חגיגה של אוכל טוב – ספר המתכונים של ISRACO

ספר המתכונים מספק הצצה מקרוב לעולם הקולינריה עם 136 מתכונים וטיפים. צילום בועז נובלמן
הספר שנכתב בשיתוף עם ספקי ישרקו מרחבי העולם מספק הצצה מקרוב לעולם הקולינריה וכולל 136 מתכונים קלים ופשוטים להכנה ביתית

חגיגה של אוכל טוב

עריכה: ז'אנה גור, מתכונים: סבינה ולדמן, צילום: רונן מנגן, עיצוב גרפי: ורדה עמיר. המחיר 49 ₪. להשיג ב- 40 סניפי רשת טיב טעם, באתר האונליין טיב טעם בקליק, ובאפליקציית המובייל טיב טעם בקליק.

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמובילים בעולם, הוציאה לאור ספר מתכונים מעוצב ולא כשר – "חגיגה של אוכל טוב". הספר נכתב בשיתוף עם ספקי ישרקו מכל רחבי העולם וכולל מתכונים  קלים ופשוטים להכנה ביתית.

צילום רונן מנגן
צילום רונן מנגן

ספר המתכונים מספק הצצה מקרוב לעולם הקולינריה, עם 136 מתכונים וטיפים שעושים שימוש במקצת מתוך אלפי המוצרים שישרקו מייבאת מרחבי העולם ומשווקת בארץ – בשרים ודגים, גבינות מצרפת, שוויץ, הולנד, פסטות, רטבים, מוצרי ירקות, קמחים, נקניקים, יינות ומשקאות אלכוהול.

צילום רונן מנגן
צילום רונן מנגן

המתכונים לוקחים את המיטב ממטבחי העולם, ומציעים מנות שיתאימו לאירוח וגם לבישול יומיומי. כמו כן מתפרסמים בספר גם מתכוני קינוחים וקוקטיילים להכנה קלה בבית. הרעיון לאיסוף החומרים וכתיבת הספר עלה בהנהלת ישרקו-טיב טעם בעקבות העובדה שבשנים האחרונות נחשפנו לשפע תוכניות הבישול בטלוויזיה, ורבים רוצים גם לנסות ולבחון את יכולותיהם בעולם המטבח. לישרקו, כחברה יבואנית של  חומרי גלם ומוצרי מזון מהעולם, זה היה צעד מתבקש עבור קהל הלקוחות.

צילום רונן מנגן
צילום רונן מנגן

בין פרקי הספר והמתכונים: פותחים שולחן – לביבות גבינה ותרד, מרק קרם כרובית עם נקניקיות וגבינה כחולה; נובי גוד ישראלי – כדורי סלמון ממולאים על סלט מלפפונים וקורנישונים; המופע המרכזי – רוסטביף סינטה ממולא באספרגוס, ביף סטרוגנוף – בקר ברוטב שמנת חמוצה, פטריות וקורנישונים; ליד הבשר – ריזוטו פטנט עם ארטישוק ולימון; על האש וחברים – קבב עראייס, צ'ימיצו'ורי פלפלים; פיצה ופסטה – לינגוויני מולים מרינייר, פיצה עם אגסים וגורגונזולה, פיצה עם ראגו וביצת עין; תכשיטי לחם – קרוסטיני קיסר עם שרימפס, ברוסקטה קלמרי ועגבניות.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר