חופשה בתקציב נמוך – איך לבחור מקום אירוח?

בסופו של דבר הדרך לחופשה אופטימלית עוברת בחשיבה מחוץ לקופסה, וככל שתהיו יותר יצירתיים ומקוריים כך יעלו הסיכויים שהחופשה המדוברת תהיה מהנה ומפנקת
כולנו אוהבים לצאת לחופשות. אלו יכולות להיות חופשות זוגיות רומנטיות, חופשות משפחתיות מגבשות או חופשות עם חברים

כולנו אוהבים לצאת לחופשות. אלו יכולות להיות חופשות זוגיות רומנטיות, חופשות משפחתיות מגבשות, או חופשות עם חברים.
אבל כידוע, עם עליית המחירים שאנו חווים בישראל, לא לכולם יש תקציב להתארח במלון מפנק, ולכן נשאלת השאלה, איך ניתן בכל זאת להתרענן בכמה ימי נופש,  גם אם התקציב אשר יוקצה למטרה לא יהיה גבוה במיוחד.
אז כדי לאפשר לכם ליהנות מחופשה כיפית ומהנה, וחשוב מכל, זולה, הנה מספר טיפים שכדאי לכם לשקול וליישם:

להנמיך ציפיות (או לשנות הרגלי חשיבה מיושנים)

אולי התרגלתם לחשוב שחופשה כיפית היא רק כזאת אשר כוללת אירוח במלון יוקרתי בדרגה של 4 או 5 כוכבים.
אבל, תשמחו לגלות שמאוד יכול להיות שאותה החשיבה הינה מוטעית מיסודה.
ראשית כל, לא מעט אכסניות מציעות לכם חדרים פרטיים, עם חדר רחצה אסטטי, עם מיזוג אוויר, ואפילו עם מסך טלוויזיה רב ערוצים.
לכן, אם עד עכשיו, ברגע שהייתם נתקלים במילה "אכסניה" זה היה יוצר אצלכם רתיעה, בפעם הבאה שאתם מחפשים מקום אירוח לחופשה, כדאי להתעמק גם באופציות של אכסניות, כי קיים סיכוי גבוה מאוד שתופתעו לטובה.

אפשרות נוספת היא לבדוק את הנושא של אירוח קיבוצי – אשר גם יכול להוות בחירה מושלמת לחופשה.

לנסוע בזמנים פחות מבוקשים

אם אתם בכל זאת לא יכולים לוותר על מלון של ארבעה או חמישה כוכבים, ובא לכם ליהנות מכל הפינוקים הכביכול הכי קטנים כמו: בקבוק יין שיחכה לכם בחדר, ואולי גם דיפיוזר שיעשה לכם ריח נעים בלובי, כדאי אולי לתכנן את החופשה בזמנים אשר נחשבים פחות מבוקשים.
כך לדוגמא, בימי חול רגילים, כשאין ביקוש גבוה למלונות, המחירים יורדים באופן משמעותי, וסיכויים גבוהים שתוכלו ליהנות ממלון מפנק בתקציב הרלוונטי.

לוותר על חלק מהפינוקים

זה אומנם נכון שחלק מחוויית האירוח המלון זה לרדת לארוחת בוקר וליהנות ממבחר המאכלים העצום והמגוון. אבל, בלא מעט מקרים, ובעיקר אם אתם נוסעים כמשפחה עם ילדים, ארוחת הבוקר יכולה לייקר לכם במידה רבה את החופשה.
לכן, כדאי לשקול לוותר על ארוחת בוקר ואולי להסתפק במקומה במיץ תפוזים, מעדנים וגבינות שתקנו בסופר, או מאפים ממאפייה קרובה.
יש גם לא מעט פינוקים נוספים אשר יכולים לייקר את האירוח וכדאי לשקול לוותר גם עליהם או לפחות על חלק מהם.

להתפשר על יעד החופשה

יש יעדים בישראל אשר נחשבים כפחות אטרקטיביים לחופשה, או לפחות כאלה אשר יכולים להיחשב כפחות אטרקטיביים – למרות שבפועל הם יכולים להתגלות כמפתיעים, ולהציע לא מעט אפשרויות למבקרים.
אם אתם מעוניינים לנפוש ביעד מסוים, ואתם מגלים לדאבונכם שעלויות המלונות במועד המבוקש הינן גבוהות, תוכלו להרחיב מעט את החיפוש, ולבדוק את המחירים של מלונות ביעדים קרובים.
אם גם במקרה הזה המחירים ייראו לכם יקרים, מה שתוכלו לעשות זה פשוט לשנות את היעד  – תוכלו לבצע באמצעות רשת האינטרנט חיפוש של אטרקציות ומקומות בילוי באותו יעד, על מנת ליצור לעצמכם חופשה מפנקת.

חופשה בטבע

גם שינה בטבע, תחת כיפת השמיים, יכולה להוות חוויה מהנה, ויש גם אנשים שמתייחסים לסוג של בילוי שכזה כחופשה.
אז כמובן, שאם אתם לא אנשי טבע או כאלו אשר יודעים להקים אוהלים, תוכלו למקד את החיפוש באוהלים ממוזגים ומאובזרים – אבל בכל מקרה מדובר באלטרנטיבה לחופשה במלון, שכדאי ואף מומלץ לשקול.

בסופו של דבר, הדרך לחופשה אופטימלית עוברת בחשיבה מחוץ לקופסה, וככל שתהיו יותר יצירתיים ומקוריים כך יעלו הסיכויים שהחופשה המדוברת תהיה מהנה ומפנקת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר