הצוענייה: טעימה עם רכות מוגזמת

העסקית מוגשת בראשון-חמישי 12:00-18:00, על בסיס העיקרון של מנה ראשונה כלולה במחיר העיקרית
מיקום המסעדה בפאתי שוק הפשפשים, מבטיח סביבה מעניינת לטייל בה לפני הארוחה או אחריה, והאוכל עצמו, גם אם אותה רכות הייתה מוגזמת עבורנו, היה טעים ומספק

תפריט העסקיות החדש של מסעדת הצוענייה היה הסיבה שבזכותה הגענו עתה לראשונה למסעדה. במקום גילינו שהיא נפתחה לפני שנתיים, ואנחנו, כחובבי אוכל בכלל ואוכל בלקני בפרט, תהינו איך זה קרה שלא הגענו אליה עד כה. התפריט, כיאה לארוחות עסקיות, מוגש בימים ראשון-חמישי בשעות 12:00-18:00, על בסיס העיקרון של מנה ראשונה הכלולה במחיר המנה העיקרית. התפריט כולל שלוש מנות ראשונות לבחירה מתוכן, ובתפריט העיקריות חמש מנות ב- 69 שקלים וחמש מנות ב- 79 שקלים.

קציצות פרסה המוגשות על צזיקי
קציצות פרסה המוגשות על צזיקי . צילום אוהד קב

לאחר התייעצות של מספר דקות התחלנו את הארוחה עם מטיאס כבוש עם צלפים, בצל סגול, שמיר וצזיקי, וכן קציצות פרסה המוגשות על צזיקי. שתי מנות טובות, גם אם לא התלהבנו במיוחד – הדג היה מעט מר לטעמנו, והקציצות, חרף המעטה הפריך שלהן, היו רכות מדי מבפנים. אבל אלו הן דקויות של טעם אישי, ללא ספק. את רכות הקציצות, למשל, אנחנו מכירים אחדים בסביבתנו שיאהבו מאוד. הצזיקי, יש לציין, השתלב מצוין.

מוסקה - מאפה חציל ותפוח אדמה, בשר בקר, בשמל ורוטב עגבניות
מוסקה – מאפה חציל ותפוח אדמה, בשר בקר, בשמל ורוטב עגבניות. צילום אוהד קב

לעיקריות בחרנו בשתי מנות מתוך היצע ה- 79 שקלים: בלקן-בורגר – 220 גרם של המבורגר אנטרקוט ומעליו גבינת קשקבאל יוונית ולוטניצה, בתוספת צ'יפס וסלט קטן; ומוסקה – מאפה חציל ותפוח אדמה, בשר בקר, בשמל ורוטב עגבניות. ההמבורגר היה טעים – בשר טוב, טחון נכון, עשוי במידה המבוקשת, והגבינה בלטה אך לא השתלטה. כל זה מגיע בתוך לחמנייה טרייה ורכה במידה, ובצד צ'יפס מתועש אבל עשוי נכון, וסלט טרי וחביב. המוסקה סבלה מאותו מאפיין של הקציצות מהמנה הראשונה – רכות יתר. אנחנו אמנם לא צריכים את האוכל שלנו קשוח, אבל יותר יציבות תעזור למנה, ולו מהבחינה האסתטית. עם זאת, מדובר במוסקה טעימה, עם כמות יפה של בשר, ומידה נכונה של בשמל ורוטב עגבניות.

המבורגר טעים – בשר טוב, טחון נכון, עשוי במידה המבוקשת, והגבינה בלטה אך לא השתלטה
המבורגר טעים – בשר טוב, טחון נכון, עשוי במידה המבוקשת, והגבינה בלטה אך לא השתלטה. צילום אוהד קב

בסך הכול נהנינו מהארוחה. מיקום המסעדה בפאתי שוק הפשפשים, מבטיח סביבה מעניינת לטייל בה לפני הארוחה או אחריה, והאוכל עצמו, גם אם אותה רכות הייתה מוגזמת עבורנו, היה טעים ומספק.

הצוענייה, רח' שמעון הצדיק 18 יפו, 03-5521333. א' סגור. ב'-שבת 12:00-00:00, עסקיות ב'-ה' 12:00-18:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר