זה זז במטבח: כלים ואביזרים לפסח 2019

המוצר החדש של נעמן מנסה לעשות כמה דברים בבת אחת: לחתוך, לפרוס ולקצוץ ירקות ופירות, מבלי להחליף סכינים
לקראת חג הפסח ניסינו בלנדר – מוצר אידיאלי, סכינים מיפן – הרבה סיפורים מסביב, כלי רב שימושי לפירות וירקות – לפעמים שימושי, מטחנת פלפל – התחבבה עלינו, מחבתות וסירים – מומלצים, נינג'ה חכם – לפעמים חכם מדי, סט צלחות – שימושיות ואיכותיות, כלים חד פעמיים – עיצוב חוזק ועמידות

סדרת Ascent של VITAMIX

מזה שנים רבות אנו שומעים על מותג הבלנדרים הזה, שידוע ביכולות המתקדמות שלו (וגם במחירו). הסדרה החדשה של המותג, המשווק על ידי חברת אופק חדש, לוקחת את היכולות הללו צעד אחד קדימה. הבלנדר ידוע ביכולתו להכנת שייקים, מרקים חמים, רטבים, גלידות, אבקות ובצקים, כמו גם קיצוץ של ירקות קשים, בדומה למעבד מזון. הסדרה החדשה משלבת קישוריות Bluetooth לחיבור עם הטלפון הסלולארי והאפליקציה הייעודית של החברה. אם יש לכם גם את המשקל של המותג, תוכלו בקלות רבה להשתמש במאות המתכונים שכלולים באפליקציה. הסדרה כוללת שני דגמים, כאשר המתקדם ביניהם משלב צג דיגיטלי וחמש תוכניות מובנות להכנת שייקים, גלידות, מרקים וממרחים, כמו גם תכנית לניקוי עצמי. ניסינו את הדגם הבסיסי יותר, שהיה כל מה שיכולנו לבקש מהבלנדר הזה – הוא מייצר שייקים, גלידות ורטבים במרקם מדויק, ובמידה רבה החליף גם את השימוש במעבד מזון אצלנו בבית. החיבור לסלולרי הופך את העבודה לקצת יותר קלה, אם כי זה אינו הכרחי כדי ליהנות ממנו. למותג עשר שנות אחריות על כל החלקים. במילים אחרות, מוצר אידיאלי לבקש כמתנה לחג, חתונה, או סתם יום חול.  המחיר 3,690/4,690 שקלים. להשיג בנקודות המכירה ובאתר.

Damashiro של ARCOSTEEL

צילום יוסי פונס
צילום יוסי פונס

הפופולאריות הגואה של התרבות היפנית בישראל, עם דגש על הקולינריה היפנית, מביא לשוק את סדרת סכינים זו. אם עיצוב הסכינים נראה לכם דומה למשהו, זו אינה טעות: החברה השיקה סדרת סכינים בעיצוב דומה מאוד לפני מספר שנים, בשיתוף פעולה עם השף מאיר אדוני. כמו אז גם כעת, הסכין עשויה מיחידת מתכת אחת, ללא שימוש בעץ עבור הקת. הסדרה כוללת חמש סכינים שונות באורכן זו מזו. אורך הסכין שניסינו הוא 17 ס"מ, והיא מיועדת לשימוש רב-תכליתי. השתמשנו בה באחרונה לצרכים השונים שלנו – חיתוך וקיצוץ של ירקות בעיקר, כמו גם פירות קשים ומעט בשר. הסכין הצטיינה בכל אלה – יש לה איזון מושלם והיא שוקלת בדיוק במידה המאפשרת לה להיות נוחה, בלי להיות כבדה מדי (היא יותר כבדה מהסכין בסדרה הוותיקה יותר). והיא התמודדה היטב עם כל דבר קשה ששמנו בפניה. הסכינים, מסבירים בחברה, מיוצרות מפלדה יפנית, הן מעוצבות במרקם פלדת דמסקוס המדמה את תנועת הזרימה הטבעית של המים, וזאת בהשראת מסורת בעלי המלאכה היפניים אשר עיצבו את חרבות הסמוראים. האם יש לכך משמעות במטבח הפרטי הישראלי שלנו? לא במיוחד. המחיר 49-129 שקלים לפני הנחות. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות כלי בית נבחרות.

Private Chef של נעמן

המוצר החדש של החברה מנסה לעשות כמה דברים בבת אחת: לחתוך, לפרוס ולקצוץ ירקות ופירות, מבלי להחליף סכינים. זאת בצורות ובעובי על פי בחירה, כולל רצועות דקות, קוביות ופרוסות בעוביים שונים. כדאי מאוד לצפות בסרטון ההדרכה, שמקל על ההבנה כיצד משתמשים בו, ובכל מקרה לא לזרוק את חוברת ההדרכה, כדי לא לנסות להסתמך על הזיכרון. מדובר במכשיר עם מנגנון מכאני שיש לכוון בהתאם לצורך, ולזכור את הפרטים השונים עשוי להיות קשה, במיוחד אם אתם לא מבשלים בעזרתו מדי יום. מעבר לכך, הופתענו לטובה מקלות השימוש ומכך שהוא עושה את העבודה שלו היטב, תוך אפשרות קלה יחסית לחתוך ירקות או פירות שונים באופן שונה זה מזה. למי שזקוק לסוג כזה של גיוון, לא רוצה להשתמש במעבד מזון, ומשתמש בכמות לא גדולה של ירקות/פירות בכל פעם, הוא יכול לעזור.  המחיר 199 שקלים, 149.9 שקלים עד סוף מאי 2019. להשיג בחנויות נעמן ובאתר.

מטחנות של PEUGEOT

באחרונה התחלנו להשתמש במטבח שלנו במטחנות של החברה, אותן מייבאת ארצה חברת שקל בית מותגים. יש למטחנות של המותג את העיצוב הקלאסי של מטחנות, אבל הן משלבות בתוכן מנגנון מתקדם, המאפשר לבחור בין שש דרגות שונות של טחינה. כך שזו אותה ניסינו, המיועדת לפלפל שחור, מאפשרת להתאים את מידת טחינת הגרגרים לפי הצורך והרצון, עובדה שהתחבבה עלינו במהרה. למנגנון, כדאי לדעת, יש אחריות לכל החיים. המטחנות נמכרות בגרסת עץ ובגרסה שקופה. המחיר 149/159 שקלים. להשיג בחנויות כלי בית, באולם התצוגה ברמת-גן ובאתר.

מחבתות וסירים של Arcosteel Adoni מבית ARCOSTEEL

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברה לשף מאיר אדוני, הושקו באחרונה סדרת סירים ומחבתות חדשה. זו כוללת חמש מחבתות ושבעה סירים בגדלים שונים, המגיעים עם מכסי זכוכית בהם משולב פתח לשחרור אדים. כל הכלים מיועדים גם לכיריים מסוג אינדוקציה, וניתן להשתמש בהם בתנור עד 180 מעלות. אנו השתמשנו במחבת בקוטר 26 אינץ', שמאופיינת בשני דברים עיקריים: היא כבדה במידה הנכונה, המאפשרת לה להיות יציבה על כיריים מסוג גז, ונוחה לשימוש בעת ובעונה אחת; ויש לה ציפוי נון סטיק מצוין, שמצריך מעט מאוד שמן, מונע הידבקויות וקל מאוד לניקוי, ציפוי שהפך אותה למועדפת אצלנו בבית (שיש בו רק כלי נון סטיק, חשוב להבין). גם פיזור החום מצוין. המחיר 149-389 שקלים לפני 25% הנחה. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות כלי בית נבחרות.

Intelli Sense Dou של Ninja

 

לפני מספר חודשים השיקה חברת שריג אלקטריק את הדגם החדש של המותג. זה מגיע עם מסך מגע, אפשרות לבחור בתוכניות מובנות ושני כלי קיבול, שייקר ובלנדר. טכנולוגיה בשם Auto-IQ מבטיחה לשמש כתוכנית עיבוד חכמה הפועלת בהתאם לכל מרכיב מזון, על מנת לשמור על מקסימום מהערכים התזונתיים שלו. הבלנדר, חשוב לציין, נוח לשימוש, כולל מסך המגע האפקטיבי. הניקוי שלו קל יחסית למקובל בתחום, אם כי צריך מאוד להיזהר עם הלהבים שלו, הבנויים בצורה ייחודית. הוא מתמודד בהצלחה עם הכנת שייקים, משקאות ורטבים, אך היה פחות מוצלח בהכנת גלידות. בכל מקרה, כדאי שלא להסתמך רק על התוכניות המובנות בו – המכשיר לא בהכרח יודע מה המרקם המועדף עליכם. גם כאשר מדובר באותה טכנולוגיה חכמה, לא תמיד התוצאה תשקף את הרצון שלכם. המחיר 899 שקלים לפני מבצעים. להשיג בחנויות חשמל מובחרות.

West End של Corelle מבית Corning

עונת החגים הביאה שקל בית מותגים, היבואנית של המותג, את הסדרה החדשה, אותה אתם רואים בתמונה. כיאה לכל מוצרי המותג, הם עשויים זכוכית מיוחדת, באופן המקנה לה קלות ועמידות יוצאות דופן. בחצי השנה האחרונה הצלחות הבסיסיות של המותג משמשות אותנו בבית, והן נוחות במיוחד ועמידות כמובטח (מבלי להתכוון, ניסינו לשבור אותן כמה פעמים וזה לא הצליח). הליין החדש מעוטר במיוחד – לצלחות יש גוון שנהב, והן מעוטרות בצבעוניות משתנה. כדאי לדעת כי ניתן להשתמש בצלחות בתנור ובמיקרוגל, והן עמידות במדיח הכלים. יש שנת אחריות על שברים בשימוש ביתי סביר, ושלוש שנות אחריות על שברים בצד הצלחת ופגמים בדקור. המחיר 1,026 שקלים לסט של 18 חלקים, שישה סועדים, לפני הנחה. להשיג בחנויות כלי בית, באולם התצוגה ברמת-גן ובאתר.

כלים חד פעמיים של פעמית סטור

צילום בועז לביא
צילום בועז לביא

אנחנו ממעטים להשתמש בכלים חד פעמיים, עקב התחשבות בסביבה. לכן יש סיכוי שהתפעלותנו מהכלים של הרשת תהיה מוזרה לחלק מהקוראים, המכירים אותנו. כך או כך  נספר בהתלהבות שהכלים מהסדרה החדשה, אותה אתם רואים בתמונה, מצטיינים בשני דברים: עיצוב, וחשוב יותר: חוזק ועמידות. הם עמדו בהצלחה בחיתוך של בשר ובאכילה של מאכלים שונים, חלקם כבדים יחסית. המחיר מ-4.4 שקלים, בהתאם למוצר. להשיג בסניפי הרשת

בקצרה

צילום איה בן עזרי
צילום איה בן עזרי

חברת Coleman האמריקאית השיקה את מטבחי החוץ שלה. היבואנית, ניין מוצרי צריכה, משווקת אותם תחת תג המחיר של 10,500 עד 12,500 שקלים. המטבחים מודולריים, ומתחלקים לשלוש סדרות – רבולושן, גלקסי, ופלטיניום. המבחר כולל ארונות עם מדפים לאביזרים; יחידת מקרר עם שלושה מדפים פנימיים; יחידת כיור עשויה נירוסטה על גלגלים ועם הכנה לחיבור לצנרת; וכמובן יחידות גרילים. אלה האחרונות משלבות בין גריל גז עם מבערים מנירוסטה, משטח צלייה, רשתות צלייה, מגש חימום במעין קומה שנייה, ומגש לאיסוף שומנים. להשיג בחנויות מובחרות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר