חדש מוגז ומוגזם: Mr. Zeltser – משקה סודה אלכוהולי מתסיסת שמרים טבעית בטעם עדין של פרי

בפיתוח המותג עסקו אסף לביא וגלעד דרור (מנכ"ל בירה מלכה) יחד עם 'ברוקן פינגאז' – קולקטיב אומנות רחוב חיפאי
ללא סוכר, ללא פחמימות, ללא צבעי מאכל, דל קלוריות וללא חומרים משמרים. כדמות אמורפית מיסטר זלצר יכולה לקבל כל צורה, להיות כל דבר, להגיד כל דבר, אבל לא להגיד כלום

ה"הארד זלצר" הישראלי הראשון מגיע מהמבשלה של האחים אסף ודן לביא, ממייסדי ובעלי 'בירה מלכה', בדמותו של 'מיסטר זלצר' – משקה סודה אלכוהולי מתסיסת שמרים טבעית, בטעם עדין של פרי, דל קלוריות (31 קלוריות ל-100 מ"ל), דל גלוטן (פחות מ-20 PPM), ללא סוכר, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

צילום מיסטר זלצר

על פיתוח המשקה טרחו במבשלת הבירה הממוקמת בקיבוץ יחיעם יותר משנתיים, מפיצוח תהליך הייצור הלא פשוט עד לדיוק הטעמים ואיזונם, כאשר המשקה מגיע בשלושה טעמים: תפוז מדמם, מנגו צ'יל וליים קרימינלי, ומוצע למכירה בבקבוקים, פחיות ומחבית מזיגה.

לפי האחים לביא, הארד זלצר – סודה אלכוהולית, הינה קטגוריית האלכוהול בעלת הצמיחה הגבוהה ביותר בארה"ב בשנים האחרונות, עם מכירות שעולות משנה לשנה. המוצר בעל שלושת המרכיבים: מים מוגזים, אלכוהול ותמצית טעם טבעית, הוא דל קלוריות ומתאים במיוחד לקיץ.

צילום מיסטר זלצר

בפיתוח המותג עסקו אסף לביא וגלעד דרור (מנכ"ל בירה מלכה), יחד עם 'ברוקן פינגאז' – קולקטיב אומנות רחוב חיפאי, שציוריו מתנוססים על קירות מבנים ובתוך גלריות ברחבי העולם, והם יצרו את 'מיסטר זלצר' ואת השפה המיתוגית, שלו כדמות אמורפית שיכולה לקבל כל צורה, להיות כל דבר, להגיד כל דבר, אבל לא להגיד כלום.

ככזה "מיסטר זלצר הוא אגדה בחייו ובחייו אגדה, הוא לא משם ולא מפה. איש מפתח, ידו בכל ויד כל בו. איש מוגז. איש מוגזם. מיקסולוג. אסטרונום. הוא פירות משמיים עם שפריץ של חלום. קל-קלוריות, טבעי, עם טיפה של טירוף. משאיר כתם של צבע, בצבע שקוף. יש הרבה כמוהו, וכמוהו אף אחד. הוא הכי טוב ביחד, וביחד לבד. הוא חד, הוא חידה, הוא כוכב, הוא יקום. הוא אומר הכל, אבל לא אומר כלום".

מכיל 4.4% אלכוהול. כשר. המחיר 12 – 14 ₪. להשיג בחנויות, ברים ומסעדות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר