וויסקי שיבאס ריגאל יעניק פרס של מיליון דולר ליזמים חברתיים מצטיינים

הסטארט-אפ EyeControl ייצג את ישראל בתחרות העולמית ב-2016 וזכה במקום השלישי ובפרס של 132,000 דולר לפיתוח המיזם. Photo by Michael Loccisano/Getty Images
הפרסים יינתנו במסגרת תחרות CHIVAS THE VENTURE 2019 העולמית. בשנים הקודמות בלטו הנציגים הישראלים שהשתתפו בתחרות וזכו בפרסים. ההרשמה בעיצומה ותסתיים ב-30 באוקטובר 2018

שיבאס ריגאל, יצרנית הוויסקי, מקיימת השנה בפעם החמישית תחרות כלל עולמית CHIVAS THE VENTURE, שמאתרת את היזמים החברתיים המבטיחים ביותר. גם השנה התחרות פתוחה לנרשמים ישראליים, כאשר המיזם הזוכה יוכל להתחרות בגמר הגדול ולנסות לגרוף פרס בשווי מיליון דולר לפיתוח. אנשי עסקים ויזמים מכל מקום בעולם יכולים להגיש את מועמדותם בצירוף המיזם שלהם דרך טופס הנמצא באתר.

קרוב ל-6,000 מועמדויות מרחבי העולם שש יבשות מתקבלות לתחרות של שיבאס, כאשר מיזם אחד זוכה לייצג כל אחת מ-30 המדינות שישתתפו באירוע הגמר הגדול בחודש מאי 2019 באירופה. המועמדים הישראליים בולטים עם הובלה במספר הנרשמים והעפלות לגמר לאורך שנות קיומה של התחרות. בחודש מאי 2018 נבחר הסטארט אפ Hilico של היזמים אייל יסקי ומשה בלילטי מתוך 123 סטארט-אפים ישראליים, וייצג את ישראל בתחרות כשהוא מדווח על יצירת קשרים משמעותיים וזכייה בתקציבים לפיתוח המיזם במסגרת הגמר שנערך במאי 2018 באמסטרדם.

כהכנה לאירוע הגמר יצאו 30 המיזמים הסופיים לאוקספורד, כדי להשתתף בשבוע אקסלרטור, בו קיבלו כלים למיומנות והכשרה
כהכנה לאירוע הגמר ייצאו 30 המיזמים הסופיים לאוקספורד, כדי להשתתף בשבוע אקסלרטור, בו יקבלו כלים למיומנות והכשרה

הסטארט-אפ Intendu של היזמית סון פרמינגר, שייצג את ישראל בתחרות העולמית שהתקיימה בלוס אנג'לס בשנת 2017, זכה במקום השלישי וקיבל פרס של 50,000 דולר לפיתוח המיזם. ב- 2016 ייצגו היזמים אור רצקין, איתי קורנברג ושי ראשוני, מקימי הסטארט-אפ  EyeControl, את ישראל בתחרות העולמית, וזכו במקום השלישי ובפרס של 132,000 דולר לפיתוח המיזם. לאור ההצלחה, גם השנה תפעל שיבאס ריגאל בישראל כדי לאתר את יזמים החברתיים המקומיים בעלי  פוטנציאל ההצלחה הגדול ביותר. הגשת מועמדות עד 31.10.2018 באתר.

שלבי התחרות: הרכבת רשימת פיינליסטים מקומית בדצמבר 2018, ינואר 2019: בחירת הנציג הישראלי שישתתף בתחרות העולמית של שיבאס בחודש זה, שבוע התמחות ״אקסלרטור״ באוקספורד במרץ 2019. באפריל ייפתח שלב ההצבעות, בו יוענקו 100,000 דולר ליזמים שיגרפו את מרבית ההצבעות. לבסוף, בחודש מאי יתקיים באירופה אירוע הגמר הבינלאומי, שבסופו יוענקו פרסי מימון בסך מיליון דולר לחמישה היזמים החברתיים המבטיחים ביותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר