טיפים לאפייה כיפית נוחה וקלה עם הילדים

חשוב לבחור מתכון קל שבו מערבבים את כל הרכיבים לקערה אחת ואינו דורש שלבים רבים. צילום אנטולי מיכאלו
החופש הגדול בעיצומו וזו ההזדמנות לשתף את הילדים בעשייה במטבח. מותג 'קוקי' המספק פתרונות לאפייה קלה, מציע טיפים לאפייה פשוטה, נוחה ונקייה יותר של עוגות בגרסת הדור החדש

הכינו הכול מראש – ילדים במטבח זה כיף אך גם רועש ומבולגן. לכן  חשוב להכין את כל המצרכים מבעוד מועד. הכינו אותם בכמויות המדויקות בכלים נפרדים לפני שמתחילים, ותוכלו להתרכז בקלות בחוויית האפייה בלי לשכוח שום רכיב.

כשזה לא הולך

לפעמים, בעונת הקיץ כשהטמפרטורות גבוהות מאוד, השמנת המתוקה לא מצליחה להפוך לקצפת. כשזה קורה לא להתייאש – הכניסו את קערת המיקסר ואת וו ההקצפה למקפיא ל-10 דקות, ונסו שוב להקציף. הכלים הקרים יעזרו להקצפת השמנת.

כשחסר משהו

במתכון דורשים מכם 'קמח תופח' ובמזווה יש לכם רק קמח רגיל? אין בעיה: ערבבו כוס אחת של קמח רגיל עם כפית אחת של אבקת אפייה, וקיבלתם קמח תופח.

בחרו מתכונים קלים

חשוב לבחור מתכון קל שבו מערבבים את כל הרכיבים לקערה אחת, ואינו  דורש שלבים רבים – אחרת נסיים את הכנת העוגה לבד.

בחרו תבניות קלות לתפעול או לניקוי

מצאו לכם תבנית מנצחת, שמתאימה בגודל ובצורה לעוגה שאתם אוהבים. זו יכולה להיות גם תבנית חד פעמית מנצחת, בה נייר האפייה כבר מונח בתוך התבנית ולא דורש התעסקות במהלך ההכנה.

לסיכום – פשוט תיהנו

תיהנו גם מהדרך. אז נכון שהמטבח נראה כמו אחרי סופת הוריקן והילדים ליקקו את הבלילה או אכלו את הקמח, אבל זה זמן איכות נהדר. בסופו של דבר כשאוכלים עוגה שהכנו יחד, זה שווה הכול.

מותג 'קוקי' מציע מספר פתרונות לשימוש מהיר במטבח שאינם דורשים ניקיון ומקלים על תהליכי האפייה והבישול, ביניהם סדרת תבניות אלומיניום מרופדות בנייר אפייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר