העוגיות של מרתה סטיוארט

ב"העוגיות של מרתה סטיוארט", מציעים העורכים של "מרתה סטיוארט ליווינג" מתכונים וגיוונים לעוגיות לכל טעם ולכל העדפה. נוסף על העוגיות הנצחיות, כגון עוגיות שוקולד צ'יפס המסורתיות או עוגיות שיבולת שועל וצימוקים, יש הפתעות מתוקות נוספות, כמו עוגיות רום וצימוקים, "נשיקות" מרנג או עוגיות ליים נימוחות

העוגיות של מרתה סטיוארט
מאת מרתה סטיוארט
תרגום והתאמה למהדורה העברית: רונית פנסו
הוצאת כנרת
המחיר 128 ₪

העוגיות המושלמות לכל אירוע והן תענוג שלעולם אינו מאכזב. בין שמכינים אותן למסיבה או לפיקניק, לארוחה רשמית או לארוחת ערב משפחתית – ובין שסתם כך מחפשים חטיף בהישג יד – תמיד יש עוגייה מתאימה.

ב"העוגיות של מרתה סטיוארט", מציעים העורכים של "מרתה סטיוארט ליווינג" מתכונים וגיוונים לעוגיות לכל טעם ולכל העדפה. נוסף על העוגיות הנצחיות, כגון עוגיות שוקולד צ'יפס המסורתיות או עוגיות שיבולת שועל וצימוקים, יש הפתעות מתוקות נוספות, כמו עוגיות רום וצימוקים, "נשיקות" מרנג או עוגיות ליים נימוחות.
המתכונים מאורגנים לפי מרקם העוגיות, וכך מעודדים השראה להכנת עוגיות קלאסיות ונוסטלגיות שיש בהן גיוונים חדשניים.

בפרקי הספר תמצאו עוגיות מתוקות ממגוון סוגים: קלילות ומעודנות (עוגיות תחרה, אמרטי, עוגיות מזל); עשירות ודחוסות (ריבועי לימון, כדורי רום, מלבני פקאן); תלוליות ואגוזיות (עוגיות שוקולד לבן, עוגיות צנוברים, עוגיות בננה ואגוזי מלך); רכות ונימוחות (עוגיות שקדים, עוגיות קוקוס, גלגלי תאנים); פריכות ושבירות (עוגיות לימון ופרג, עוגיות תה ארל גריי, ביסקוטי שוקולד ופיסטוקים); פירוריות וחוליות (עוגיות פולנטה איטלקיות, עוגיות לינצר פקאן, עוגיות ליים); עוגתיות ורכות (מדלן בטעם לימון, עוגיות עוגת גזר, זהוביות ג'ינג'ר ושוקולד לבן).
כל מתכון מלווה בתצלום, כך שאינכם צריכים לנחש איך תיראה העוגייה. הספר עשיר גם בטיפים מועילים ובטכניקות אפייה, עיטור ואחסון, נוסף על שלל רעיונות לעטיפה ולהגשה בסגנונה היחיד והמיוחד של מרתה סטיוארט.

כתב העת מרתה סטיוארט ליווינג יצא לאור בפעם הראשונה בשנת 1990. מאז יצאו לאור יותר מ–36 ספרים מבית היוצר של עורכי המגזין.

מרתה סטיוארט היא המחברת של עשרות ספרים בתחומי הבישול, האירוח, הגינון, החתונות והעיצוב. היא המנחה של תוכנית הטלוויזיה היומית הפופולרית "התוכנית של מרתה סטיוארט".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר