הסקוטית מבית ישרקו לקיץ 2023: סיידר אלכוהולי Louis Raison קליל מצרפת

המיץ מותסס עם שמרים מיוחדים במשך 14-21 ימים עד לקבלת הסיידר האלכוהולי
הסיידרים של לואי רייזון הינם מסורת משפחתית שהתחילה בשנת 1923. לואי רייזון למד את סודות ייצור הסיידר במשך שנים מאביו ויצר שיתוף פעולה עם מגדלי תפוחים ברחבי אזור בריטני שבצפון מערב צרפת

הסקוטית מבית ישרקו מציעה לקיץ 2023 סדרת משקאות סיידר אלכוהולי קלילים של לואי רייזון  (Louis Raison) , הכוללת שני סיידרים מרעננים – תפוח ירוק ותפוח אדום.

סיידר תפוח ירוק Louis Raison Original Crisp Cider עשוי ממגוון תפוחים ירוקים טריים שעברו מיון מוקפד ולאחריו נשטפו ונמעכו עד להפקת המיץ, שאז הותסס עם שמרים מיוחדים במשך 14-21 ימים עד לקבלת הסיידר האלכוהולי. בתום התסיסה הסיידר מסונן ומעורבב היטב, ואז מסונן שוב לקבלת הרענון הרצוי.

הסיידר בגוון זהו, עם בועות עדינות, מרענן וחמצמץ, הטעם מזכיר מעט תפוחי גרני סמית' וגולדן דלישס עם ניחוח תפוחים מבושלים, לימון ועשבוניות. 5.5% אלכוהול. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 4-6 מעלות. המחיר 9 ₪ לבקבוק 330 מ"ל.

סיידר תפוח אדום Louis Raison Rouge Delice Cider – עשוי ממגוון תפוחים אדומים טריים, בעיקר מזן רוז' דליס, שלא רק קליפתו אדומה אלא גם בשר התפוח. אותו תהליך ייצור כמו הסיידר הירוק. התוצאה: סיידר בגוון ורוד-כתום. מרענן, פרחוני וחמצמץ עם ניחוח של תפוחים אפויים. הטעם הראשוני מאוד חמוץ, ואחריו  טעם הדרים עדין יחד עם טעמי פירות יער אדומים – דומדמניות שחורות ואדומות. 5.5% אלכוהול. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 4-6 מעלות. המחיר 9 ₪ לבקבוק 330 מ"ל.

להשיג בסניפי טיב טעם ובחנויות מקצועיות. גם במסעדות וברים נבחרים – במחירים בהתאם

הסקוטית היא חטיבת היין והאלכוהול של ישרקו – חלק מקבוצת טיב טעם ועוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון, אלכוהול ויין בינלאומיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר