה בפעם השלישית את תחרות THE VENTURE הכלל-עולמית שמאתרת את היזמים החברתיים המבטיחים ביותר, בהשתתפות נציגות ישראלית. גם השנה מוענקים פרסים בשווי מיליון דולר לפיתוח המיזמים הזוכים.

לתחרות הוגשו 6,000 מועמדויות מרחבי העולם, כאשר מיזם אחד ייצג כל אחת מ-30 המדינות שישתתפו באירוע הגמר הגדול של Chivas Venture בלוס אנג'לס בחודש יולי השנה. כהכנה לאירוע הגמר יצאו 30 המיזמים הסופיים לאוקספורד, כדי להשתתף בשבוע אקסלרטור, בו קיבלו כלים למיומנות והכשרה. ההתמחות נבנתה על-ידי מרכז סקול ליזמות חברתית, שהינו חלק מבית הספר לעסקים באוניברסיטת אוקספורד.

בתמונה מימין: ד"ר סון פרמינג מייסדת הסטארט-אפ Intendu
בתמונה מימין: ד"ר סון פרמינג מייסדת הסטארט-אפ Intendu

הסטארט-אפ Intendu של המייסדת ד"ר סון פרמינג, יייצג את ישראל בתחרות העולמית, לאחר שנבחר מבין 97 מתמודדים ישראלים לבחירת המיזם החברתי המבטיח ביותר. Intendu פיתחה תוכנה המשמשת כמאמן תפקודי של המוח לטיפול באנשים עם תפקוד לקוי, ומספקת פתרון שיקום מוח יעיל, נגיש וזול, ואף מאפשרת שימוש ביתי נוח וקל. הסטארט-אפ נוסד מצורך אמיתי שנותר ללא מענה, כדי לעזור לחולים לאמן את מוחם לשיקום קוגניטיבי. לפי היזמים, המאמן התפקודי של המוח הוא תוכנה מבוססת ענן, שמהווה מהפכה בטיפול באנשים עם תפקוד לקוי במוח, ומספקת פתרון שיקום מוח יעיל, נגיש ובמחיר סביר, שמוביל ליתרונות בחיים האמיתיים.

 תוכנה המשמשת כמאמן תפקודי של המוח לטיפול באנשים עם תפקוד לקוי, ומספקת פתרון שיקום מוח יעיל, נגיש וזול
תוכנה המשמשת כמאמן תפקודי של המוח לטיפול באנשים עם תפקוד לקוי, ומספקת פתרון שיקום מוח יעיל, נגיש וזול

Intendu נבחרה ע"י צוות השופטים של התחרות בישראל, שכלל יזמים ואנשי עסקים אשר נרתמו לפרויקט במטרה לקדם את תחום ההשקעות החברתיות בישראל: אסתר ברק לנדס – מנכ"לית ומייסדת חממת Nielsen Innovate, ססיל בליליוס – מייסדת ושותפה-מנהלת של קרן אימפקט פירסט להשקעות טכנולוגיות-חברתיות, ויואל חשין – מייסד ויו"ר קבוצת B2.

בגמר שנערך בשנה שעברה בניו-יורק זכה הסטארט-אפ הישראלי EyeControl של היזמים אור רצקין, איתי קורנברג ושי ראשוני במקום השלישי בתחרות לבחירת המיזם החברתי המבטיח ביותר, וקיבל 132,000 דולר, לאחר שגבר על יותר מ-3,000 מיזמים שונים מ- 26 מדינות בעולם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר