סל הקניות של שחר 766

סל הקניות של שחר 976
בסל השבוע מתחילים בחריף: טבסקו לאוהבים, קרקרים ללא גלוטן – בשמחה, מילקי מוס חדש – לוותר, קמח קסם עם שמרים – לכל מזג אוויר, שייקים פרי מופחתי סוכר – אהבנו, אשכולות גרנולה – לאורך היום

מארז של TABASCO

לציון 150 שנה למותג הושקה מהדורה מוגבלת של המוצר
לציון 150 שנה למותג הושקה מהדורה מוגבלת של המוצר. צילום שלמה שוהם

150 שנה מציין המותג הידוע בעולמנו, ולציון המאורע הושקה מהדורה מוגבלת של הטבסקו. מדובר, כפי שאפשר לראות בתמונה, במעמד לשולחן ובתוכו שני רטבים – האדום המסורתי חריף-חריף, והירוק שמידת החריפות שלו פחותה ומוגדרת כבינונית, ומיועד לתיבול של סלטים (לכן צבעו הירוק, יש לשער). המחיר 20-25 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מתאים למי שמשלב טבסקו במרבית הארוחות.

מוצרים ללא גלוטן של Dr Schär

מותג זה אינו חדש בעולם, אך הגיע לישראל רק לאחרונה
מותג זה אינו חדש בעולם, אך הגיע לישראל רק לאחרונה

מותג זה אינו חדש בעולם, אך הגיע לישראל רק לאחרונה. דגני בוקר, חטיפי בריאות, קרקרים, לחמים וקמחים – אלה בין הקטגוריות בהן המותג פועל, ובכולן הוא מציע מוצרים נטולי גלוטן. הקרקרים השונים של המותג הפתיעו לטובה – יציבים דיים כדי לשמש כבסיס לממרח, פריכים כאשר נוגסים בהם מבלי שהם מתפוררים יתר על המידה, והטעם שלהם מאוזן – מלוח עם נגיעה של מתיקות. חטיף התאנים והשזיפים חביב – מרקם רך למחצה, טעם ברור של תאנים ושזיפים ומתיקות לא חזקה מדי, אבל לא מלהיב. המחיר 22.9-29.9 שקלים לקרקרים, 21.9 שקלים לחמישה חטיפים, 25 גרם כל אחד. להשיג בשופרסל גרין, עדן טבע, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, שקדיה, זמורה, טיב טעם, סטופ מרקט, בתי טבע, מינימרקטים וסופרמרקטים.

בשורה התחתונה: אימצנו בשמחה את הקרקרים לביתנו.

מילקי מוס של שטראוס

טעם חדש בסדרה - מוס שוקולד בטעם אגוזים
טעם חדש בסדרה – מוס שוקולד בטעם אגוזים. צילום שלומי ארביב

המותג משיק גביע חדש לסדרת המוס שלו וגם טעם חדש בסדרה – מוס שוקולד בטעם אגוזים. הגביע אמנם נוח, אבל התכולה לא מלהיבה. טעם האגוזים אינו מורגש במיוחד, ולמרות המרקם שמזכיר במשהו מרקם של מוס  וקיומה של הקצפה הידועה, התוצאה הכוללת לא מלהיבה. המחיר 3.3-3.6 שקלים ל-81 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר לוותר.

קמח קסם של סוגת

שיתוף פעולה עם השף ארז קומרובסקי
שיתוף פעולה עם השף ארז קומרובסקי

שיתוף הפעולה של החברה עם השף ארז קומרובסקי הוא אתגר עבורנו. מדובר בקמח (מיוצר במפעל הקמח הידוע שטיבל) המשלב בתוכו שמרים, ובחברה מבטיחים כי הוא תופח בצורה אחידה בכל מזג אוויר, כאשר האריזה המיוחדת שומרת על פעילות השמרים לכל אורך חיי המדף. מה האתגר? כיצד בודקים את המוצר "בכל מזג אוויר", דבר שלא הצלחנו לעשות. אז נאמר זאת כך: בבדיקה ביתית רגילה, בתנאים של עונת מעבר – לא קר ולא חם, עם לחות בינונית – קיבלנו לחם מוצלח מאוד, שאכן לא היינו צריכים להוסיף לו שמרים נוספים (מכיל גלוטן). המחיר 7.9-9.9 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנו מניחים שהוא יהיה טוב גם בקיץ.

שייקים של פריניב

שייקים מבוססי פירות עם פחות סוכר ומיץ ללא סוכר
שייקים מבוססי פירות עם פחות סוכר ומיץ ללא סוכר

אהבנו מאוד את המהלך של החברה, שהוציאה לשוק שני שייקים מבוססי פירות עם כמות מופחתת של סוכר. מדובר בשני שייקים על בסיס בננה, האחד משלב גם תמר עם 40% פחות סוכר, והשני עם תות ו-30% פחות סוכר. ההפחתה מורגשת אמנם, אבל נעשתה במידה שלא תרתיע את המכורים למיצים מומתקים. המוצר השלישי – מיץ תפוז, בננה ופסיפלורה, שאינו כולל סוכר בכלל, הוא הטוב ביניהם; גם בזכות המרקם הסמיך של הפירות, וגם בגלל המתיקות הטבעית שאכן אינה דורשת הוספה של סוכר. המחיר מ-13.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו מאוד את ההשקה החדשה.

אשכולות גרנולה to go של תלמה מבית יוניליוור

צעד ראשון בפעילות מחודשת בשוק חטיפי דגנים למבוגרים
צעד ראשון בפעילות מחודשת בשוק חטיפי דגנים למבוגרים

מוצר זה אמור להוות צעד ראשון בפעילות המחודשת של המותג בשוק חטיפי הדגנים למבוגרים. אנו מקווים שצעד זה מעיד על הבאים אחריו. מדובר בכדורי גרנולה בשקיות אישיות, הנמכרים בטעמים של שוקולד מריר, אגוזים או שקדים ודבש. כדורי הגרנולה פריכים במיוחד, מתוקים אך לא יותר מדי, והטעמים טובים. השקדים-דבש אמנם עדין מאוד, אך השוקולד כצפוי יותר דומיננטי. המארז האישי טוב, שכן אחרת יהיה יותר מדי קל לאכול את כולם בבת אחת. המחיר 9.9-15.9 שקלים ל-115 גרם, 23 גרם בכל מארז. להשיג ברשתות השיווק, בסופר-פארם ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שמחפש חטיף גרנולה למהלך היום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר