יורוסטנדרט תפיץ את מזקקת הוויסקי מילק אנד האני (M&H) בישראל

מזקקת M&H הוקמה לפני עשור עם חלום לייצר וויסקי סינגל מאלט ישראלי שיעמוד בגאווה לצד מותגים מובילים מכל העולם. צילום ישי יחזקאל
גל קלקשטיין המייסד ומנכ"ל המזקקה: "עד כה עיקר המשאבים שלנו רוכזו בשוק הבינלאומי אבל אנחנו רוצים להרחיב את הפצת הווסקי הכחול לבן שלנו בשוק המקומי. שיתוף הפעולה עם חברת יורוסטנדרט טבעי מאוד עבורנו, ואני בטוח שהעבודה המשותפת תסייע לנו להפיץ את הגאווה המקומית"

מזקקת M&H (מילק אנד האני) השוכנת בדרום תל אביב ומייצרת וויסקי סינגל מאלט על פי התקן הסקוטי, חתמה על הסכם הפצה עם חברת יורוסטנדרט שמתמחה במותגי פרימיום. במסגרת ההסכם, תהיה יורוסטנדרט המפיצה הבלעדית של המזקקה בישראל.

צילום Plan B

מילק אנד האני מייצאת כיום למעל 40 שווקים, וההסכם נחתם במטרה להרחיב את תפוצת מוצרי החברה בשוק המקומי. אלה כוללים בין היתר סדרות וויסקי עבורן הוענקו למזקקה פרסים בתחרויות בעולם. כך, מהדורת 'וויסקי אייפקס ים המלח' שהתיישן בים המלח – המקום הנמוך ביותר בעולם, זכתה בארבע מדליות זהב בתחרויות נחשבות ביותר בתעשייה. בזכות מהדורה זו ומהדורת 'וויסקי רימונים' שהתיישן בחביות רימונים, זכתה המזקקה בתואר המותג החדשני של השנה לשנת 2022, בתחרות הוויסקי הבינלאומיתWorld Whiskies Awards .

בין המותגים אותם מפיצה חברת יורוסטנדרט גם קוניאק של GODET ויינות של יקב רימון. למזקקת  M&H שיתוף פעולה בלעדי עם שתי החברות, ומשתמשת בחביות קוניאק כשר של גודה, ובחביות יין רימונים של יקב רימון ליישון וויסקי במהדורות מוגבלות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר